^me^ Skrevet 13. juli 2005 #1 Skrevet 13. juli 2005 (endret) nå sitter jeg her og vil bestille noen (support) armbånd på internett, som pengene jeg betaler for går til forskjellige gode saker. nå har jeg plukket ut: - 1 armbånd som går til kreftsaken (armstrong, livestrong) - 2 armbånd som går til "animal abuse" saken (står "i love my cat" og "i love my dog" på. - 1 som går til anonyme alkoholikere - 1 som går til brystkreft - 1 som går til "save our earth". link: http://order.store.yahoo.com/cgi-bin/wg-or...ollectors-store når jeg skal betale ( link: https://order.store.yahoo.com/cgi-bin/shipp...cCKpPwOxBLTwy0- ) står det hvordan "shipping method" skal være? hva skal jeg velge? bor i haugesund, norge.. andre ting jeg må huske på som kan være litt vrient? føler meg litt dum her... har ikke bestillt noe på internett før.. Endret 13. juli 2005 av ^me^
MorningStar Skrevet 13. juli 2005 #2 Skrevet 13. juli 2005 Egentlig er internett shopping veldig straightforward. Det er bare å følge instruksene på skjermen faktisk.
^me^ Skrevet 14. juli 2005 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2005 (endret) hadde egentlig tenkt meg et mer presist svar.. jeg skjønte ikke helt forklaringen på siden Endret 14. juli 2005 av ^me^
Gjest Guest Skrevet 14. juli 2005 #4 Skrevet 14. juli 2005 Men du kan vel bare lese instruksjonene på skjermen selv? Dessuten har du postet denne tråden to steder nå.
^me^ Skrevet 14. juli 2005 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2005 for det første så skrev jeg at jeg ikke skjønte forklaringen som stod på siden og spørte faktisk bare om hjelp pga det..hvis jeg hadde skjønt hvordan jeg skulle gjøre det, ville jeg ha spurt da?? nei det tror ikke jeg heller.. for det andre så har jeg spurt om to forkjellige ting på de forkjellige forumsidene
Pleier Skrevet 14. juli 2005 #6 Skrevet 14. juli 2005 Jeg hadde valgt air mail internasjonal. Du kan bare velge en av de to nederste, siden de to øverste er for innad i USA. Den nederste er hvis du vil ha de tilsendt som A-prioritert (kort leveringstid) men tror at det blir dyrere da.
^me^ Skrevet 14. juli 2005 Forfatter #7 Skrevet 14. juli 2005 jeg får bare "your creditcard has been declined" hva vil det si?
Gjest Bhsiltsk Skrevet 14. juli 2005 #8 Skrevet 14. juli 2005 At du ikke har visakort, eller det kortet som behøves. At du ikke har skrevet adressen NØYAKTIG slik den står registrert på kortet. At du ikke har dekning. At du har skrevet et feil nummer. o.s.v..
Pleier Skrevet 14. juli 2005 #9 Skrevet 14. juli 2005 (endret) Da har du nok ikke fyllt inn riktig. Jeg går ut ifra at du har v i s a. Card nr: Det er det lange nr som stikker ut forran på kortet. expiration date: Står bak på kortet eks, 06/06 (vil si juni 2006) card verification nr: Står forklart på siden. Hvis du har fylt inn riktig så vet jeg ikke hva som er galt. Endret 14. juli 2005 av Pleier
^me^ Skrevet 14. juli 2005 Forfatter #10 Skrevet 14. juli 2005 fikk det til så bare ikke CCV tallene på kortet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå