Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er Area51? Jeg ligger litt sent etter, fikk høre om det nylig og lurer på hva som foregår der? Har søkt litt på google om det, men vil høre deres meninger og tanker rundt dette. Hva tror DU det er som skjer der? Slik jeg forstår det så er det visst super hemmelig. Syntes det var litt interessant.

Anonymkode: 528a5...e1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en amerikansk militærbase (som nå visstnok er lagt ned), der de testet ny flyteknologi. Noen ble «forbløffet» av aktiviteten i området og antok at det hadde med romvesener å gjøre. Du vil finne flere beviser «for» at noe rart foregikk der, enn at det var snakk om normale ting, men dette er en bivirkning av det pålagt hemmeligholdet slike installasjoner er påkrevd.

Akkurat nå skjer det ikke så mye spennende der. Og, just to be clear, jeg tror ikke på mystiske besøk fra romvesener i flygende tallerken-formede fartøy. Det samme gjelder også sigar-formede, diffus-lysglimt-formede eller tre-lys-på-rekke-må-være-romvesener-formede.

AnonymBruker
Skrevet

Area 51 er noe man aldri bør spørre om i offentlig sammenheng.

I likhet med det som skjedde i Dyatlovpasset i 1959, har det hendt litt for mange "tilfeldige" sammentreff med dem som har vært for nysgjerrige, og gravd for dypt i dette.

Visse ting skal man bare la forbli hemmelige.

Jeg sier ikke mer.

Anonymkode: 89bc8...851

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Area 51 er noe man aldri bør spørre om i offentlig sammenheng.

I likhet med det som skjedde i Dyatlovpasset i 1959, har det hendt litt for mange "tilfeldige" sammentreff med dem som har vært for nysgjerrige, og gravd for dypt i dette.

Visse ting skal man bare la forbli hemmelige.

Jeg sier ikke mer.

Anonymkode: 89bc8...851

Så jeg må aldri snakke høyt om det og ikke spør noen om det ? Herregud du skremmer meg faktisk. Nifst

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Diafragma skrev:

Det er en amerikansk militærbase (som nå visstnok er lagt ned), der de testet ny flyteknologi. Noen ble «forbløffet» av aktiviteten i området og antok at det hadde med romvesener å gjøre. Du vil finne flere beviser «for» at noe rart foregikk der, enn at det var snakk om normale ting, men dette er en bivirkning av det pålagt hemmeligholdet slike installasjoner er påkrevd.

Akkurat nå skjer det ikke så mye spennende der. Og, just to be clear, jeg tror ikke på mystiske besøk fra romvesener i flygende tallerken-formede fartøy. Det samme gjelder også sigar-formede, diffus-lysglimt-formede eller tre-lys-på-rekke-må-være-romvesener-formede.

Takk for svar :)

Skrevet

Det sies også at de har flyttet "aktivitetene som ikke eksisterer" til en ny gjemt base.
Ble nok for mye oppstyr rundt A51. 

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Det er der de holder romvesener, og noen avdøde kjendiser som egentlig ikke er døde blant annet Elvis, men dette er selvfølgelig bare en myte. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...