Gå til innhold

Er jeg mer mannegal enn andre?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke 14, ikke 18, men 33år og mer guttegærn enn noen gang! 

Jeg ser fine gutter/menn hvor som helst. Alt fra alder 23-48. ;) (iallefall ikke yngre)

Det nesten plager meg at jeg ikke klarer å slutte å se på en kollega, nær venn, eller en tilfeldig på bussen ute som ser bra ut - uten å tenke på å ha sex med han. Jeg fantaserer om kun menn som fenger meg på et vis. Ikke vanskelig spør du meg. 

Er menn også slik? Tenker dere på hvordan sexen vil være med hun osv? Eller kan andre damer relatere til det samme... 😏

Anonymkode: 44ccf...84c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

æsj.

Anonymkode: 2d471...de6

AnonymBruker
Skrevet

😂

Anonymkode: b5dad...0f5

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

æsj.

Anonymkode: 2d471...de6

Mi venninne er helt lik. ;) Ikke æsj. Syntes mer synd på damer som ikke klarer å se noe attraktivt i menn. Ts!

AnonymBruker
Skrevet

Høres helt normalt ut👍

Gi de noen tydelige hint, så får du deg kanskje noen spennende opplevelser💦😁

Anonymkode: 9ace1...07f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres helt normalt ut👍

Gi de noen tydelige hint, så får du deg kanskje noen spennende opplevelser💦😁

Anonymkode: 9ace1...07f

Normalt i min alder? Det er kanskje noe genetisk liggende her. Min mamma og Tante var lenge gærn etter menn, på en diskré måte såklart. Man kan kalle det flørtete ;)

AnonymBruker
Skrevet

Alle har vel lov å være litt "våryr" i perioder? Ingenting galt med det, hverken for det ene, andre eller tredje kjønnet :)

Er lov å nyte utsikten nå på sommeren :)

Anonymkode: 5886a...be0

Gjest Paramount
Skrevet

Bare fint å nyte utsikten. Har det likt selv, overfor kvinner da selvsagt. Å tenke på sex med dem er kanskje å bli litt for hekta, men å tenke seg hvor vakre de er uten klær må vel være uskyldig og innafor?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker ikke nødvendig vis på sex, men jeg legger veldig merke til kjekke menn, også blir jeg gjerne litt klønete og dreamy foran dem. Jeg har hvertfall lagt merke til at de skjønner det ganske fort 😂 selv om det absolutt ikke er meninga.. 

Anonymkode: 24d39...9da

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er heldigvis ikke slik at jeg ikke kan passere en mann uten tenke på sex. Det er mer med en jeg jevnlig har kontakt med. For eks kollega, en lege jeg har eller har hatt osv. 

;)

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Paramount skrev:

Bare fint å nyte utsikten. Har det likt selv, overfor kvinner da selvsagt. Å tenke på sex med dem er kanskje å bli litt for hekta, men å tenke seg hvor vakre de er uten klær må vel være uskyldig og innafor?

Godt å høre. Jeg trodde det ville avta med årene jeg. Er du også ikke "helt ung"? 

Gjest Paramount
Skrevet (endret)
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godt å høre. Jeg trodde det ville avta med årene jeg. Er du også ikke "helt ung"? 

Apetitten minker ikke vesentlig med alderen. Skyldes kanskje økt kunnskap rundt hvilke gleder kvinner går rundt og skjuler 😉

Endret av Paramount
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 31 og er helt lik. Alle hotte menn jeg går forbi ser jeg litt ekstra på, og ofte får jeg flørtende blikk tilbake som gir litt sommerfugler i magen. Kan fantasere både om sex og forhold med disse, tenker generelt på sex hver dag med unntak av dagene før mensen hvor jeg ikke ønsker noe med menn å gjøre. Bestevenninnen min sier jeg er den mest guttegærne hu vet om 😄

Anonymkode: 78eb3...856

• Liker 1
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke 14, ikke 18, men 33år og mer guttegærn enn noen gang! 

Jeg ser fine gutter/menn hvor som helst. Alt fra alder 23-48. ;) (iallefall ikke yngre)

Det nesten plager meg at jeg ikke klarer å slutte å se på en kollega, nær venn, eller en tilfeldig på bussen ute som ser bra ut - uten å tenke på å ha sex med han. Jeg fantaserer om kun menn som fenger meg på et vis. Ikke vanskelig spør du meg. 

Er menn også slik? Tenker dere på hvordan sexen vil være med hun osv? Eller kan andre damer relatere til det samme... 😏

Hva tenker du er "belønningen" for tankene dine/interessen din? Du må jo få noe ut av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...