AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #1 Skrevet 28. juli 2020 Kan ømme kuler under huden være underjordiske kviser? Har to på haka og en på halsen... Den på halsen er bevegelig... Hvordan blir en kvitt det? Anonymkode: 475be...dd3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #2 Skrevet 28. juli 2020 Nei. De er jo ikke under jorden. Hva med underhudisk? De har jeg mange av, jeg lar de bare være, eller så stikker jeg hull på med en nål og klemmer de ut. Hender at jeg bare klemmer de ut med med fingrene også, men det er vondt (det er jo vondt å ha dem også, så er kanskje ikke store forskjellen), men da blir det nesten alltid sår og arr. Anonymkode: 123e8...fa9
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #3 Skrevet 28. juli 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan ømme kuler under huden være underjordiske kviser? Har to på haka og en på halsen... Den på halsen er bevegelig... Hvordan blir en kvitt det? Anonymkode: 475be...dd3 De fleste absecer går bort av seg selv. Om de ikke er veldig store. Da må en lege tømme de. Klarer man å klemme de ut eller ta hull ved hjelp av nål, er det ikke absecer eller det mange kaller underjordiske kviser. Noen medisiner kan gi slike dype kviser som bivirkning. Å klemme gjør som regel vondt være. Du blir sår i epidermis og mer hoven og øm der kvisen/absecen er. Anonymkode: 9aaf7...61a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå