Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt en ff de siste månedene. Jeg likte han godt og sexen var virkelig bra.

Vi sa aldrI at vi skulle være eksklusive så jeg fortsatte å være på Tinder.

Han sa for noen uker siden at det vi to hadde holdt for han og at han ikke var på Tinder lenger.

I helgen fant jeg ut at det er løgn. Først benektet han, men når jeg hadde bevis, så innrømte han det.

Hva er greia her? Jeg spurte han hvorfor og svaret var fordi han kjedet seg. Forsåvidt greit for meg og den relasjonen vi hadde, men hvorfor må han lyve om det?

Anonymkode: 61da9...452

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gud vet hva mannfolk tenker noen ganger? D hørtes idiotisk ut 😂men han fikk nå bevis på at selv om dere er ff så følger du med og likte heller ikke at han var på tinder. Betyr jo at du bryr deg en del eller han gir faan og tenkte ikke så mye over hva han sa og hva han gjorde😂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Idiotisk ting å lyve om. Høres ut som han ikke vil at du skal date/ligge med andre. Eller kanskje han ble fornærmet siden du ikke var interessert i noe eksklusivt 

Anonymkode: 89abb...db1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tipper at han ville ha eksklusiv tilgang til deg. At han selv ligger rundt er helt fint.

Anonymkode: dd59c...480

• Liker 4
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tipper at han ville ha eksklusiv tilgang til deg. At han selv ligger rundt er helt fint.

Anonymkode: dd59c...480

Bingo👍🏻

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for hyggelige svar fra dere🙂 Skal prøve og finne en ordentlig mann nå😊

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt en ff de siste månedene. Jeg likte han godt og sexen var virkelig bra.

Han sa for noen uker siden at det vi to hadde holdt for han og at han ikke var på Tinder lenger.

I helgen fant jeg ut at det er løgn. Først benektet han, men når jeg hadde bevis, så innrømte han det.

Hva er greia her? Jeg spurte han hvorfor og svaret var fordi han kjedet seg. Forsåvidt greit for meg og den relasjonen vi hadde, men hvorfor må han lyve om det?

Det er vel ikke så viktig hvorfor, det som er viktigfor deg er at du nå vet at du ikke kan stole på ham. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde spurt han om hvorfor han løy, så ser han seg selv litt også :)

Ikke verre enn det, også får du snakket ut med han om dette, for det trenger du når dere! :)

Anonymkode: 2156b...b64

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spurte han hvor for han løy. Svaret var at han kjedet seg. Jeg spurte om sexen ikke var bra eller om han ikke likte meg. 
Svaret fra han var at det er beste sexen han noen gang har hatt og at han liker meg.

Jeg skjønner ikke det. For han kan gjerne være på Tinder og treffe andre damer uten at det plager meg. Men hvorfor løy han da og ødelegger den tilliten jeg hadde til han?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for hyggelige svar fra dere🙂 Skal prøve og finne en ordentlig mann nå😊

❤️❤️❤️ Lykke til, heier på deg! 

Anonymkode: 39bdb...893

Skrevet

Hva svarte du da han sa at han ikke var på Tinder lenger og at dere to var nok for ham? Hvis du ikke sa det samme, tipper jeg han tenkte at det ble dumt om han ikke skulle se seg om etter noe annet hvis du fortsatt gjorde det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...