Gå til innhold

First Price-produkter (lr andre billigmerker) som er bra og som du handler mye


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eldorado Kokesjokolade! Kun 10 kr, kjøper flere plater hver gang jeg er på butikken. Billig og godt! Og mørk sjokolade skal jo være litt sunt også, i hvert fall sunnere enn annen sjokolade!

Anonymkode: 0186c...fe4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eldorado Tomatbønner! 

Koster rundt 5 kroner. Kjører på med ekstra hvitløk og litt chiliblanding, og det blir en billig, kjapp, ganske sunn og mettende lunsj. 

 

Anonymkode: 47165...794

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt av grønnsaker,bønner,linser etc på glass og hermetikk kjøper jeg i eldorado eller remas eget merke. Det samme gjelder med frosne grønnsaker.  Ellers kjøper jeg Eldorado sitt margarin,rema sin sprøstekte løk,rema sine halvstekte rundstykker,eldorado boblevann,eldorado lettsaft,first price tacolefser og krydder 

 

Anonymkode: 923ad...431

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

First price popcorn! 12 kroner og så salt og digg! Mye bedre enn maarud sitt.

Anonymkode: 2d4ba...bda

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Best pris-gulosten til rema. Er jo produsert av Synnøve.

Anonymkode: 8a7b1...539

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trynefaktor

Kjøper en del av Coops eget merke, blant annet cookies og vaskemiddel til sportsklær (blå flaske). Billigere enn den fra Omo,og minst like bra. 

Er også glad i Änglamark-produktene. 

Vaskepulveret til Rema, det uten parfyme, 
First Price tortillalefser,bønner fra Eldorado.

First Price popcorn og nachochips 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, pia mater skrev:

First price salt potetgull! 

Med mindre jeg husker helt feil så er det nøyaktig det samme innholdet som maarud sin gule. Jeg så det på tv2 hjelper deg en gang. Det ble til og med produsert i samme maskin, og så bare lagt i ulike poser. Totalt meningsløst. Klarte dessverre ikke å finne noen kilde på det nå.

Anonymkode: 30009...20a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fp, eldorado eller rema: kyllingkjøttdeig, karbonadedeig,kyllingfilet,deodorant, håndsåpe, gulost, hvitløksbaguetter, qtips, bommulspads, egg, bananer, cherrytomater, earl grey tea, tomatsuppe, zalo, skurekrem, tøyvaskepulver, klorin, salmiakk, engangskluter, tacosett, leverpostei, røkelaks, smootieblandinger, frossen advokado, tomatbønner, pasta, sukker, karbonader, nøtter og frø, makrell i tomat, eldorado rapssmør, ananas på boks, frossen brokkoli, wok mixer, laks, ørret, torsk, fiskegrateng. 

Assa... ja lista fortsetter, bruker vist nesten alt i billigmerker jeg bortsettfra brød, sjampo og balsam, meieriprodukter og litt andre ting og tang. 

Anonymkode: 775a4...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fp, eldorado eller rema: kyllingkjøttdeig, karbonadedeig,kyllingfilet,deodorant, håndsåpe, gulost, hvitløksbaguetter, qtips, bommulspads, egg, bananer, cherrytomater, earl grey tea, tomatsuppe, zalo, skurekrem, tøyvaskepulver, klorin, salmiakk, engangskluter, tacosett, leverpostei, røkelaks, smootieblandinger, frossen advokado, tomatbønner, pasta, sukker, karbonader, nøtter og frø, makrell i tomat, eldorado rapssmør, ananas på boks, frossen brokkoli, wok mixer, laks, ørret, torsk, fiskegrateng. 

Assa... ja lista fortsetter, bruker vist nesten alt i billigmerker jeg bortsettfra brød, sjampo og balsam, meieriprodukter og litt andre ting og tang. 

Anonymkode: 775a4...f9a

Rema sin prima sjampo og balsam er superdigge, anbefaler de hvis du ikke jar prøvd.

Anonymkode: cf250...838

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

First price håndsåpe, kjøttdeig, taco KIT 5kr.

Anonymkode: a17b9...296

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rema sin prima sjampo og balsam er superdigge, anbefaler de hvis du ikke jar prøvd.

Anonymkode: cf250...838

Enig, de er ganske bra. Lukter godt også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

First price hvitløksbaguetter! Mye bedre og ikke minst mye billigere enn fks Hatting sine

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rema sin prima sjampo og balsam er superdigge, anbefaler de hvis du ikke jar prøvd.

Anonymkode: cf250...838

Men jeg har kjemisk behandlet tørt og slitt hår. 

Anonymkode: 775a4...f9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent kjøtt/fisk, snacks, kjeks, grønnsaker, halvstekte frosne bakevarer, det meste av tørrvarer og hermetikk kan jeg kjøpe fra de fleste kjedemerker/billigmerker. 

Farseproduktene og meieriproduktene har jeg ikke vært fornøyd med, så de velger jeg bort.

First Price sjampo og balsam trives håret mitt godt med, mens Rema 1000 sine ga meg intens hodebunnskløe og 'tungt' og seigt hår. Håndsåpene fra både Rema og First Price er gode, Coop sin X-tra er ubrukelig.

Anonymkode: a697a...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte FirstPrice nøttepålegg her om dagen og det er såpass likt Nugatti at jeg tror ikke jeg gidder å kjøpe den dyre varianten mer. Coop sitt er også veldig godt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, nattsvermer skrev:

Kjøpte FirstPrice nøttepålegg her om dagen og det er såpass likt Nugatti at jeg tror ikke jeg gidder å kjøpe den dyre varianten mer. Coop sitt er også veldig godt.

Coop sitt er 100 ganger bedre enn Nugatti 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...