Gjest :) Skrevet 13. juli 2005 #1 Skrevet 13. juli 2005 Hei! Sitter og slår snart tastaturet i hodet da jeg sliter med å finne gulvstrukturer i archicad!! Jeg skal lære meg dette programmet denne sommeren, før skolestart, og har fått til det meste nå, bortsett fra noe så latterlig som gulv... Men, det ligger ingen åpenbar plass! Og, -må det være et lukket areale for å kunne brukes? Takk...!!
Gjest Gjest_sigrid_* Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Hei! Sitter og slår snart tastaturet i hodet da jeg sliter med å finne gulvstrukturer i archicad!! Jeg skal lære meg dette programmet denne sommeren, før skolestart, og har fått til det meste nå, bortsett fra noe så latterlig som gulv... Men, det ligger ingen åpenbar plass! Og, -må det være et lukket areale for å kunne brukes? Takk...!! Hei du.. Hvilken versjon har du ? -Bruk slab tool, men du må muligens lage dit eget bjelkelag, plank etc. Da går du til Options - composites.. og lager dine egne. Mvh Sigrid
Knøttet Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Ivrig archicad-bruker som står til tjeneste om du trenger hjelp Selv om det er ei stund siden jeg har brukt programmet ...
Gjest mar-mor Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Ivrig archicad-bruker som står til tjeneste om du trenger hjelp Selv om det er ei stund siden jeg har brukt programmet ... Hei! Har også et spørsmål vedr. Archicad..... Når en tegning skal vises i aksonometri eller frontperspektiv så blir kantlinjene på tegningen litt taggete. Noe forslag til hvordan dette kan mekkes?? mvh mar-mor
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå