Gå til innhold

Smykke til denne kjolen?


Myrsnipa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Først, for en fin kjole! Gratulerer 💖

Når det kommer til smykker, så hadde nok jeg personlig gått for sølv/hvitt gull til denne. Den er i en kald rosafarge, og et varmt metall som gull ville kræsjet med dette og begge ville sett dårlige ut. Synes øredobbene modellen har på seg blir grønnlige og ser rare ut pga gullfargen. 

Ellers ville jeg kanskje hatt perler til, men det er ikke nødvendig, jeg bare liker litt sånn konservativ stil. 

Uansett, dette var mine tanker! Lykke til. 

Anonymkode: 97945...52b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke smykke er nødvendig, om du ikke ønsker gå med det. 

Ellers er jeg med hun over, ville gått for noe i en kald farge, som sølv eller hvitt gull. 

Anonymkode: 6250e...b70

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for deres innspill!  Flott å høre hva andre tenker. Blir uansett å droppe gull da.

Men går sjeldent med smykker, så om det kan passe uten noe, hadde det vært d beste! Vil bare ikke at folk skal se på meg og tenke at noe mangler, om dere skjønner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Først, for en fin kjole! Gratulerer 💖

 

Tusen takk! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville nok ikke hatt noe smykke til denne kjolen, da den har den pynten på, men det du kan gjøre er å bruke sko og veske i feks sølv😊 Forresten en helt nydelig kjole🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En sølv halssmykke ville vært veldig fint med den kjolen og det håret😍😍

Men den er like fin uten smykke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kjolen fortjener oppsatt hår, synes jeg. Da ville jeg enten hatt øredobber og kanskje armbånd, eller små øredobber og et lite anheng rundt halsen med diamant(er).

Anonymkode: 7c693...3b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sannsynligvis droppet halssmykke, men hvis håret skulle vært oppsatt hadde jeg vurdert å finne noen middels store øredobber, evt. øredobber som henger litt, i sølv eller som plukker opp fargen fra kjolen. 

Skulle jeg likevel hatt halssmykke, så hadde det blitt noe lite. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville hatt et bittelite ganske nærme halsen om du må ha, ellers hadde jeg glatt droppet det :) 

Anonymkode: 3383f...d2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Myrsnipa skrev:

Takk for deres innspill!  Flott å høre hva andre tenker. Blir uansett å droppe gull da.

Men går sjeldent med smykker, så om det kan passe uten noe, hadde det vært d beste! Vil bare ikke at folk skal se på meg og tenke at noe mangler, om dere skjønner. 

Skjønner deg kjempegodt! Enig med det de andre sier, øredobber eller armbånd er nok til denne. 

Anonymkode: 97945...52b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere! ❤️

Da tror jeg at jeg dropper smykke, og heller prøve å finne fine sko,armbånd og veske. :)

Ikke minst en liten jakke/genser/bolero å slenge på om det blir kaldt, da jeg skal bruke denne til høsten :)

Endret av Myrsnipa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig kjole.  Godt valg.

Egentlig trenger du ikke smykke til denne kjolen men om jeg hadde valgt så tror jeg det hadde vært noe i sølv.  Gjerne noe enkelt, ikke dominerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en flott kjole:) Mulig du ikke trenger noe, tror jeg heller ville hatt armbånd og øredobber, for bysten er så dekorert uansett:) Et helt kort smykke, et kjede f.eks., uten noe dall på i sølv kunne kanskje. Du kan jo prøve deg frem når den kommer:)

Anonymkode: 4419c...3aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...