Notisblokk Skrevet 28. juli 2020 #1 Skrevet 28. juli 2020 (endret) Jeg bestilte noe på en nettside. Beløpet er 1090 så det er litt penger, hvertfall for meg. Nå har det seg slik at det er over en uke siden jeg kjøpte dette. Jeg var dum og betalte på forhånd. Jeg har fått mail at de har mottatt orderen, men ikke annen mail om at varen er sendt. Jeg har prøvd å kontakte dem på nettsiden men der skjer det noe feil hver gang jeg trykker send. Finner ikke tlf nummer. Har kontaktet de på Facebook, men der ser jeg at sist de la ut noe var i 2019. Hva gjør jeg nå? Endret 28. juli 2020 av Notisblokk Endret skrivefeil i overskrift
Mezzosoprena Skrevet 28. juli 2020 #2 Skrevet 28. juli 2020 1 time siden, Notisblokk skrev: Jeg bestilte noe på en nettside. Beløpet er 1090 så det er litt penger, hvertfall for meg. Nå har det seg slik at det er over en uke siden jeg kjøpte dette. Jeg var dum og betalte på forhånd. Jeg har fått mail at de har mottatt orderen, men ikke annen mail om at varen er sendt. Jeg har prøvd å kontakte dem på nettsiden men der skjer det noe feil hver gang jeg trykker send. Finner ikke tlf nummer. Har kontaktet de på Facebook, men der ser jeg at sist de la ut noe var i 2019. Hva gjør jeg nå? Det er ikke veldig lenge med en uke, faktisk - kanskje de ikke har varen på lager eller andre ting. Jeg hadde villet avvente litt før jeg hadde ansett dette som et problem.
Notisblokk Skrevet 28. juli 2020 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2020 12 minutter siden, Teatrica skrev: Det er ikke veldig lenge med en uke, faktisk - kanskje de ikke har varen på lager eller andre ting. Jeg hadde villet avvente litt før jeg hadde ansett dette som et problem. Tror vi er litt bortskjemt med måten netthandel er på i dag. Får svar samme dag, sendt senest neste ukedag, får varen innen noen dager. Så du har nok rett må vente litt.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #4 Skrevet 28. juli 2020 Jeg bestilte en vare hos en nettbutikk på en søndag, der det stod levering 3-4 dager. Da varen ikke var sendt påfølgende fredag tok jeg kontakt. Fikk da beskjed om at den skulle sendes den dagen. På tirsdag var den enda ikke sendt. Tok kontakt på ny og da var det mange i køen foran meg for å få den fargen jeg hadde valgt. Litt uproft å ikke opplyse om det. Valgte en annen farge og varen ble da sendt, men det tok litt tid. Anonymkode: d191f...fab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå