AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #1 Skrevet 28. juli 2020 Jeg har veldig angst for å være borte og skal reise bort i morra. Jeg skal kjøre langt og er redd jeg ikke skal orke å kjøre så langt. Nå har jeg så sterk angst og er usikker på om jeg angrer. Jeg får helt panikk angst for å være langt borte fra hjemmet mitt. Jeg er usikker på om jeg skal droppe alt. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 72c65...e08
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #2 Skrevet 28. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har veldig angst for å være borte og skal reise bort i morra. Jeg skal kjøre langt og er redd jeg ikke skal orke å kjøre så langt. Nå har jeg så sterk angst og er usikker på om jeg angrer. Jeg får helt panikk angst for å være langt borte fra hjemmet mitt. Jeg er usikker på om jeg skal droppe alt. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 72c65...e08 Hei. Uff det er ikke godt å ha angst,føler med deg. Skal du reise aleine? Besøke noen? Være lenge borte? Klem Anonymkode: 3595e...842
Banankaka04 Skrevet 28. juli 2020 #3 Skrevet 28. juli 2020 (endret) Det du sier her kjenner jeg meg så godt igjen i! Jeg vet hvordan du har det! Det er virkelig ikke kjekt å ha det sånn, men hør her, ikke avlys turen! Jeg vet at det er vanskelig, men ikke avlys turen! Jeg var langt hjemmefra i ei hel uke for ikke så lenge siden, og jeg var helt sikker på at jeg ikke kom til å klare det, men jeg tok visst feil! Det hjelper faktisk å eksponere seg selv... Det hjelper i alle fall ikke å unngå situasjoner en frykter, for da blir en bare mer redd... Du kommer til å klare dette, det vet jeg! Du er sterk, husk det! Endret 28. juli 2020 av Banankaka04 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #4 Skrevet 28. juli 2020 Det er bra å reise bort, det går bra når du først er på god vei i reisen. Det er sunt å komme seg bort litt. Anonymkode: 5a6dc...af0
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #5 Skrevet 28. juli 2020 Se på det som en eksponering. Det verste som kan skje er at du får angst.. som ikke er farlig. Du kommer kanskje til å kjenne på angst og uro, men pust med magen og jobb hardt. Etter turen vil du være stolt av deg selv Anonymkode: f4df1...cc8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå