AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #1 Skrevet 29. juli 2020 Jeg pleier alltid å ha mensen annenhver måned (går på p-piller). Denne måneden måtte jeg droppe det, men har blødd bittelitt hver dag i 14 dager. Aldri opplevd det før når jeg har mensen hver andre måned. Noen erfaringer? Ekspertene sier jo at man fint kan hoppe over, men ikke noe gøy å blø bittelitt i over to uker... Anonymkode: 26e3b...17a
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #2 Skrevet 29. juli 2020 Har det på samme måte. Prøver alltid å hoppe over annenhver menstruasjon, men jeg ender vel også alltid opp med å ta en pause likevel omtrent hver måned. Skal til fastlegen for å høre om jeg kan bytte p-piller eller begynne på annen prevensjon. Begynte på p-pillene for å dempe eller bli kvitt de utrolige store blødningene jeg hadde (fikk jernmangel og lav blodprosent), men nå har p-pillene mistet nesten all effekt. I starten så kunne jeg hoppe over en menstruasjon her og der, eller ta en litt lenger pause (2-3 måneder) uten noen store problemer. Når jeg fikk disse småblødningene (som bare varte og aldri ga seg) så tok jeg bare en pillefri uke for å 'resette' og starte på nytt. Kanskje de p-pillene du bruker nå ikke passer så bra for å hoppe over menstruasjoner for deg? Alle er jo forskjellige, og reagerer ulikt på p-piller. En annen type p-pille kan kanskje fikse problemet? Anonymkode: 8108d...2e6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå