AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #21 Skrevet 30. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tittelen din er litt tvetydig, men mus er ikke spesielt lure, hvis det var det du lurte på. De drives i stor grad av primitive instinkter. Skal du derimot prøve å lure en mus, for eksempel for å fange den, er vel ost en sikker vinner. Anonymkode: 80c8a...780 Åja, du tenkte på det også du. Haha Anonymkode: 046b4...dd1
Hr. Aktiv Skrevet 30. juli 2020 #22 Skrevet 30. juli 2020 Det gjør ikke meg så mye. Men jeg prøvde på ei dame jeg hadde en gang. Hun ble dritsur og var det en uke etterpå. Tror damer takler dette dårligere enn menn. 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #23 Skrevet 30. juli 2020 42 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Enig, ei luremus er jo ei som stjeler kuker fra andre kvinner, akkurat som en mannlig fitte-tjuv som stjeler fra menn... Det var ikke det jeg tenkte på. «Luremus» er noe annet enn «lure mus», og jeg trodde tråden handlet om utspekulerte gnagere, og håpet på tips om hvordan man kan håndtere slike. Anonymkode: 19286...2eb 5
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #24 Skrevet 30. juli 2020 Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev: Det gjør ikke meg så mye. Men jeg prøvde på ei dame jeg hadde en gang. Hun ble dritsur og var det en uke etterpå. Tror damer takler dette dårligere enn menn. Du prøvde deg, og så sa du nei til sex? Skjønte ikke helt hva du mente bare, men det er kanskje det? 🙂 Anonymkode: 046b4...dd1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #25 Skrevet 30. juli 2020 Pleier forresten dere menn å sette pris på å bare sove med en kvinne, litt kosing/kyssing, når det ikke blir sex? Eller blir dere bare skuffet? Hva foregår i hodene deres når hun sier nei til sex, og du var åpen for mer? Vet det er individuelt da. Anonymkode: 046b4...dd1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #26 Skrevet 30. juli 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pleier forresten dere menn å sette pris på å bare sove med en kvinne, litt kosing/kyssing, når det ikke blir sex? Eller blir dere bare skuffet? Hva foregår i hodene deres når hun sier nei til sex, og du var åpen for mer? Vet det er individuelt da. Anonymkode: 046b4...dd1 Kan du ikke lage egen tråd i stedet for å kapre denne? Anonymkode: e9431...4e4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #27 Skrevet 30. juli 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke lage egen tråd i stedet for å kapre denne? Anonymkode: e9431...4e4 Det er jo omtrent akkurat det samme spørsmålet? Anonymkode: e11b3...750 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #28 Skrevet 30. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo omtrent akkurat det samme spørsmålet? Anonymkode: e11b3...750 Det gjelder deg også! Lag din egen tråd! Anonymkode: e9431...4e4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #29 Skrevet 30. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke lage egen tråd i stedet for å kapre denne? Anonymkode: e9431...4e4 Vil selvfølgelig ikke kapre tråden. Men jeg tenkte at spørsmålet var såpass i samme gate som hovedspørsmålet at det kanskje gikk an å få noen svar på dette også, samtidig som vi hovedsaklig diskuterer det TS lurte på. Anonymkode: 046b4...dd1 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #30 Skrevet 30. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vil selvfølgelig ikke kapre tråden. Men jeg tenkte at spørsmålet var såpass i samme gate som hovedspørsmålet at det kanskje gikk an å få noen svar på dette også, samtidig som vi hovedsaklig diskuterer det TS lurte på. Anonymkode: 046b4...dd1 Hvis alle er uenige med meg så skal jeg gjøre som du vil og lage en annen tråd. Men jeg vurderte det selv som innafor. Anonymkode: 046b4...dd1
Antiviruset Skrevet 30. juli 2020 #31 Skrevet 30. juli 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tittelen din er litt tvetydig, men mus er ikke spesielt lure, hvis det var det du lurte på. De drives i stor grad av primitive instinkter. Skal du derimot prøve å lure en mus, for eksempel for å fange den, er vel ost en sikker vinner. Anonymkode: 80c8a...780 ha ha ha ORD DELING er noe dritt
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #32 Skrevet 30. juli 2020 3 timer siden, Uredd skrev: Kukost da eller...? Men TS: Hvorfor skal man ligge naken og kåt ved siden av en kvinne uten å ha sex? Da kan man vel like gjerne spille ludo eller noe... Haha! Ikke vet jeg 😂 Lurer bare på hvordan det føles. Hvordan føles det å være forelsket og kjempe kåt, men ligge der å pines? Anonymkode: 27932...eea
Sørlandsjenta02 Skrevet 30. juli 2020 #33 Skrevet 30. juli 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er det for en mann å ligge naken og kåt ved siden av en kvinne uten å kunne ha sex? Hvordan er det å bli skikkelig fristet og ikke få lov? Anonymkode: 27932...eea Noe sånt kunne jeg aldri gjort. Å sove ved siden av noen uten å la de ligge med meg.
Nåleputa Skrevet 31. juli 2020 #34 Skrevet 31. juli 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Tittelen din er litt tvetydig, men mus er ikke spesielt lure, hvis det var det du lurte på. De drives i stor grad av primitive instinkter. Skal du derimot prøve å lure en mus, for eksempel for å fange den, er vel ost en sikker vinner. Anonymkode: 80c8a...780 Næh, de musene liker best søte saker. Nugatti f.eks. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå