AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #1 Skrevet 29. juli 2020 Vi har det veldig hyggelig sammen. Vært sammen med han 3 helger. Men han snakker en del om eksene hans, nevner de i ulike settinger. Kanskje spesielt den siste. Vi har snakka om dette, og han sier han forstår meg, og sa unnskyld i går. Nå begynner jeg å tvile på om han er over hun siste. Og jeg lurer på om han faktisk er interessert i meg. Vi hadde sex på første date, og har hatt veldig mye sex. Faen og. Er på besøk hos han nå, og er så usikker på om han liker meg Anonymkode: a7370...a3c
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #2 Skrevet 29. juli 2020 Han hadde ikke tilbrakt flere helger med deg om han ikke likte deg. Men om han liker deg godt nok for et varig forhold det vet han sikkert ikke selv ennå en gang. For det tar litt tid å bli kjent. Men du kan jo prøve å få han med på å gjøre litt annet enn bare sex, og se om han fortsatt virker interessert da? Anonymkode: 4e52f...cfc 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #3 Skrevet 29. juli 2020 Ja, han liker deg nok. Men synest du skal snu tankegangen din, liker du HAN? VI analyserer og lurer sånn på om DE liker oss at en glemmer hva en selv synest er ok. Ok, han snakker mye om x'en hvor lenge var de sammen? Jeg hadde tatt det litt med ro. Men fortsatt møtt han. Dere har bare truffet hverandre 3 helger, så det er ikke mye. Anonymkode: f705f...b10 2
exictence Skrevet 29. juli 2020 #4 Skrevet 29. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, han liker deg nok. Men synest du skal snu tankegangen din, liker du HAN? VI analyserer og lurer sånn på om DE liker oss at en glemmer hva en selv synest er ok. Ok, han snakker mye om x'en hvor lenge var de sammen? Jeg hadde tatt det litt med ro. Men fortsatt møtt han. Dere har bare truffet hverandre 3 helger, så det er ikke mye. Anonymkode: f705f...b10 enig 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #6 Skrevet 29. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han hadde ikke tilbrakt flere helger med deg om han ikke likte deg. Men om han liker deg godt nok for et varig forhold det vet han sikkert ikke selv ennå en gang. For det tar litt tid å bli kjent. Men du kan jo prøve å få han med på å gjøre litt annet enn bare sex, og se om han fortsatt virker interessert da? Anonymkode: 4e52f...cfc Vi gjør andre ting også:) Spiser ute, gått turer, padla osv. Takk for svar:)) Anonymkode: a7370...a3c
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #7 Skrevet 29. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, han liker deg nok. Men synest du skal snu tankegangen din, liker du HAN? VI analyserer og lurer sånn på om DE liker oss at en glemmer hva en selv synest er ok. Ok, han snakker mye om x'en hvor lenge var de sammen? Jeg hadde tatt det litt med ro. Men fortsatt møtt han. Dere har bare truffet hverandre 3 helger, så det er ikke mye. Anonymkode: f705f...b10 Jeg er helt enig med deg. Tenkte på det da jeg skrev innlegget, faktisk. Jeg bruker nok for mye tid på å tenke på om mannfolka liker meg, og altfor lite tid på om jeg liker dem. Tusen takk for fint svar☺️ Anonymkode: a7370...a3c 2
Antiviruset Skrevet 29. juli 2020 #8 Skrevet 29. juli 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er helt enig med deg. Tenkte på det da jeg skrev innlegget, faktisk. Jeg bruker nok for mye tid på å tenke på om mannfolka liker meg, og altfor lite tid på om jeg liker dem. Tusen takk for fint svar☺️ Anonymkode: a7370...a3c At han snakker mye om eksene sine er ikke bra! Det er et stort rødt flagg, og jeg fatter bare ikke hvordan mennesker gjør dette når de treffer en ny partner. Alle burde vite at dette ikke er bra. Så når han er sammen med deg er det jo et tegn på at han liker deg Så akkurat det kan du ta litt med ro. Liker han deg nok til at det vil vare? Eller er du bare en kortvarig glede for å komme over siste eksen? Det er ekstremt vanskelig å vite, og det får du ikke vite før det har gått en stund og du merker akkurat det. At du liker han mye ser vi jo utav at du gidder å starte innlegg her inne angående din tvil, og du har akkurat dette. Så bruk magefølelsen din hele tiden, se etter manglende interesse etter hvert som tiden går, og ikke minst ikke ligg mer i forholdet til han en det han gjør. Holdt litt igjen og gå forsiktig frem.
Gjest Alterego666 Skrevet 29. juli 2020 #9 Skrevet 29. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, han liker deg nok. Men synest du skal snu tankegangen din, liker du HAN? VI analyserer og lurer sånn på om DE liker oss at en glemmer hva en selv synest er ok. Ok, han snakker mye om x'en hvor lenge var de sammen? Jeg hadde tatt det litt med ro. Men fortsatt møtt han. Dere har bare truffet hverandre 3 helger, så det er ikke mye. Anonymkode: f705f...b10 Så bra og riktig!👍🏻
Cbunke90z Skrevet 29. juli 2020 #10 Skrevet 29. juli 2020 Si at det er en ting å dele problemene sine, og det er ikke slik at han aldri skal kunne snakke om en gammel kjæreste. Man snakker jo om sine bestevenner trots alt. Men at siden dere enda er ganske ferske så skaper han usikkerhet ved å dra det opp regelmessig. Du vet ikke om han er med deg fordi han får sex samtidig som han får pratet igjennom følelsene sine for dem. Eller om han legitimt liker og vil bli mer kjent med deg. Dette blir kanskje for intimt men føler du når han har sex at han faktisk bryr seg om å tilfredstille deg? For det kan også være et godt tegn, om han bare prøver å tømme seg, eller virker som han vil få det gjort fortest mulig når han går ned på deg isteden for å vil gi deg nytelse så kan det tyde på hvor mye han faktisk bryr seg.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #11 Skrevet 29. juli 2020 Hadde han likt deg, hadde han insistert på å bli sammen. Denne karen liker sex, og har ikke noe imot deg som noen å ha sex med. Men liksom... Men putter utstyret i pumpa i badeland. Han snakker om eksene sine til deg. Han er ikke klar for forhold. Anonymkode: 47cc7...636
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #12 Skrevet 29. juli 2020 Snakker du om eksene dine i et forhold,så ville jeg ha reagert. Det er en selvfølge,mener jeg at det er off topic, kasnje mer når dere er sammen, at du da får vite om tidligere ekser. Da er du trygg på han og deres relasjon. Jeg ville nesten ha sett på dette som en hersketeknikk også,faktisk, ettersom det er klart at du ønsker å gjøre et godt inntrykk. Jeg ville ha sagt til han, at det å snakke om exer, er ikke greit. Det burde ikke være nødvendig å fortelle han engang. I mine øyne er dere ikke engang nære nok til å ha samtaler om exer, dette tilhører venner og mennesker i livet hans allerede. Det er ikke en ny person sitt bord å skulle rydde,og er faktisk litt ego trip synes jeg. I tilleg til at dere er nye ovenfor hverandre og skal bli kjent med hverandre, så blir det å snakke om exen litt det samme som hun tanta du har som begynner å å snakke om at vekta di har gått opp,rett før du skal sette deg ned å spise middag og dessert. Hun har bare ikke lært at sånne ting er greit å si. Sosial trynefaktor og derfor litt kjederlig type,spnn jeg ser dette.. Anonymkode: 2ab2d...1eb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå