Gå til innhold

Ghosten er tilbake..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og vipps så var vi hele helga sammen,vanskelig å be som jeg er..akkurat like nydelig og fint som sist. MEN,nå gir jeg faen om han ghoster meg eller ikke. Sist hadde jeg hjertesorg i ukesvis. Men følelsene er ikke de samme,tilliten er brutt og jeg går ikke på de fine ordene,lovnadene og krokodilletårene. Han lot meg sitte igjen som en brukt fille som ikke betydde noe og det skal liksom være greit?! Nå nei du,takk for helgen og takk for superdeilig sex men karma is a bitch og jeg skal på date med forhåpentligvis en fyr med hjerte og hjerne på plass 😈  Kunne aldri blitt oss etter en slik oppførsel,men trengte nok helgen på å "våkne" og se fyren i øynene og gjennskue dritten for å komme meg videre. Gud,så godt det er å heve hodet,slutte med dagdrømmer/fantasier og komme seg videre!! 

Anonymkode: ab227...3aa

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gled deg til neste date. Han ghosten kan pelle seg til helvete. Du fortjener bedre enn drittsekk jente. Du finner en bedre sats på nye kort! 

Anonymkode: e5b3e...04e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Denne gangen ghoster du!

Han fant dessverre ikke noen andre å være med denne helgen, og gikk derfor tilbake til deg.

Ghost han. Glem han. Aldri se deg tilbake.

Anonymkode: e8e3a...450

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer at du fant ut av det og nå er du den sterke!

Samme skjedde meg. Hadde noen dater og ble veldig betatt av en tidlig i år. Endte med at vi hadde deilig sex og så ghostet han meg. Jeg tenkte lenge på han og kunne godt tenkt meg noe seriøst med han.

Nå nylig tok jeg kontakt og fortalte han at jeg ble betatt den gangen og likte sexen veldig godt. Endte opp med at jeg inviterte han hjem til meg. Sa at jeg ikke ville ha forhold, men at han måtte være ærlig og ikke ghoste meg noe mer.

Sexen var ikke så bra og jeg så han i et helt annet lys.

Etterpå svarte han ikke på snappere mine lenger... og det fra å svare på sekundet til å ikke svare på over ett døgn...

Da ble jeg litt bitch og fortalte han hva jeg syntes om oppførselen hans og hvor dårlig sex det var.

Nei, takk. Helt ferdig med han nå.

Anonymkode: efae5...8aa

• Liker 2
Skrevet

He he ingen mann tåler å høre at det var dårlig sex med dem... men at vi damer er dårlig i senga er helt greit å diskutere 😂😂😂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...