Gå til innhold

Hvorfor bruke noe annet enn tights?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er det mest funksjonable og mest komfortable å gå i. 

Det motsatte kjønn elsker det. Enten det er på en spenstig kvinnekropp menn snur seg etter, eller kvinner som ser på Tour de France bare for å se veltrente herrekropper sykler i tights. 

Praktisk, pent, bra for blodsirkulasjonen i beina og kan brukes til alt. 

Førstevalget når du kommer hjem og endelig kan være deg selv tar av deg den stive buksa.

Hvorfor bruke noe annet. Enten til chill, trening og alt i mellom? 

 

Anonymkode: 0c58b...749

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv og kjole og skjørt! Enda mer digg. Ikke minst er det lettvindt å plukke frem antrekk.

Anonymkode: affd1...061

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights er et fantastisk plagg. Ingen plagg er på samme tid behagelig, anstendig og likevel så utrolig avslørende og sexy.

Anonymkode: 5c78d...882

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tights er et fantastisk plagg. Ingen plagg er på samme tid behagelig, anstendig og likevel så utrolig avslørende og sexy.

Anonymkode: 5c78d...882

Ikke så lekkert om en ikke har den rette fysikken.
 

Personlig synes jeg tights kun passer seg til trening og på små jenter. Det ser slaskete ut.

Anonymkode: 4d383...8fe

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten alle damer jeg ser som går med tights er av den typen som virkelig IKKE burde gjøre det. Av en eller annen grunn virker det som om tights har blitt det hotteste plagget blant overvektige kvinner. Altså formfulle damer er helt i orden det, men for all del IKKE bruk tights dersom du er overvektig, det er ratchet. 

Tynne jenter med 2XU tights på steder de ikke kan ha trent...? Vel, enten tenker jeg at de har trent, men skippet dusjinga (gross). Eller så tenker jeg at de ønsker et treningsimage.

For all del gjør som dere selv finner for godt. Jeg skal ikke belære noen  :)

 

M30

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ikke bra ut å gå med det i offentligheten. Stoffet er tynt så de kan fort bli ødelagte, bukser er mer praktisk. Tights er laget for å bruke på trening. 

Anonymkode: f24f7...ada

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tights er for barnehagebarn og jenter på trening. Veldig få av kvinner som kler det, mannfolk i tights er det mest avtennende jeg vet. 

Anonymkode: dcd4d...74e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights under f.eks genser-kjoler er ok til hverdags, men treningstights + T-skjorte som ikke dekker rumpa ser ikke bra ut andre steder enn på trening.  Selv en "perfekt kropp" ser bedre ut i smale jeans enn i tights 😊

Anonymkode: 03127...873

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Den Sagnsomsuste said:

 

Tynne jenter med 2XU tights på steder de ikke kan ha trent...? Vel, enten tenker jeg at de har trent, men skippet dusjinga (gross). Eller så tenker jeg at de ønsker et treningsimage.

Jeg bruker tights på vei til og fra trening, dusjer hjemme. Skjønner ikke hva som er så "gross" med det. Du burde passe dine egne saker fremfor å tillegge andre folk intensjoner.

Anonymkode: 42237...c14

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker tights på vei til og fra trening, dusjer hjemme. Skjønner ikke hva som er så "gross" med det. Du burde passe dine egne saker fremfor å tillegge andre folk intensjoner.

Anonymkode: 42237...c14

Sånn er forumer kjære deg, folk mener mye og deler det  😮

Ellers hadde jeg disse tightsjentene på forelesning i tankene. Du vet de som går på handlesenter, jobb og skole i tights. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er småbarnsmamma, tights er absolutt det beste å løpe rundt og leke med barna i. På jobb er det såklart andre klær som gjelder, men hjemme med barn, på tur med hunden eller en snartur på butikken, er tights best. Føler meg mye bedre og freshere i tights enn joggebukse. Dongeri eller skjørt er ikke aktuelt i de situasjonene jeg bruker tights.

Anonymkode: ec200...9f2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.7.2020 den 2.12, AnonymBruker skrev:

Det er det mest funksjonable og mest komfortable å gå i. 

Det motsatte kjønn elsker det. Enten det er på en spenstig kvinnekropp menn snur seg etter, eller kvinner som ser på Tour de France bare for å se veltrente herrekropper sykler i tights. 

Praktisk, pent, bra for blodsirkulasjonen i beina og kan brukes til alt. 

Førstevalget når du kommer hjem og endelig kan være deg selv tar av deg den stive buksa.

Hvorfor bruke noe annet. Enten til chill, trening og alt i mellom? 

 

Anonymkode: 0c58b...749

tights er treningstøy, noe av det dummeste jeg ser er faktisk damer i tights uten at de skal eller har trent. Tights kan være sexy og fint,men det er til trening!

Anonymkode: ea652...59c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke pent dersom rumpe og lår tyter ut overalt... Jeg veier nesten 100 kg og treningstights er HELT utelukket. Bruker romslig treningsbukse. Men kan bruke tettsittende tights i bomull til kjoler og tunikaer. Dette bruker jeg mest på jobb og blant folk ellers. Behagelig ja, men tightsen må skjules under andre klær.

Anonymkode: 678ce...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foretrekker kjoler og skjørt. Bruker kun tights til trening, og selv da foretrekker jeg treningsskjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lama_Drama

Tenker du treningstights eller sånn slapp fra Cubus? Det ene kan jeg finne på å ha på meg på trening, det andre ser bare ut som en slapp strømpebukse som er gjennomsiktig. Ikke spesielt sexy nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg ser bra ut i tights så bruker jeg det ikke med mindre jeg trener eller er på skogstur. Foretrekker jeans eller dressbukser ute, og kosebukser inne. Tights = trening for meg. Jeg måtte gå med sånne slappe tights fra Lindex et par måneder etter en stor operasjon (store hevelser, så ingenting annet passet), og jeg følte meg så dassete og fæl. Jeg bryr meg ikke hva andre går med, men det skjer ikke her at det blir tights til hverdags altså. 

Anonymkode: 9b67f...3c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 29.7.2020 den 9.03, Den Sagnsomsuste skrev:

Nesten alle damer jeg ser som går med tights er av den typen som virkelig IKKE burde gjøre det. Av en eller annen grunn virker det som om tights har blitt det hotteste plagget blant overvektige kvinner. Altså formfulle damer er helt i orden det, men for all del IKKE bruk tights dersom du er overvektig, det er ratchet. 

Tynne jenter med 2XU tights på steder de ikke kan ha trent...? Vel, enten tenker jeg at de har trent, men skippet dusjinga (gross). Eller så tenker jeg at de ønsker et treningsimage.

For all del gjør som dere selv finner for godt. Jeg skal ikke belære noen  :)

 

M30

jeeg bor 1 km unna hjemmet mitt og foretrekker å dusje hjemme. så om noen ser meg på gata i treningstights så er det fordi jeg skal hjem å dusje. ikke fordi jeg ikke gidder å dusje.

når det er sagt er jeg enig med deg. virker som om tights er det hotteste plagget blandt overvektige. ser ikke spesielt fint ut men shabby.

Anonymkode: 4ccc1...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.7.2020 den 8.05, AnonymBruker skrev:

tights er treningstøy, noe av det dummeste jeg ser er faktisk damer i tights uten at de skal eller har trent. Tights kan være sexy og fint,men det er til trening!

Anonymkode: ea652...59c

er forskjell på tights og treningstights. 

Anonymkode: 4ccc1...223

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Tights er helt perfekt til nesten alle anledninger, spesielt de vanlige anledningene.

Endret av MarieLo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.7.2020 den 17.03, Den Sagnsomsuste skrev:

Sånn er forumer kjære deg, folk mener mye og deler det  😮

Ellers hadde jeg disse tightsjentene på forelesning i tankene. Du vet de som går på handlesenter, jobb og skole i tights. 

det ser bare helt merkelig ut. jeg så en jente på et kjøpesenter en gang med TRENINGStights og høye heler

Anonymkode: 4ccc1...223

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...