AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #21 Skrevet 29. juli 2020 3 timer siden, Hildur70 skrev: Heldigvis finnes det kvinner som ikke er opptatt av penisstørrelse. Og heller ser mannen Vil du ha ei stjerne i boka for dette? Du blir ikke å få noen. Ingen menn vil noen gang ofre seg selv for deg slik du prøver å ofre deg for dem. Ta vare på deg selv først. Anonymkode: 4ea8b...969
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #22 Skrevet 29. juli 2020 Man kan ikke si at man elsker en person eller liker en person godt nok som han er, når du driver og sier at penisen hans er for liten. Da sier jo det seg selv at fyren aldri e bra nok for deg, og at du heller fokusere mer på penis en hva han er og hvem han her. Penis str blir et problem om du prøver og lage det til et problem. Anonymkode: 6381b...126 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #23 Skrevet 29. juli 2020 11 timer siden, 92-68 skrev: Jeg har hatt en greie for en mann i mange år. For et par uker siden endte vi opp i senga, vi lå ikke sammen men gjorde alt annet. Værsåsnill og ikke kutt av meg hodet for dette, er en grunn til at jeg spør dere om tanker og ikke ei venninne. Men han har liten penis (grenser til mikro trur jeg), og jeg har veldig liten erfaring med det. Gikk en faen og i meg når jeg fant det ut. Forstår at dette ikke bør være et problem og jeg er slem som føler at det er det. Jeg reagerte på at han ikke prøvde å ha sex, og lurer på om han ikke ville pga størrelse eller hva. Uansett, det jeg lurer på er om jeg er verdens verste person. Jeg føler dette blir et stort problem for meg. Føler ikke at jeg kan tilfredsstille eller bli tilfredsstilt godt nok. Tankene mine vandret tilbake til eksen min mens vi holdt på, og det kan jo ikke være bra. Skal nevnes at vi er veldig ulike som personer ellers, har like verdier men likhetene stopper der. Jeg har hatt tvil om vi passer sammen lenge pga. det, men jeg bestemte meg for å prøve. Men nå begynner jeg å angre. Bare fordi at du synes synd på ham.. tenkte du da å late som at du liker ham og holde ut med ham i et par måneder til og så dumpe? Jeg skjønner at du får dårlig samvittighet. Jeg hadde vel da kanskje ikke dumpet ham med en gang, men 2-3 uker senere. Hadde da bare blitt sint på noe og latet som at det var derfor det ble slutt. Hadde da også sagt at jeg dater flere samtidig, og likte den andre fyren bedre.. noe sånt🙈 Anonymkode: 2485f...bb8
Gjest 92-68 Skrevet 29. juli 2020 #24 Skrevet 29. juli 2020 (endret) . Endret 19. august 2022 av 92-68
Gjest 92-68 Skrevet 29. juli 2020 #25 Skrevet 29. juli 2020 (endret) . Endret 19. august 2022 av 92-68
Loff77 Skrevet 29. juli 2020 #26 Skrevet 29. juli 2020 5 minutter siden, 92-68 skrev: Jeg skal ikke unnskylde meg for det jeg sier, for jeg ser selv at det er dårlig gjort mot han og jeg er overfladisk. Men jeg har aldri sagt at jeg elsker han eller liker han som han er fordi vi er i startfasen og jeg har vært usikker hele veien. Han har vært pådriveren. Jeg føler bare at sex er en såpass stor og viktig del av et forhold jeg skal være i at jeg er usikker på om jeg vil "ofre" en del av det for en jeg er usikker på fra før. Er jo ingen ting å unnskylde, du liker større kuk det er lov det. Noen liker blonde osv preferanser har jo alle
Gjest 92-68 Skrevet 29. juli 2020 #27 Skrevet 29. juli 2020 (endret) . Endret 19. august 2022 av 92-68
Loff77 Skrevet 29. juli 2020 #28 Skrevet 29. juli 2020 Akkurat nå, 92-68 skrev: Jeg har selv blitt dumpet for noe ved meg som jeg ikke får gjort noe med, det blir på en måte det samme. Men når det gjelder det seksuelle så er det kanskje mye mer sårt. Klart det er dritkjipt for gubben, endelig får napp på drømmedama så er det penisen som skal ødelegge det hele. Men sex er jo utrolig viktig i ett forhold, i hvert fall for mange. Man må jo tenne på kjæresten eller så er det dødfødt 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #30 Skrevet 29. juli 2020 3 minutter siden, pressplay skrev: TS, så du penisen erigert? Du mener, mens de holdt på med seksuelle handlinger med hverandre? Det får man da virkelig håpe Anonymkode: 4ea8b...969
Gjest 92-68 Skrevet 29. juli 2020 #31 Skrevet 29. juli 2020 (endret) . Endret 19. august 2022 av 92-68
pressplay Skrevet 29. juli 2020 #32 Skrevet 29. juli 2020 26 minutter siden, 92-68 skrev: Ja, men var ikke like hard som jeg er vant til med tidligere menn. Så er du sikker på at du så han på sitt største? Det er stor forskjell på nesten stiv og helstiv og det kan være store individuelle forskjeller på hvor mye den vokser. 1
Gjest 92-68 Skrevet 29. juli 2020 #33 Skrevet 29. juli 2020 (endret) . Endret 19. august 2022 av 92-68
pressplay Skrevet 30. juli 2020 #34 Skrevet 30. juli 2020 6 minutter siden, 92-68 skrev: Han kom og da er han vel på sitt største?! Nei, ingen selvfølge det. Kan fint komme på egen hånd uten at den er fullstor. Om han var nervøs kan dette skje. Det at han ikke føltes like hard som andre kan være et tegn på det. 1
Gjest Hildur70 Skrevet 30. juli 2020 #35 Skrevet 30. juli 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil du ha ei stjerne i boka for dette? Du blir ikke å få noen. Ingen menn vil noen gang ofre seg selv for deg slik du prøver å ofre deg for dem. Ta vare på deg selv først. Anonymkode: 4ea8b...969 Gjør det. Og det er ting som er viktigere i ett forhold enn størrelse på penis. Og stor penis betyr ikke nødvendigvis at sex blir bra.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #36 Skrevet 30. juli 2020 44 minutter siden, Hildur70 skrev: Gjør det. Og det er ting som er viktigere i ett forhold enn størrelse på penis. Og stor penis betyr ikke nødvendigvis at sex blir bra. Som regel er det bedre. En med liten skal kompensere ganske bra for å ta vekk fokus fra handikappet sitt. Anonymkode: f0534...641
Sørlandsjenta02 Skrevet 30. juli 2020 #37 Skrevet 30. juli 2020 21 timer siden, 92-68 skrev: Jeg har hatt en greie for en mann i mange år. For et par uker siden endte vi opp i senga, vi lå ikke sammen men gjorde alt annet. Værsåsnill og ikke kutt av meg hodet for dette, er en grunn til at jeg spør dere om tanker og ikke ei venninne. Men han har liten penis (grenser til mikro trur jeg), og jeg har veldig liten erfaring med det. Gikk en faen og i meg når jeg fant det ut. Forstår at dette ikke bør være et problem og jeg er slem som føler at det er det. Jeg reagerte på at han ikke prøvde å ha sex, og lurer på om han ikke ville pga størrelse eller hva. Uansett, det jeg lurer på er om jeg er verdens verste person. Jeg føler dette blir et stort problem for meg. Føler ikke at jeg kan tilfredsstille eller bli tilfredsstilt godt nok. Tankene mine vandret tilbake til eksen min mens vi holdt på, og det kan jo ikke være bra. Skal nevnes at vi er veldig ulike som personer ellers, har like verdier men likhetene stopper der. Jeg har hatt tvil om vi passer sammen lenge pga. det, men jeg bestemte meg for å prøve. Men nå begynner jeg å angre. Hvis du allerede nå tenker at liten penis er et problem, så bør du absolutt komme deg unna før du får følelser for mannen. Hvis ikke vil du bare angre og hunger etter stor pikk resten av forholdet.
Sørlandsjenta02 Skrevet 30. juli 2020 #38 Skrevet 30. juli 2020 1 time siden, Hildur70 skrev: Gjør det. Og det er ting som er viktigere i ett forhold enn størrelse på penis. Og stor penis betyr ikke nødvendigvis at sex blir bra. Stor penis betyr ikke god sex, men liten penis betyr definitivt dårlig sex. Ikke alle med stor er gode til er bruke den, men ingen av de med liten kan allikevel veie opp. De kan ofte både fingre og slikke, men kuken er ubrukelig.
Loff77 Skrevet 30. juli 2020 #39 Skrevet 30. juli 2020 13 timer siden, 92-68 skrev: Tenkte å møte han flere ganger og hvertfall prøve et par ganger til før jeg bestemmer meg. Vi tilbringer tid sammen for å se hvor det går, og han har sagt at jeg kan trekke meg når som helst uten at det blir et problem. Men det er vanskelig etter at det gikk fra vennskapelig til seksuelt. Jeg ville kuttet fortest mulig hvis dette mest sannsynlig er en dealbraker, best før det blir følelser fra noen
Christina82 Skrevet 2. august 2020 #40 Skrevet 2. august 2020 Ryddet for avsporing, brukerdebatt, latterliggjøring og opphavsrett. Moonshine, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå