Gå til innhold

Hvordan være mere bestemt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er snart 30 år gammel mann, og har slete mye med og være mere bestemt, og si nei, eller si ifra om ting IKKE er greit.

Hvordan takler man dette bedre?

Jeg trur en stor del av meg er ikke glad i konfrentasjoner, men det er noe jeg vil mestre i.  

Har mye venner som kan være MYE, og det er ikke alltid jeg klarer og si ifra eller ting jeg faktisk ikke liker.

hvordan klarer dere dette uten å få dårlig samvitighet etterpå?

Anonymkode: a90a3...2e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er snart 30 år gammel mann, og har slete mye med og være mere bestemt, og si nei, eller si ifra om ting IKKE er greit.

Hvordan takler man dette bedre?

Jeg trur en stor del av meg er ikke glad i konfrentasjoner, men det er noe jeg vil mestre i.  

Har mye venner som kan være MYE, og det er ikke alltid jeg klarer og si ifra eller ting jeg faktisk ikke liker.

hvordan klarer dere dette uten å få dårlig samvitighet etterpå?

Kan du komme med et konkret eksempel så det blir litt enklere. Ikke alle situasjoner har den samme fremgangsmåten å ordne ting på. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Støvsugerør skrev:

Kan du komme med et konkret eksempel så det blir litt enklere. Ikke alle situasjoner har den samme fremgangsmåten å ordne ting på. 

f.eks:

"ho der vennina di e faen med rar og se på, ikke noe direkte fin".. f.eks sånne ting elelr

"Kan du ikke komme og kjøre meg?" (og at han/hun faktisk ikke hører på et nei)".

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Støvsugerør skrev:

Eller at noen tar noe uten og spørre..

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

f.eks:

"ho der vennina di e faen med rar og se på, ikke noe direkte fin".. f.eks sånne ting elelr

"Kan du ikke komme og kjøre meg?" (og at han/hun faktisk ikke hører på et nei)".

Bare si 'Sånn som moren din' hvis de baksnakker en venninne av deg eller 'Sånn som faren din' hvis de baksnakker en guttevenn av deg. 

Bare si nei og si lykke til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...