Gå til innhold

Highwaist bukser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan får man highwaist bukser til å se bra ut på? Jeg synes det ser ut som om skrævet mitt har blitt kjempelangt med dem. Et annet navn på dem kunne jo vært langfitte-bukser? Liker DU dem?

43bc8062f4ceac631a132b734d2e83c8.jpg

Anonymkode: 3f597...316

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For ikke å snakke om hvor svær ræva blir! Det er absolutt ikke alle kroppsformer som kler de buksene der. Det er helst et fåtall personer som ser bra ut i noe slikt. 

Anonymkode: 3017c...331

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Highwaist OG skinny i samme slengen.. min kropps verste mareritt.

Anonymkode: 0f4c2...a65

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns mange highwaist ser fæle ut i skritt-området ja!

Har akkurat skjønt at jeg ikke passer high waist og skinny kombinert. Er på jakt etter straight leg high waist, håper de balanserer kroppen bedre ut. Men de må sitte godt på rumpe og liv, men ikke så godt at de sitter langt oppi....ja.

Anonymkode: fad56...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lhasa skrev:

Elsker de. Men ikke skinny. Dette er min favoritt:

332AA8EE-BF3E-49D9-B57C-7902EF86E004.jpeg

Hvilken bukse er dette?

Anonymkode: 0fdb5...96d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sugar Plum Fairy
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken bukse er dette?

Anonymkode: 0fdb5...96d

Levis Ribcage Straight Ancle. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert praktisk for de som bare vil ha en bukse som sitter godt og man kan bøye seg i uten at rævsprekken kommer til syne, og har en lang genser over. Jeg har selv vært der at jeg brukte denne buksepassformen til korte topper, og det tok mange år før jeg innså hvor jævlig det så ut 😋 

Anonymkode: 8ae6c...819

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøss og gru. I går så jeg ei som hadd dratt den godt opp, slik at man så sprekken tydelig hele veien. Hun hadde egentlig ikke mye mage, men den fremhevet den bittelille magen så den så ut som en liten kule. Og så rævva da. Ekstra lang ræv. 

Lekkert. 

Anonymkode: 9b9c1...ebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg tenker på....

thumb_today-hasbeen-a-long-ass-day-good-night-all-yawn-9581860.png

Anonymkode: 3554f...d85

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. For det første ser det dumt ut (bukse til oppunder armene?) og for det andre er det drit-ubehagelig (får alltid intens mageknip av bukser oppå magen) Takk og lov for bruktbutikker. Der kjøper jeg mine jeans. 

Anonymkode: 5cf91...935

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro mange bruker hightwaist av samme grunn som meg, nemlig at det er den mest behagelige passformen for (en viss type) kvinnelig figur. Bukser med lavere liv skjærer ubehagelig inn i det bredeste området på hoftene, sklir når man setter seg, og føles generelt ikke naturlig. Highwaist sitter på plass. For meg er det langt viktigere å være komfortabel enn å være mest mulig sexy, om noen synes jeg har langt skritt så whatever. Det går også an å ha genseren over buksa, om man er så selvbevisst. 

Uansett artig med alt hatet mot highwaist, når det er den passformen som er den originale for damebukser. Lavt liv er mye sjeldnere motehistorisk, det er bare veldig 90s og hang igjen et stykke inn på 00-tallet, før highwaist igjen ble vanlig. Slik highwaist var normen fra 1920- og helt til 80-tallet. Jeg tenker at skredderne før hadde et poeng, nemlig at kvinnekroppen som regel er bygget annerledes enn herrekroppen og buksa trenger et høyere liv for å sitte godt. Og der er vi nå tilbake. 

Anonymkode: e6805...b39

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker dem godt, de passer best til fasongen min. Sitter bra og er behagelige å gå med.

Anonymkode: 3f605...4ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Highwaist er det mest behagelige jeg vet om. Andre bukser gnager rett og slett på hoftebena mine, skjønner ikke hvordan jeg holdt det ut tidligere. Jeg har flat mage og lang overkropp, highwaist skaper en bedre balanse slik at overkroppen min blir kortere og bena ser lengre ut. Rumpa ser også større ut, og det liker jeg. Er høy og slank så jeg tåler det.

Anonymkode: 28873...f1c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

image.thumb.png.430827dd638e60b31d3e2f8d7368a3ec.png

Eneste buksa som funker på meg. Jeg må ha highwaist for den er praktisk og pga muffinmage og for at jeg sitter litt på huk eller bøyer meg innimellom på jobb. Er 38 år, men det får bare være. Ikke så avhengig av lange gensere eller t-skjorter da.  

Anonymkode: 9a6e8...142

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bruker kun high waist bukser, skinny i tillegg. Det er disse buksene som passer min kroppsfasong best. Får verken langt skritt eller lang rumpe av de buksene jeg bruker. Klarer ikke low waist bukser da jeg føler at jeg får rørleggeraprekk så fort jeg bøyer meg litt eller setter meg ned.

Anonymkode: feb27...29f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

image.thumb.png.430827dd638e60b31d3e2f8d7368a3ec.png

Eneste buksa som funker på meg. Jeg må ha highwaist for den er praktisk og pga muffinmage og for at jeg sitter litt på huk eller bøyer meg innimellom på jobb. Er 38 år, men det får bare være. Ikke så avhengig av lange gensere eller t-skjorter da.  

Anonymkode: 9a6e8...142

Hvilken bukse er dette?

Anonymkode: 09c64...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...