AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #1 Skrevet 28. juli 2020 Jeg skal komme med en påstand satt litt på spissen, også vil jeg gjerne høre deres tanker rundt det. Jeg er en kvinne midt i 20-årene, ønsker å etablere meg og få barn. Menn på min egen alder har gjerne ikke ting på stell, har ikke funnet seg selv, trenger en dame for å bli "pushet" og ønsker ikke barn enda. Ønsker jeg noen som er mer på bølgelengde med mine egne mål og drømmer, så må jeg finne menn som er 35+. De har som regel alt på stell, og føler seg klare for å slå seg til ro. Men det er noe spesielt med personligheten til disse og tiltrekningen faller ikke naturlig fra min side. Havner vi kvinner i en slags knipe der vi må finne oss i å være den som er tålmodig, vente 5 år+ på at våre jevnaldrende menn skal få orden på livet sitt og ikke minst bli klar for barn? Er det verdt det? Eller skal man bare finne en 35-åring som ønsker å kjøre på med det samme? Anonymkode: bc0bb...b78 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #2 Skrevet 28. juli 2020 Alder er ikke en garanti for at den aktuelle mannen er klar for noe som helst eller har modnet på en spesiell måte. Dessverre. Jeg er 39 år gammel kvinne som fremdeles hører at menn ikke er klare og at de ønsker å utsette barn. De har rett og slett ikke et realistisk forhold til biologi og tror de vil ha samme tilgang til yngre kvinner også etter fylte 50. Om jeg var deg ville jeg gjort det tydelig hva du ønsker og forventer i et forhold, og heller truffet menn som appellerer til deg. Eldre menn er kanskje mer klare for familie men de har også en del erfaring/bagasje som du kanskje ikke har bruk for. Det blir en vurderingssak. Lykke til Anonymkode: 6570d...064 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #3 Skrevet 28. juli 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal komme med en påstand satt litt på spissen, også vil jeg gjerne høre deres tanker rundt det. Jeg er en kvinne midt i 20-årene, ønsker å etablere meg og få barn. Menn på min egen alder har gjerne ikke ting på stell, har ikke funnet seg selv, trenger en dame for å bli "pushet" og ønsker ikke barn enda. Ønsker jeg noen som er mer på bølgelengde med mine egne mål og drømmer, så må jeg finne menn som er 35+. De har som regel alt på stell, og føler seg klare for å slå seg til ro. Men det er noe spesielt med personligheten til disse og tiltrekningen faller ikke naturlig fra min side. Havner vi kvinner i en slags knipe der vi må finne oss i å være den som er tålmodig, vente 5 år+ på at våre jevnaldrende menn skal få orden på livet sitt og ikke minst bli klar for barn? Er det verdt det? Eller skal man bare finne en 35-åring som ønsker å kjøre på med det samme? Anonymkode: bc0bb...b78 Hva er det med personligheten og tiltrekning til 35+ menn du ikke liker? Anonymkode: f1140...181 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #4 Skrevet 28. juli 2020 Jeg ble sammen med en som er 8 år eldre meg for den slags grunn og jeg har aldri møtt en så stor baby som han før... så alder har ingen garanti Anonymkode: 017b9...e5c 5
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #5 Skrevet 28. juli 2020 Det er nok også noen menn som sier de ikke er klare for barn, som mener at de absolutt ikke har noen interesse for barn i det hele tatt. Kvinner som sier de ikke vil har barn er modige, menn som sier de ikke vil ha barn risikerer å bli sett på som barnslige og umodne. Anonymkode: 544f0...66d
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #6 Skrevet 28. juli 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal komme med en påstand satt litt på spissen, også vil jeg gjerne høre deres tanker rundt det. Jeg er en kvinne midt i 20-årene, ønsker å etablere meg og få barn. Menn på min egen alder har gjerne ikke ting på stell, har ikke funnet seg selv, trenger en dame for å bli "pushet" og ønsker ikke barn enda. Ønsker jeg noen som er mer på bølgelengde med mine egne mål og drømmer, så må jeg finne menn som er 35+. De har som regel alt på stell, og føler seg klare for å slå seg til ro. Men det er noe spesielt med personligheten til disse og tiltrekningen faller ikke naturlig fra min side. Havner vi kvinner i en slags knipe der vi må finne oss i å være den som er tålmodig, vente 5 år+ på at våre jevnaldrende menn skal få orden på livet sitt og ikke minst bli klar for barn? Er det verdt det? Eller skal man bare finne en 35-åring som ønsker å kjøre på med det samme? Anonymkode: bc0bb...b78 Hva er det med menn på 35 + og personligheten som er galt? Alle menn over 35 har da ikke samme personlighet? Hilsen mann 34. Anonymkode: 62572...111 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #7 Skrevet 28. juli 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er en kvinne midt i 20-årene, ønsker å etablere meg og få barn. Menn på min egen alder har gjerne ikke ting på stell, har ikke funnet seg selv, trenger en dame for å bli "pushet" og ønsker ikke barn enda. Anonymkode: bc0bb...b78 Jeg er mann på din alder og har ikke ting på stell. Merker nå at jeg faller mer og mer bak alle de på min alder. Flere og flere får ting på stell, får seg bolig, blir ferdig med utdanning, får seg samboer, får barn, osv. Åpenbart har ikke alle 25-årige alt på stell, men du er i hvert fall i en alder hvor svært mange begynner å få ting på stell og føler press for å få ting på stell. Anonymkode: 2b435...8c0 1
Gjest Alterego666 Skrevet 28. juli 2020 #8 Skrevet 28. juli 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Havner vi kvinner i en slags knipe der vi må finne oss i å være den som er tålmodig, vente 5 år+ på at våre jevnaldrende menn skal få orden på livet sitt og ikke minst bli klar for barn? Du vil også kjenne deg selv bedre når du er fem år eldre. Hilsen mann som giftet seg og fikk barn alt for tidlig. PS: Rent biologisk sett er det ingen grunn til å vente. Om noe er du 2-3 år på overtid.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #9 Skrevet 28. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er det med menn på 35 + og personligheten som er galt? Alle menn over 35 har da ikke samme personlighet? Hilsen mann 34. Anonymkode: 62572...111 Ønsker du deg dame på 44? Hvis ikke, så har du forklaringen der 😛 såklart kan drømmemannen til ts være 35+, men man endrer seg jo endel på 10 år, så det er vel ikke så rart at man helst ser etter en på liknende alder? Anonymkode: b2da2...925 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #10 Skrevet 29. juli 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ønsker du deg dame på 44? Hvis ikke, så har du forklaringen der 😛 såklart kan drømmemannen til ts være 35+, men man endrer seg jo endel på 10 år, så det er vel ikke så rart at man helst ser etter en på liknende alder? Anonymkode: b2da2...925 Det er ikke det samme. En kvinne på 25 kan gå 10 år oppover på en partner og fint få barn, mens en mann på 34 kan ikke gå 10 år opp på en partner og forvente barn. Betyr selvsagt ikke at jeg kunne "klikket" med en dame på 44, men det hadde ikke vært kompatibelt hva gjelder barn. Derfor uaktuelt for min del. Ikke glem at kvinner stort sett er mer mentalt modne enn menn. En kvinne på 25 og mann på 35 vil derfor ikke nødvendigvis være så forskjellige i modenhetsnivå. Tror faktisk mange damer selv her vil være mer moden enn mannen. Anonymkode: 62572...111 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #11 Skrevet 29. juli 2020 35+ var ganske mye. Tror det er mulig å finne noen i 20 årene som har alt på stell og vil ha barn, finnes jo flere av dem Anonymkode: f8c8d...870 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #12 Skrevet 29. juli 2020 Finn deg en på 30😄👍 Anonymkode: 81fd7...5a1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #13 Skrevet 29. juli 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal komme med en påstand satt litt på spissen, også vil jeg gjerne høre deres tanker rundt det. Jeg er en kvinne midt i 20-årene, ønsker å etablere meg og få barn. Menn på min egen alder har gjerne ikke ting på stell, har ikke funnet seg selv, trenger en dame for å bli "pushet" og ønsker ikke barn enda. Ønsker jeg noen som er mer på bølgelengde med mine egne mål og drømmer, så må jeg finne menn som er 35+. De har som regel alt på stell, og føler seg klare for å slå seg til ro. Men det er noe spesielt med personligheten til disse og tiltrekningen faller ikke naturlig fra min side. Havner vi kvinner i en slags knipe der vi må finne oss i å være den som er tålmodig, vente 5 år+ på at våre jevnaldrende menn skal få orden på livet sitt og ikke minst bli klar for barn? Er det verdt det? Eller skal man bare finne en 35-åring som ønsker å kjøre på med det samme? Anonymkode: bc0bb...b78 Jeg ble far som 28 åring, dama var 26. Vi var klare. Endel av mine kompiser som ikke var "klare" og ble fedre relativ seint var de gutta som hadde draget. Dvs de kunne velge og vrake i damer hver helg og likte situasjone de var i. Skal være såpass ærlig å si at jeg var nok ikke den hotteste på byen den gangen, hadde ons her og der og et par ekser. Mange venner og festet mye men er nok litt midt på treet hos damene (har blitt bedre med årene faktisk). Men når ei såpass bra dame (på alle måter) viste interesse for meg var ikke tvil om dette var noe jeg vil satse på. Det handlet IKKE om å ta til takke med. Hun her var en keeper , det visste jeg. Oppsumert tror jeg det har med å finne den rette (for deg). Ikke alder. Anonymkode: cb24f...08d 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #14 Skrevet 29. juli 2020 Hmm, jeg kjenner meg ikke igjen i denne knipa du beskriver i det hele tatt. Vi gifter oss neste sommer og skal begynne å prøve etter det. Da er han 29 og jeg 27, hadde det ikke vært for bryllupet ville vi antagelig begynt å prøve allerede men jeg vil ikke risikere å ha gravidmage som brud, eller måtte utsette pga. spedbarn. Har ellers mange bekjente på min alder som har fått barn i fjor og i år med jevnaldrene menn, altså hvor begge er 25-26 åringer. Jeg er forsåvidt født og oppvokst i område rundt Oslo se dette er ikke snakk om en sånn "folk på bygda får barn tidligere". Har også et par gode venninner som har fått barn enda tidligere underveis i studietiden med jevnaldrene menn. Anonymkode: 31286...d4f 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #15 Skrevet 29. juli 2020 Kjenner meg heller ikke igjen. Jeg møtte mannen min da jeg var 18 og han 20, og en av de første teamane han tok opp var at han ønsket barn, og ikke ville investere i forholdet om jeg ikke var interessert i det samme. Flere av de jeg gikk i klasse med på ungdomsskolen var i forhold/gift og fikk barn tidlig i 20 årene. Jeg er er snart 26 og venter barn nr 2. Anonymkode: 15bb5...d95
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #16 Skrevet 29. juli 2020 18 hours ago, AnonymBruker said: Alder er ikke en garanti for at den aktuelle mannen er klar for noe som helst eller har modnet på en spesiell måte. Dessverre. Jeg er 39 år gammel kvinne som fremdeles hører at menn ikke er klare og at de ønsker å utsette barn. De har rett og slett ikke et realistisk forhold til biologi og tror de vil ha samme tilgang til yngre kvinner også etter fylte 50. Om jeg var deg ville jeg gjort det tydelig hva du ønsker og forventer i et forhold, og heller truffet menn som appellerer til deg. Eldre menn er kanskje mer klare for familie men de har også en del erfaring/bagasje som du kanskje ikke har bruk for. Det blir en vurderingssak. Lykke til Anonymkode: 6570d...064 Hvorfor ikke? Er du bitter på at du snart runder 40 år og vil ikke være attraktiv for menn? Anonymkode: 94ff1...7ac
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #17 Skrevet 29. juli 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er det med menn på 35 + og personligheten som er galt? Alle menn over 35 har da ikke samme personlighet? Hilsen mann 34. Anonymkode: 62572...111 Det er ikke noe galt med menn 35+. Tror nok bare at det er en preferanse sak. Selv er jeg 22, og foretrekker å være rundt menn som er eldre enn meg. Synes 20-åringene er for barnslige som regel. Anonymkode: 16415...c63 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå