Gå til innhold

Lure mus

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det for en mann å ligge naken og kåt ved siden av en kvinne uten å kunne ha sex? Hvordan er det å bli skikkelig fristet og ikke få lov? 

Anonymkode: 27932...eea

Videoannonse
Annonse
Gjest Paramount
Skrevet

Nesten like deilig. Forventninger kan en leve lenge på. Også falske forventninger.

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, Paramount skrev:

Nesten like deilig. Forventninger kan en leve lenge på. Også falske forventninger.

Så fint å høre det ❤️ jeg har møtt noen som har takla det veldig bra, men så er det noen som blir forbanna. Og i det siste så har jeg følt at det er bare om jeg bare stikker asap om jeg ikke vil ha sex, så det ikke blir dårlig stemning, når vi egentlig kunne hadde det veldig fint sammen om jeg visste at han takla at vi ikke hadde sex. Har opplevd å bli kasta ut av en fyr som jeg likte veldig godt og det er ganske sårende, så nå bare stikker jeg mye fortere for å slippe det der 🤷‍♀️

Anonymkode: e11b3...750

Gjest Paramount
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så fint å høre det ❤️ jeg har møtt noen som har takla det veldig bra, men så er det noen som blir forbanna. Og i det siste så har jeg følt at det er bare om jeg bare stikker asap om jeg ikke vil ha sex, så det ikke blir dårlig stemning, når vi egentlig kunne hadde det veldig fint sammen om jeg visste at han takla at vi ikke hadde sex. Har opplevd å bli kasta ut av en fyr som jeg likte veldig godt og det er ganske sårende, så nå bare stikker jeg mye fortere for å slippe det der 🤷‍♀️

Er du forelsket så venter du så lenge du må. En som venter på noe godt venter ikke forgjeves.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å bruke ost 🧀 

Anonymkode: 74c3a...d69

• Liker 8
Skrevet

Det er sånn man kan bli impotent av, når det skjer over tid... Hvorfor skal man ikke ha utløsning?

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For en fyr da. Jeg tror det sier veldig mye om en mann, hvordan de takler det når en dame ikke vil ha sex mens de tenker at det er en sjans for det. Å bli skuffet inni seg er en naturlig reaksjon, men når man begynner å faktisk bli sint, så kan det bety at de forventet sex fra kvinnen, noe som aldri skal være forventet. Jeg tror ofte det er det det kommer av. 

Det er jo ikke bra når de tar sinnet sitt utover damen, men det positive er at de viser sitt sanne jeg. Noen menn går rundt og forventer sex, men skjuler sinnet når det ikke skjer. Disse er heller ikke noe særlig å samle på, men det er dessverre vanskeligere å oppdage deres sanne jeg.

Anonymkode: 046b4...dd1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Trådtittelen er villedende, jeg trodde denne tråden skulle handle om noe helt annet. 

Anonymkode: 19286...2eb

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier å bruke ost 🧀 

Anonymkode: 74c3a...d69

😀🤣

Anonymkode: 89529...c96

AnonymBruker
Skrevet

Tittelen din er litt tvetydig, men mus er ikke spesielt lure, hvis det var det du lurte på. De drives i stor grad av primitive instinkter.

Skal du derimot prøve å lure en mus, for eksempel for å fange den, er vel ost en sikker vinner.

Anonymkode: 80c8a...780

• Liker 3
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Tittelen din er litt tvetydig, men mus er ikke spesielt lure, hvis det var det du lurte på. De drives i stor grad av primitive instinkter.

Skal du derimot prøve å lure en mus, for eksempel for å fange den, er vel ost en sikker vinner.

Anonymkode: 80c8a...780

Kukost da eller...? :fnise:

Men TS: Hvorfor skal man ligge naken og kåt ved siden av en kvinne uten å ha sex? :klo:

Da kan man vel like gjerne spille ludo eller noe...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Uredd skrev:

Men TS: Hvorfor skal man ligge naken og kåt ved siden av en kvinne uten å ha sex? :klo:

Mange grunner, selv om ikke så ofte helt naken kanskje. Havnet der sammen etter en fest? I senga for å kose? En venn man stoler på? Kjæreste? 

Er man helt naken men ikke skal ha sex, er det kanskje fordi sex var i tankene, men så har damen ombestemt seg. Eller at mannen begynte å kle av seg, men så sier kvinnen at hun egentlig ikke vil ha sex, bare ligge ved siden av hverandre. 

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Uredd skrev:

Fordi man liker det bedre enn å på død og liv måtte bli penetrert? 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Bamseklemmer skrev:

Det er sånn man kan bli impotent av, når det skjer over tid... Hvorfor skal man ikke ha utløsning?

Pff.. han kan ta seg en runk når han er alene 

Anonymkode: 25b5f...863

• Liker 1
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trådtittelen er villedende, jeg trodde denne tråden skulle handle om noe helt annet. 

Enig, ei luremus er jo ei som stjeler kuker fra andre kvinner, akkurat som en mannlig fitte-tjuv som stjeler fra menn...

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man ligger naken og kåt i senga, går jeg ut fra at det har ligget sex i lufta. Da ville jeg som kvinne også blitt frustrert om det var jeg som trodde sex var på plakaten. En klarer vel å kommunisere bedre før det går så langt..

Anonymkode: c5df6...03e

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Pff.. han kan ta seg en runk når han er alene 

Du verden for ei høflig dame.... Kjenner jeg får innovertiss...

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Enig, ei luremus er jo ei som stjeler kuker fra andre kvinner, akkurat som en mannlig fitte-tjuv som stjeler fra menn...

Den definisjonen tror jeg du har funnet på selv 😅 en luremus er en dame som later som hun vil ha sex men ikke har det. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Kjenner jeg får innovertiss...

Keep dreaming! Hilsen ei med ekte innovertiss. 

Anonymkode: e9431...4e4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tittelen kan jo også forstås på enda en måte, forresten. 

Mikke Mus er et eksempel på en lur mus! 🙂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...