Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av NysgjerrigPer321
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Si hva du føler ja. Den kommentaren hans om at du sikkert kommer til å få kjæreste kan være hans egen usikkerhet, eller det kan være en unnskyldning. Men for din egen skyld er det bedre å få det ut sånn at du kan vite litt mer hvor han står.. 

Anonymkode: 4c4e1...c94

AnonymBruker
Skrevet

Er dere veldig unge?

En voksen mann som er interessert vil aldri la det gå så lang tid. Unnskyldningen med avstandsforhold holder ikke. Enhver dødsforelsket mann gjør alt for at drømmedama ikke skal slippe unna. 

Du må adri ha sex før du har fått bekreftelse på at mannen er monogam/vil være i et forhold med deg- hvis du er interessert i en kjæreste.

Anonymkode: cad3a...7cd

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dere veldig unge?

En voksen mann som er interessert vil aldri la det gå så lang tid. Unnskyldningen med avstandsforhold holder ikke. Enhver dødsforelsket mann gjør alt for at drømmedama ikke skal slippe unna. 

Du må adri ha sex før du har fått bekreftelse på at mannen er monogam/vil være i et forhold med deg- hvis du er interessert i en kjæreste.

Anonymkode: cad3a...7cd

Vi er i slutten av 20-åra. 
Skal sies at det er litt mer til historien enn dette. I fjor prata vi typ hver dag i flere måneder og møttes et par ganger. Men så valgte jeg å kutte kontakten med han for jeg begynte å holde på med noen i nærområdet, et prosjekt som ikke funka så bra. Så da jeg ville ta opp igjen kontakten, ble det forståelig nok ikke like mye. Viser seg også at han har holdt på med en jente de siste månedene, men de funka heller ikke for dem. Men det er først nå i sommer vi har møttes igjen (to ganger), men prater lite utenom.

AnonymBruker
Skrevet

Mitt råd er at om du tviler på om du skal gjøre det, er det en grunn til det. Lite kontakt fra en mann betyr som regel noe, og som regel ikke i positiv forstand. Jeg prøver selv å følge rådet om at «en fyr som er intr. i noe mer, han gir seg ikke». For det har også vist seg å stemme for min del.

Hvis han ikke tar kontakt «mellom slagene», da vil han jo ikke ha mer kontakt enn sex en sjelden gang? 

Anonymkode: 38e93...615

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, NysgjerrigPer321 skrev:

Vi er i slutten av 20-åra. 
Skal sies at det er litt mer til historien enn dette. I fjor prata vi typ hver dag i flere måneder og møttes et par ganger. Men så valgte jeg å kutte kontakten med han for jeg begynte å holde på med noen i nærområdet, et prosjekt som ikke funka så bra. Så da jeg ville ta opp igjen kontakten, ble det forståelig nok ikke like mye. Viser seg også at han har holdt på med en jente de siste månedene, men de funka heller ikke for dem. Men det er først nå i sommer vi har møttes igjen (to ganger), men prater lite utenom.

Da er det nok best du holder følelsene for deg selv. Tror det stikker dypere hos han det faktum at du kuttet kontakt med han tidligere til fordel for noen annen. Nå vil han kun betrakte deg som en knullkontakt, og vil ikke stole på deg til noe mer. Han vil uansett føle seg nr 2 etter at du kuttet ut han tidligere.

Anonymkode: b4209...16e

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er det nok best du holder følelsene for deg selv. Tror det stikker dypere hos han det faktum at du kuttet kontakt med han tidligere til fordel for noen annen. Nå vil han kun betrakte deg som en knullkontakt, og vil ikke stole på deg til noe mer. Han vil uansett føle seg nr 2 etter at du kuttet ut han tidligere.

Anonymkode: b4209...16e

Jeg tenker at når han sier ting som "du kommer sikkert til å finne deg en annen" så søker han bekreftelse nettopp på at hun velger han, og da må hun faktisk si det sånn at han veit det! Man kan ikke gå rundt å gjette hva den andre tenker og føler når man ikke har gjort det klart hva man selv vil. Enkelt og greit. 

Skrevet

Kunne jeg sagt noe sånt som at: «du er en bra fyr jeg lett kan få sterkere følelser for. Derfor tror jeg, hvis du ikke føler det samme, at det kan bli vanskelig å fortsette den sporadiske kontakten vi har nå». 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, NysgjerrigPer321 skrev:

Kunne jeg sagt noe sånt som at: «du er en bra fyr jeg lett kan få sterkere følelser for. Derfor tror jeg, hvis du ikke føler det samme, at det kan bli vanskelig å fortsette den sporadiske kontakten vi har nå». 

Det kan du selvfølgelig si, men kanskje gi han et sterkere hint om hva du ønsker? 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, NysgjerrigPer321 skrev:

Jeg syns det der høres ut som bra å komme med. :)

Anonymkode: b9e93...c57

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mitt råd er at om du tviler på om du skal gjøre det, er det en grunn til det. Lite kontakt fra en mann betyr som regel noe, og som regel ikke i positiv forstand. Jeg prøver selv å følge rådet om at «en fyr som er intr. i noe mer, han gir seg ikke». For det har også vist seg å stemme for min del.

Hvis han ikke tar kontakt «mellom slagene», da vil han jo ikke ha mer kontakt enn sex en sjelden gang? 

Anonymkode: 38e93...615

Jeg er uenig når det gjelder mottoet ditt: «en fyr som er interessert i noe mer, han gir seg ikke»

Jeg har vært sammen med samboeren min i 8 år nå og vi skal gifte oss neste år. Og jeg måtte jobbe sååå hardt for å få han! 😅 Han var kjempedårlig på å ta initiativ og det var alltid jeg som måtte spørre han om vi skulle finne på noe. Noen hadde kanskje sagt: Hvis han er så lite engasjert så er han ikke interessert nok. Og det kan godt hende at det var tilfelle i starten. Poenget mitt er at man går glipp av masse hvis man gir seg så lett!! Jeg måtte jobbe litt hardere i starten, men til gjengjeld er han superforelsket i meg i dag og jeg er sammen med verdens mest fantastiske mann ❤️

Anonymkode: c92ab...beb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så det jeg ville konkludere med var altså: Kjør på! 💃

Anonymkode: c92ab...beb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...