Fr. Brukt Truse Skrevet 30. juli 2020 #1 Skrevet 30. juli 2020 Fikk en henvendelse fra andre siden av Atlanteren som ville overfør penger til meg, men da gjennom Cash App. Noen som har erfaring med denne appen ? Klarte ikke å finne den i oversikten på Google play, men var mange andre apper som lignet. Noen som vet ?
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #2 Skrevet 30. juli 2020 Er dette noen du kjenner? For ellers lukter det svindel lang vei og hvitvasking av penger, da ligger du tynt an. Anonymkode: a26aa...9e7
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #3 Skrevet 30. juli 2020 Nei, i Norge har vi Vipps. tror ikke det er noen banker i Norge eller utlandet som tillater overføring utenom nettbank med bic/swift. mulig du kan bruke paypal eller westernunion. Anonymkode: c4449...d41
Fr. Brukt Truse Skrevet 30. juli 2020 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: lukter det svindel lang vei og hvitvasking av penger, da ligger du tynt an. Anonymkode: a26aa...9e7 Aaahhh... Det der tenkte jeg ikke på. Takker for påminnelsen. (Jeg kan nok være ganske blåøyd og naiv ja 😉 ) Var godt jeg spurte her såpass raskt da. ☺️
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #5 Skrevet 30. juli 2020 8 timer siden, Fr. Brukt Truse skrev: Aaahhh... Det der tenkte jeg ikke på. Takker for påminnelsen. (Jeg kan nok være ganske blåøyd og naiv ja 😉 ) Var godt jeg spurte her såpass raskt da. ☺️ Betyr dette at det var en ukjent person som ønsket å sende deg penger? Helt ut av det blå? Og du syntes ikke det var merkelig? Anonymkode: 1d418...154 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #6 Skrevet 30. juli 2020 Huskeregel: hvis noe er for godt til å være sant, er det gjerne det! Anonymkode: 33563...ca6
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #7 Skrevet 30. juli 2020 CashApp funker ikke for Norge, men kanskje World Remit går an. PayPal og Western Union som noen andre har nevnt. Mens Western er ikke anonym og PayPal kan være bare delvis anonym i beste fall. Men ikke motta for mye på PayPal, siden PayPal ikke er kinky-friendly. Regner med at du selger truser eller lignende og ønsker litt mer anonym overføring. Mange damer som holder på med Financial Domination bruker CashApp og lignende apper. Veldig populært i blant annet USA og UK. Anonymkode: 05a68...176 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #8 Skrevet 30. juli 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huskeregel: hvis noe er for godt til å være sant, er det gjerne det! Anonymkode: 33563...ca6 Huskeregel til deg: Financial Domination, menn sender penger til bossy damer uten at de noen gang får engang lagt en finger på dama. De får heller aldri sett dama naken. I beste fall ser de henne i sexy outfit online som de fleste andre. Så jo, det finnes nok av muligheter for en attraktiv dame å tjene penger uten å yte noe "stort" tilbake. Regner med at TS f eks selger truser eller har gjort det tidligere, så noen liker det og ønsker å få det tilsendt. Anonymkode: 05a68...176 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #9 Skrevet 31. juli 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Regner med at TS f eks selger truser eller har gjort det tidligere, så noen liker det og ønsker å få det tilsendt. Ja, det regner du vel med Anonymkode: bc6d3...6ae
jabx Skrevet 31. juli 2020 #10 Skrevet 31. juli 2020 På 30.7.2020 den 13.24, Fr. Brukt Truse skrev: Fikk en henvendelse fra andre siden av Atlanteren som ville overfør penger til meg, men da gjennom Cash App. Noen som har erfaring med denne appen ? Klarte ikke å finne den i oversikten på Google play, men var mange andre apper som lignet. Noen som vet ? Cash App er seriøs og man kan stole på den, men den er kun tilgjengelig utvalgte steder (USA, kanskje et par land til). Men personen her høres som andre har nevnt ut som en svindler.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå