Gå til innhold

...

Anbefalte innlegg

Gjest 92-68
Skrevet (endret)

...

Endret av 92-68
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skulle virkelig ønske at kvinner ikke fortsatte å få barn med menn med liten penis! Hvorfor avle på denne tilstanden?!?
Det er en så viktig del av livet, og tull å si at str ikke teller . Skjønner deg veldig godt!! 

Anonymkode: 0acf8...0be

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger overhodet ingen kjempepenis, helt gjennomsnittlig er nok for at ikke jeg skal bli stanget i livmorhalstuppen slik at det gjør vondt. Men for noen år siden rotet jeg med en fyr, han var ganske høy så forventet normal penis. I mange uker bare rotet vi, og han tok på meg og brukte fingre osv men jeg stusset litt over at han ville vente så lenge med sex. Når vi til slutt hadde sex så forsto jeg hvorfor... Penisen hans var nesten som en litt lengre tommel, jeg fikk ikke se den engang, jeg bare kjente den såvidt inni meg. Helt utrolig lite tilfredsstillende :( Han var utrolig lite seksuell i det hele og store, sikkert på grunn av dette problemet. Jeg kunne dessverre ikke levd resten av livet med det sexlivet, så jo, det har noe å si.

Anonymkode: 79544...925

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, 92-68 skrev:

Jeg har hatt en greie for en mann i mange år. For et par uker siden endte vi opp i senga, vi lå ikke sammen men gjorde alt annet.

Værsåsnill og ikke kutt av meg hodet for dette, er en grunn til at jeg spør dere om tanker og ikke ei venninne.

Men han har liten penis (grenser til mikro trur jeg), og jeg har veldig liten erfaring med det. Gikk en faen og i meg når jeg fant det ut. Forstår at dette ikke bør være et problem og jeg er slem som føler at det er det. Jeg reagerte på at han ikke prøvde å ha sex, og lurer på om han ikke ville pga størrelse eller hva. 

Uansett, det jeg lurer på er om jeg er verdens verste person. Jeg føler dette blir et stort problem for meg. Føler ikke at jeg kan tilfredsstille eller bli tilfredsstilt godt nok. Tankene mine vandret tilbake til eksen min mens vi holdt på, og det kan jo ikke være bra.

Skal nevnes at vi er veldig ulike som personer ellers, har like verdier men likhetene stopper der. Jeg har hatt tvil om vi passer sammen lenge pga. det, men jeg bestemte meg for å prøve. Men nå begynner jeg å angre.

Det må være lov for jenter å ha preferanser på penisstørrelser. Skjønner godt at det må være stusselig å være sammen med en kar med en liten penis. Det kan selvsagt være en skikkelig ålright kar, men en liten penis gir vel en kjedelig start på forholdet. 

Samtidig må det jo være en veldig kjip situasjon for han. Skjønner godt han kvier seg for å vise frem en så liten sak. Klarer ikke helt å sette meg inn i det, men skjønner godt at det er kjipt. 

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Skulle virkelig ønske at kvinner ikke fortsatte å få barn med menn med liten penis! Hvorfor avle på denne tilstanden?!?
Det er en så viktig del av livet, og tull å si at str ikke teller . Skjønner deg veldig godt!! 

Anonymkode: 0acf8...0be

Problemet er jo at menn med stor penis vil få jentebarn med stor vagina 🤮

Så det er ikke så enkelt å få det riktig

Anonymkode: 1d6f6...a67

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Utifra det jeg har erfart på kjærlighetsfronten i løpet av mine 34 år, så hadde faktisk ikke en micro-penis vært en dealbreaker for meg. Sett at vi passet godt sammen og jeg følte meg tiltrukket av han ellers.

Jeg var i et to år langt forhold med en mann jeg virkelig virkelig hadde det godt sammen med. Jeg var så tiltrukket, kjemien var så nydelig og han var så god mot meg. Bare det å ligge naken sammen var magisk. Sex var bare en bonus med denne mannen. Jeg hadde aldri dumpet han dersom det viste seg at han hadde liten penis. Penis størrelsen var ubetydelig sammenlignet med hvor godt vi hadde det ellers. Han hadde andre problemer som gjorde at vi sjeldent kunne gjennomføre et samleie. Det var faktisk aldri et problem.

Det at du ble så skuffet, tyder nok på at denne mannen ikke er den rette for deg. Hadde du hatt den riktige tiltrekningen og de rette følelsene, så hadde du tenkt annerledes. Selvfølgelig er sex viktig. Hva slags sex man liker er også forskjellig fra person til person. Selv må jeg ikke ha PIV, selv om det er deilig. Men du har lov til å ha andre preferanser og meninger enn meg!

Anonymkode: 00456...9d0

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du hadde tvil fra før,  i tillegg ville han ikke ligge med deg?  Du trenger ikke flere grunner.  

Anonymkode: 03546...269

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Liten penis er dealbreaker for meg. Du tenger ikke flere eller "bedre" grunner. Neste. 

Anonymkode: 4ea8b...969

• Liker 3
Gjest 92-68
Skrevet (endret)

...

Endret av 92-68
Skrevet
3 timer siden, 92-68 skrev:

Jeg har hatt en greie for en mann i mange år. For et par uker siden endte vi opp i senga, vi lå ikke sammen men gjorde alt annet.

Værsåsnill og ikke kutt av meg hodet for dette, er en grunn til at jeg spør dere om tanker og ikke ei venninne.

Men han har liten penis (grenser til mikro trur jeg), og jeg har veldig liten erfaring med det. Gikk en faen og i meg når jeg fant det ut. Forstår at dette ikke bør være et problem og jeg er slem som føler at det er det. Jeg reagerte på at han ikke prøvde å ha sex, og lurer på om han ikke ville pga størrelse eller hva. 

Uansett, det jeg lurer på er om jeg er verdens verste person. Jeg føler dette blir et stort problem for meg. Føler ikke at jeg kan tilfredsstille eller bli tilfredsstilt godt nok. Tankene mine vandret tilbake til eksen min mens vi holdt på, og det kan jo ikke være bra.

Skal nevnes at vi er veldig ulike som personer ellers, har like verdier men likhetene stopper der. Jeg har hatt tvil om vi passer sammen lenge pga. det, men jeg bestemte meg for å prøve. Men nå begynner jeg å angre.

Hvorfor skulle du ikke klare å tilfredsstille han selv om den er liten? Virker den ikke? For liten til å ta i munn? For liten til å ta på? For liten til å slippe inn i fitta?

Hvor mange damer blir egentlig tilfredsstilt med PIV? Kanskje han er en råtass med tunge/fingre? Hvis han har liten er han sikkert klar over det, klart greit att du har preferanser da skjønner deg godt det har vi alle.

Kan jo alltids teste han du har jo ikke så mye å tape på det?

Stakkars menn med liten de har jo alt i mot seg;)

• Liker 1
Gjest 92-68
Skrevet (endret)

.

Endret av 92-68
AnonymBruker
Skrevet

Blandt oss menn som er stusselig utstyrt er det ikke uvanlig at vi avstår fra sex. At vi ikke en gang har prøvd, og/eller at vi ikke er egnet for hverken et forhold eller sex. Altså lar vi være. Noen av oss prøver, nettopp som dette offeret TS henviser til. Sannsynligvis kommer han til å gå gjennom livet uten å få erfare hva godhet er.

Sånn er livet.

Anonymkode: 260d4...104

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, 92-68 skrev:

Han er en jeg komme til å treffe ved flere anledninger pga familieforhold, så jeg føler ikke jeg kan avslutte det pga det. Jeg har litt vondt av han fordi han veit sikkert at dette er en dealbreaker for mange. Jeg vil ikke såre han eller at han skal føle at han ikke er god nok pga liten penis. 

Jeg hadde sett frem til å ha sex med han, men satt igjen skuffa og ikke tilfredsstilt. Og trur jeg hadde sittet igjen med de samme følelsene selvom vi hadde hatt sex. Jeg blir veldig våt og det er ikke akkurat gunstig hvis det er en liten penis.. 

Har lyst til å avslutte det og ta neste, men som nevnt så kommer vi alltid til å måtte sees og jeg føler meg veldig slem hvis han skjønner at det er derfor jeg ikke vil mer.

Du er veldig omtenksom og tar hensyn til hans følelser. Men hvem tar hensyn til dine? Han er en voksen mann. Han må skjønne at ikke alt blir å klaffe med alle. Hvis han lager kvalm pga noe så enkelt som at du ikke synes dere passer sammen seksuelt, da er han et barn. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd det samme. Skulle gå ned på en fyr og klarte ikke runke eller suge han ordentlig fordi den var så liten. Men er det ikke derfor det finnes penishylse? For å gjøre den større 

Anonymkode: f0b12...d5f

Gjest 92-68
Skrevet (endret)

.

Endret av 92-68
Gjest Hildur70
Skrevet
7 timer siden, Frekkulf skrev:

Det må være lov for jenter å ha preferanser på penisstørrelser. Skjønner godt at det må være stusselig å være sammen med en kar med en liten penis. Det kan selvsagt være en skikkelig ålright kar, men en liten penis gir vel en kjedelig start på forholdet. 

Samtidig må det jo være en veldig kjip situasjon for han. Skjønner godt han kvier seg for å vise frem en så liten sak. Klarer ikke helt å sette meg inn i det, men skjønner godt at det er kjipt. 

Heldigvis finnes det kvinner som ikke er opptatt av penisstørrelse. Og heller ser mannen

Gjest 92-68
Skrevet (endret)

.

Endret av 92-68
Skrevet
2 timer siden, Hildur70 skrev:

Heldigvis finnes det kvinner som ikke er opptatt av penisstørrelse. Og heller ser mannen

Det er sant. Godt det finnes noen av dere også 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

En kvinner som ikke får seg noe er bare utrolig kresen.

Anonymkode: b7268...201

Ja, absolutt... Hvordan kan man si man er sulten når det ligger ei pølse på gata i Karl Johan. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, 92-68 skrev:

Jeg kom for ikke så lenge siden ut av et langt forhold hvor jeg har satt hans behov foran mine hele veien, og det har jeg ikke tjent en dritt på. Men er dette et behov jeg kanskje ikke bør sette først?!

Det du bør sette først er deg selv og dine ønsker. Du må aktivt søke egen lykke. Det betyr ikke at du trenger å være rasshøl mot folk når du avviser dem, noe jeg ikke tror du hadde vært uansett, men det betyr at når du tar avgjørelser så tenker du "hva godt gjør dette for meg" og "vil dette gjøre livet mitt bedre eller dårligere". Å si ja til en mann du i begynnelsen var usikker på, som du fant ut aldri kan tilfredsstille deg seksuelt vil ikke gjøre deg noe godt og vil heller ikke gjøre livet ditt bedre. Det er ikke din oppgave å ta ansvar for andre menneskers følelser. Bare dine egne. Du må ikke si ja til ting som du vet blir feil for deg. Å ta vare på seg selv er ikke egoistisk, uansett hva andre måtte si. Du er her på jorden for deg ❤️ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...