Jump to content
Sign in to follow this  
LiamG

Omtale av barn

Recommended Posts

LiamG

Hvorfor blir ikke tråden om CBE ryddet for omtale av barn? I regelverket står at omtale av barn vil bli moderert strengt, dette skjer ikke i praksis. Det er de faste brukerne som bryter regelverket, er det ulik moderering ut fra hvem som skriver innlegg? Innlegg har blitt rapportert uten at det skjer noe som helst.

Fortsetter under...

Måne Rampelyset

Hei,

som det står i regelpresiseringene for persondebatt, er det tillatt å diskutere foreldres valg om eksponering av barn og hvordan dette utføres.

Den siste tiden har debatten i tråden om CBE handlet om denne eksponeringen, og er derfor tillatt. Hvis du har lest noen innlegg som går på barnas følelsesliv og personlighet, må du gjerne rapportere dem inn på nytt, så vil disse bli vurdert igjen.

Måne, admin.

Lin11
7 timer siden, LiamG skrev:

Hvorfor blir ikke tråden om CBE ryddet for omtale av barn? I regelverket står at omtale av barn vil bli moderert strengt, dette skjer ikke i praksis. Det er de faste brukerne som bryter regelverket, er det ulik moderering ut fra hvem som skriver innlegg? Innlegg har blitt rapportert uten at det skjer noe som helst.

Seriøst? Moddene vet bedre enn deg hva som er regelbrudd? Og det er en ganske grov beskylding å påstå at modereringen er ulik fra hvem som skriver innlegg. Dette er lavmål. 

LiamG
På 29.7.2020 den 1.10, Lin11 skrev:

Seriøst? Moddene vet bedre enn deg hva som er regelbrudd? Og det er en ganske grov beskylding å påstå at modereringen er ulik fra hvem som skriver innlegg. Dette er lavmål. 

Her kan en stille spørsmål og komme med tilbakemeldinger til moderatorene. Din mening er totalt uinteressant.

Lin11
16 minutter siden, LiamG skrev:

Her kan en stille spørsmål og komme med tilbakemeldinger til moderatorene. Din mening er totalt uinteressant.

Det du har postet er en påstand og ikke et spørsmål, bare til info. Hva du mener om min mening er for min del totalt uinteressant. Men rett skal være rett. 

LiamG

Jeg har ikke bedt om å få informasjon fra deg. Read my lips.

Annonse

Lin11
1 time siden, LiamG skrev:

Jeg har ikke bedt om å få informasjon fra deg. Read my lips.

Dette er da et åpent forum? Det er da vitterlig ikke opp til deg hva eller hvem jeg skal skrive kommentar til 😀

LiamG

Skriv hva du vil og hvor du vil. Har henvendt megtil moderatorene, ikke til deg eller noen som helst andre.Synes det er irriterende og støyende med mas.