Gå til innhold

Archicad - noen som bruker programmet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Sitter og slår snart tastaturet i hodet da jeg sliter med å finne gulvstrukturer i archicad!! Jeg skal lære meg dette programmet denne sommeren, før skolestart, og har fått til det meste nå, bortsett fra noe så latterlig som gulv... Men, det ligger ingen åpenbar plass! :huh:

Og, -må det være et lukket areale for å kunne brukes?

Takk...!!

• 2 år senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_sigrid_*
Skrevet
Hei!

Sitter og slår snart tastaturet i hodet da jeg sliter med å finne gulvstrukturer i archicad!! Jeg skal lære meg dette programmet denne sommeren, før skolestart, og har fått til det meste nå, bortsett fra noe så latterlig som gulv... Men, det ligger ingen åpenbar plass! :huh:

Og, -må det være et lukket areale for å kunne brukes?

Takk...!!

Hei du..

Hvilken versjon har du ?

-Bruk slab tool, men du må muligens lage dit eget bjelkelag, plank etc. Da går du til Options - composites.. og lager dine egne.

Mvh

Sigrid

Skrevet

:hallo:

Ivrig archicad-bruker som står til tjeneste om du trenger hjelp ;) Selv om det er ei stund siden jeg har brukt programmet ...

• 1 måned senere...
Gjest mar-mor
Skrevet
:hallo:

Ivrig archicad-bruker som står til tjeneste om du trenger hjelp ;) Selv om det er ei stund siden jeg har brukt programmet ...

Hei!

Har også et spørsmål vedr. Archicad.....

Når en tegning skal vises i aksonometri eller frontperspektiv så blir kantlinjene på tegningen litt taggete. Noe forslag til hvordan dette kan mekkes??

mvh

mar-mor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...