Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt en mann siden nyåret. Vi møttes på Tinder, og i starten var han veldig på. Laget et flott bilde av en fantastisk fremtid sammen. Allerede der vant han meg. Han virket så seriøs og trygg i seg selv. Vi har begge barn og jeg hadde relativt nylig avsluttet med barnefar. Jeg var nok altfor naiv, sårbar og ute av datingmarkedet i mange år, jeg så ikke alle faresignalene.

Etter vi hadde sex første gang, begynte han å endre taktikk. Men han ga meg akkurat nok til å holde meg der. Jeg konfronterte han etterhvert. Da var han ikke lenger interessert i noe seriøst, ble stresset av forpliktelser og syntes det var problematisk at jeg hadde barn. Jeg har avsluttet flere ganger, men han sniker seg tilbake. Følelsene jeg har for han har gjort meg så svak. Og nå som lyn fra klar himmel, bare et par uker etter han sa han aldri ville miste meg, har han ghostet meg helt. En del av meg ønsker å konfrontere han, jeg føler meg virkelig som søppel og er utrolig såret. Vi som har tilbragt så mye tid sammen. En annen del sier at nå er det nok, virkelig og noen avklaring er ikke nødvendig for det vil uansett ikke endre noe. Måtte bare få det ut. Det er så viktig å verne om seg selv og hvem man slipper inn i sitt liv.

Anonymkode: 51184...465

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

❤️

Han er søppel. Ønsker deg alt godt. 

Anonymkode: 269f0...808

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Føler med deg..vært akkurat der så mange ganger at jeg har mistet tellingen. Blir aldri lettere heller..

Anonymkode: 5fc35...667

Skrevet

Er kanskje best å ikke tilbringe mer tid sammen da, hvis det er et sårt punkt.

I tilfelle han skulle ta kontakt igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å tenke at du er verdt å bli elsket på ordentlig. 

Anonymkode: d5bc1...2d9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer ikke til å bruke mer tid på han, selvom jeg er aldri så såret og skulle ønske en forklaring. Ts.

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har møtt en mann siden nyåret. Vi møttes på Tinder, og i starten var han veldig på. Laget et flott bilde av en fantastisk fremtid sammen. Allerede der vant han meg. Han virket så seriøs og trygg i seg selv. Vi har begge barn og jeg hadde relativt nylig avsluttet med barnefar. Jeg var nok altfor naiv, sårbar og ute av datingmarkedet i mange år, jeg så ikke alle faresignalene.

Etter vi hadde sex første gang, begynte han å endre taktikk. Men han ga meg akkurat nok til å holde meg der. Jeg konfronterte han etterhvert. Da var han ikke lenger interessert i noe seriøst, ble stresset av forpliktelser og syntes det var problematisk at jeg hadde barn. Jeg har avsluttet flere ganger, men han sniker seg tilbake. Følelsene jeg har for han har gjort meg så svak. Og nå som lyn fra klar himmel, bare et par uker etter han sa han aldri ville miste meg, har han ghostet meg helt. En del av meg ønsker å konfrontere han, jeg føler meg virkelig som søppel og er utrolig såret. Vi som har tilbragt så mye tid sammen. En annen del sier at nå er det nok, virkelig og noen avklaring er ikke nødvendig for det vil uansett ikke endre noe. Måtte bare få det ut. Det er så viktig å verne om seg selv og hvem man slipper inn i sitt liv.

Denne historien er nesten identisk lik min. Skulle nesten tro det var samme mann... 

Jeg avslørte at han holdt på med en annen på brutalt vis.

Han lovet meg gull og grønne skoger,og jeg var alt for han. Fine ord, løfter, alt for å få meg på kroken. 

Det siste han for noen dager siden var at vi kunne være venner og holde kontakten, vi kunne møtes for en prat. Nå har han slettet meg fra snap. Ghostet 

Jeg var også nysingel og ny på dating markedet etter et langt og vanskelig forhold. Han utnyttet min sårbarhet. Han virket også veldig ordentlig og seriøs og som en god mann. Så feil kan man ta!! 

Jeg sitter her helt ødelagt og vet ikke hvordan jeg skal komme meg videre....

Ønsker deg alt godt, jeg vet hvordan du har det...

Anonymkode: 3dccd...a94

Skrevet

Man ender opp som en vandrende festning og slipper ingen innpå seg igjen dessverre... så mannfolk må gjerne fortsette å klage på at de ikke får seg damer😂... føler virkelig med deg. Mye som blir ødelagt for en når en havner i noe sånt.

Lykke til så masse ts❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...