Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette har skjedd noen ganger, nå. Jeg laster ned en fil som utgir seg får å være noe jeg er på jakt etter, men ender opp med en fil på 25 sek. varighet, som ser ut til å være reklame for et nettsted "Get a free ipod.." osv.

Fila er en .wmv-fil på 123 kb. Og jeg burde kanskje ha lært nå at ingen nyttige filer er så små, men jeg blir jo så glad over å ha funnet det jeg er på jakt etter, at jeg glemmer å sjekke dette.

Har noen andre vært borti det samme? Og hvorfor syns 51 brukere på Limewire at denne filen er verdt å ta vare på? Er det noe jeg ikke har skjønt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skaff deg DC++. Der blir folk som deler falske filer kicked og banned.

Skrevet

Det er vel slik det er, at endel av disse fildelingsnettverkene er infisert av dårlige filer og virus. Det kan være gjort av folk som vil tjene penger, eller av plateselskapene selv, som "infiltrerer" systemet og forsøpler dette med falske filer. Du kan egentlig aldri vite om filene er ok før du får lastet dem ned.

Skrevet

Ja, det er vel kanskje så enkelt. Blir bare mistenksom når jeg laster ned den samme filen gang på gang. Og det er alltid når jeg prøver å finne noe sikkelig sært, f.eks revyvisa Enerhaugen, som jeg vet en venninne av meg har klart å finne et sted, men som jeg da ikke får tak i.

enerhaugen.wmv, derimot. Den fant jeg! :forvirret:

Gjest Spacegirl
Skrevet

Den fila har jeg fått ned endel ganger også, og nesten bare når jeg har søkt på noe sært, noe som bare har gitt ett eller to resultater. Irriterende, men det er vel bare sånn en må regne med :forvirret:

Skrevet

Takk! Da er det ikke bare meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...