Gjest messengerboy Skrevet 13. juli 2005 #1 Skrevet 13. juli 2005 Dersom det er noe du virkelig vil ha, som du har drømt om en stund, hvor langt er du villig til å strekke deg for å få dette? (kan være hva som helst, du bare MÅ ha det)
Gjest GreenSky Skrevet 13. juli 2005 #2 Skrevet 13. juli 2005 Drepe noen? Nei. Ha sex med noen? Sannsynligvis ikke, med mindre fyren er dritlekker. Stjele fra noen? Nei. Lyve? Nei. Men jeg strekker meg langt hvis det er noe jeg virkerelig, virkelig vil ha, ja.
Gjest Violetta Skrevet 13. juli 2005 #3 Skrevet 13. juli 2005 Jeg strekker meg langt, men ofrer ikke noe så det går ut over datteren min på noen måte. Har flyttet til annen by for en mann, derfor bor jeg her jeg bor nå. Ikke det dummeste valget jeg har gjort, men ikke det smarteste heller (bor alene her nå :D ). Strekker meg langt om det er noe jeg vil, men må føle at det er verdt det.
Tiit Skrevet 14. juli 2005 #4 Skrevet 14. juli 2005 Det er et vanskelig spørsmål, for det er jo så ulike ting man kan kjenne at man vil ha. Mat, søvn, materielle goder, sex, vennskap.... Jeg er egentlig ikke så veldig ærgjerrig, eller så fryktelig ivrig på å skaffe meg ting. Der kan jeg nok være ganske bedagelig på å stå på for å skaffe meg saker og greier. Jeg verdsetter kanskje mer tid, ro, fred og sånt, og kan være ganske utspekulert for å få tid til noen minutter med ro omkring meg. Da kan jeg sikkert slå en skrøne for å få være i fred iblant. Ellers tror jeg det er lite jeg ville gå over lik for å få. Det måtte heller være i situasjoner der jeg måtte beskytte de jeg er glad i, eller stå på for å ordne noe for dem som bare jeg kunne gjøre for dem. Uff, dette ble litt rotete. Trøtt som vanlig. Konklusjonen min: jeg er nok litt for lat til å gå over lik.
Gjest gjest1 Skrevet 15. juli 2005 #5 Skrevet 15. juli 2005 Jeg kunne gjort hva som helst for å få pappa'n min tilbake - om det hadde vært mulig.
Gjest messengerboy Skrevet 15. juli 2005 #6 Skrevet 15. juli 2005 Mange gode svar her Selv synes jeg strekker meg langt for å nå det jeg virkelig vil ha. "Strever" for å få den jobben jeg virkelig ha, å gjør alt som står i min makt for å få denne. Prøver da å gjøre et godt inntrykk på "sjefen" slik at hun se hvor "utrolig dyktig" jeg egentlig er, og at hun får ut sin krokete finger slik at hun får meg fast ansatt. Likeså har jeg ei dame i kikkerten nå, og jeg vil gjøre det som står i min makt for at jeg skal få henne. Så jeg mener det er viktig å strekke seg langt for å nå sine "mål". Men som det sto tidligere her, så vil heller ikke jeg gå over lik for å nå mine mål, jeg må selvsagt kunne stå for det jeg har gjort ved senere anledninger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå