AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #61 Del Skrevet 22. mai 2021 22 hours ago, Fufu said: Jaffakakene Jeg handler dem vel kanskje en gang i året, men synes de er knallgode. Nettopp mumset i meg en halv pakke til *kremt* lunsj Ta en er fullstendig dødfødt. Begynner optimistisk med å skulle bare ta en, men på mystiske måter forsvinner ofte hele pakken Anonymkode: e740e...fba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 22. mai 2021 #62 Del Skrevet 22. mai 2021 Fufu skrev (37 minutter siden): Den gule med kyllingsmak er også god. Jeg tror de selger veldig godt, så de blir nok værende. Jeg sjekket siden deres og det ser ut som om den er ute av sortimentet, dessverre. First Price - First Price Jeg er også enig angående hvitløksbaguettene, ble fakisk lettere irritert da kjæresten kjøpte fra Hatting forleden dag. Jeg synes de fra FP er mye, mye bedre Takk for tips om nettside. Lette forgjeves etter Partymiks med salt i går, men ser nå at det ikke finnes (tok nesten en med *grøss* ostepop). Ble en med paprika i stedet, er skeptisk men spent på smaken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fufu Skrevet 22. mai 2021 #63 Del Skrevet 22. mai 2021 applestories skrev (1 minutt siden): Takk for tips om nettside. Lette forgjeves etter Partymiks med salt i går, men ser nå at det ikke finnes (tok nesten en med *grøss* ostepop). Ble en med paprika i stedet, er skeptisk men spent på smaken. Aldri smakt Partymiks, men synes ostepopen og det salte potetgullet er veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 22. mai 2021 #64 Del Skrevet 22. mai 2021 First Price: sjampo/balsam, tamponger/bind, bomull, ansiktsservietter tortillalefser nudler maiskorn sopp, paprika, cherrytomater, løk potetgull Og ellers så kjøper jeg hel hvitost fra butikkens egne merkevare, enten det er Coop, Rema eller First Price 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #65 Del Skrevet 22. mai 2021 Coop wienerpølser, de inneholder 72% kjøtt. De er billige, gode og inneholder mer kjøtt. Finsbråten inneholder 61% og Gilde 57%, bare sånn til sammenligning. Anonymkode: 7a4fc...d20 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #66 Del Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Coop wienerpølser, de inneholder 72% kjøtt. De er billige, gode og inneholder mer kjøtt. Finsbråten inneholder 61% og Gilde 57%, bare sånn til sammenligning. Anonymkode: 7a4fc...d20 Makrellekspertene klarer ikke å bli enige om hvilket merke som smaker best. Det står mellom billigmerket, First Price, og bestselgeren Stabburet. Det er så tett at det må om-smak til. Etter nye runder, er alle enige om at testvinneren er folkekjære Stabbur-Makrell. Men First Price blir stående som en god utfordrer til makrellkongen. Smakstest av makrell i tomat: First Price nesten like god som vinneren (tv2.no) Anonymkode: 90cd7...59f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #67 Del Skrevet 22. mai 2021 First price kjøtt/karbonadedeig, first price /Coop/rema grønnsaker (gulrot/paprika/løk, noen ganger poteter, cherrytomater) , eldorado hakkede tomater, men mutti sin er egentlig myyyye bedre da, first price spaghetti, skruer, makaroni , first price biff (men sjekker om det er norsk kjøtt, de fra andre land er ikke så gode) , om jeg skal ha mye kylling kjøper jeg first price kyllingfilet, Eldorado fyrste bær/grønnsaker, first price hvitløksbagetter, first price/Coop/ rema egg. Anonymkode: 5855d...744 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 22. mai 2021 #68 Del Skrevet 22. mai 2021 X eller hva den heter, de blå sukkerfrie colaflaskene til Rema. Kjempegode! Jeg har alltid vært pepsidame og kjæresten colamann, men etter denne kom i hus gikk vi aldri tilbake til noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #69 Del Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): First price kjøtt/karbonadedeig, first price /Coop/rema grønnsaker (gulrot/paprika/løk, noen ganger poteter, cherrytomater) , eldorado hakkede tomater, men mutti sin er egentlig myyyye bedre da, first price spaghetti, skruer, makaroni , first price biff (men sjekker om det er norsk kjøtt, de fra andre land er ikke så gode) , om jeg skal ha mye kylling kjøper jeg first price kyllingfilet, Eldorado fyrste bær/grønnsaker, first price hvitløksbagetter, first price/Coop/ rema egg. Anonymkode: 5855d...744 Og bind og tamponger , pads og qtips! Anonymkode: 5855d...744 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #70 Del Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og bind og tamponger , pads og qtips! Anonymkode: 5855d...744 Og billigmerke Farris. Anonymkode: 5855d...744 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #71 Del Skrevet 22. mai 2021 Q-tips og pads er det eneste. Anonymkode: b15ce...642 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fnuggolina Skrevet 22. mai 2021 #72 Del Skrevet 22. mai 2021 (endret) - lettbrusen med appelsinsmak - avocadoene og mango til FP, kjøper dette fast. Ikke like gode i smak som dyre, men de er helt fine og gir mye mindre matsvinn for vår del - strimlet smårettskinke - kjøttdeig/kyllingfilet/laks (enig i dette med at man tilsetter såpass mye fosfat at prisen neppe er så ulik noe annet) - kokt skinke og salami (andre merker er bedre, men disse er helt OK) - kaviar (helt OK som erstatning) - popcorn til FP i den lange pakka er supergodt, et tonn salt 😅 skulle bare ønske den var mye mindre - tomatbønner - First Price gulrøtter (Rema sin best pris smaker skikkelig fælt!) - Fiskepinner: såvidt innafor, men det går - Pastaen (jeg vil ha fullkorn, men som lys pasta er den jo helt grei) - Cherrytomatene er ok, men litt sure - Alt av plastposer/pads osv - Tampongene funker helt fint om man har små blødninger - pizzasausen til Eldorado - kikertene til Eldorado (de er myyyyyyye bedre enn dyrere økologisk) Kjøper IKKE (igjen): - Lompene til FP, tror dette er det verste produktet jeg noensinne har kjøpt. Liker absolutt alle andre merker og typer. - Samme med pølsebrød - det tørreste jeg noensinne har vært borti, helt uspiselig. - tomatsaus (ikke fæl, men virkelig heller ikke noe særlig) - fiskegrateng PF (like mye salt som dyrere, men saltsmaken er så fremtredende at det bare ikke går) - det meste av det øvrige sortimentet fordi det er usunt (type lyst mel, pasta, veldig sukkerholdig osv). - Best pris gulrøtter og poteter. Gulrøttene smaker fælt, billigpoteter uansett merke er 90% superdårlige hvert kjøp - Egg: ikke fordi de smaker kjipt, men de er så små og det blir i kilopris ikke særlig forskjell Endret 22. mai 2021 av Fnuggolina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. mai 2021 #73 Del Skrevet 22. mai 2021 (endret) Champagnebrusen, bind, det meste av grønnsaker, egg, kaviar, skivet laks, husholdningssaft, makrell, margarin.. Og firstPrice partymix! Remas cola uten sukker Endret 23. mai 2021 av MarianneE 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #74 Del Skrevet 23. mai 2021 Stort sett alt fra Rema,og stort sett ingenting fra First Price. Unntaket er frukt og grønnsaker. Bananer er bananer. Eldorado fungerer også helt fint. Og Kiwi har et merke som heter Folkets. Ikke rimelig, men rimeligere. Og bra. Anonymkode: bac0c...075 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 23. mai 2021 #75 Del Skrevet 23. mai 2021 MarianneE skrev (På 22.5.2021 den 14.50): Champagnebrusen, bind, det meste av grønnsaker, egg, kaviar, skivet laks, husholdningssaft, makrell, margarin.. Og firstPrice partymix! Remas cola uten sukker Hvordan vil du sammenligne denne med Maaruds potetskruer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. mai 2021 #76 Del Skrevet 23. mai 2021 applestories skrev (1 time siden): Hvordan vil du sammenligne denne med Maaruds potetskruer? Maarud er med salt og partymix med paprika utover det er det egentlig ikke noe forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 23. mai 2021 #77 Del Skrevet 23. mai 2021 MarianneE skrev (56 minutter siden): Maarud er med salt og partymix med paprika utover det er det egentlig ikke noe forskjell Maarud har potetskruer med paprika også, men var helt tomt i hyllene her. FP Partymiks føles litt tynnere og mer porøs enn potetskruene til Maarud. Litt mindre salt enn paprikapotetskruene, mye mindre salt enn de salte. Litt færre kalorier, mer fett, mindre karbohydrater - men mer sukker. Men det er smaken som teller, og den var helt grei. Mer porøs = mer luftig = føles som man spiser mindre. 200g til 19,90 slår 90g til 31,90. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camillapb Skrevet 23. mai 2021 #78 Del Skrevet 23. mai 2021 First price knuser hatting og andre på vanlige baguetter og hvitløks-baguetter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miah Skrevet 23. mai 2021 #79 Del Skrevet 23. mai 2021 Bruker bodylotionen til FirstPrice, den koster vel ca. 8 kroner? Lukter ikke mye, har en lett konsistens og tørker raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #80 Del Skrevet 23. mai 2021 Kondomene er IKKE bra, bare så det er sagt. I alle fall ikke om man ikke ønsker kids og masse barnebidrag. Anonymkode: 6e7cc...51f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå