AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #1 Skrevet 28. juli 2020 Vi var forlovet og planla fremtiden vår sammen, jeg var gravid. Broren min hadde satt opp skjulte kameraer for oss grunnet tyver i nabolaget. Når han sa det ble jeg sint fordi han ikke hadde spurt først, selv om han mente at han hadde nevnt det og gjorde det av omtanke, så jeg gikk for å ta de ned, likte ikke tanken på kameraer i huset. SÅ oppdaget jeg at mannen min var utro. Når jeg konfronterte han løy han om det, helt til jeg ga han bevis, og da sa han det rett ut at han ville ha henne, jeg sa meg eller henne, han valgte henne. Er jeg virkelig så kjedelig?! Jeg er nødt til å møte han på grunn av sønnen vår, men jeg hater han som pesten. Hadde det vært opp til meg ville jeg aldri mer sett han igjen. Jeg gjør det kun for sønnen vår. Sliter med å forholde meg til dette, men holder plagene for meg selv. Livet er ikke like lett alltid Anonymkode: c881f...489 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #2 Skrevet 28. juli 2020 du er pliktig til å ha synlig skilt ang kameraovervåkning.. Anonymkode: e5bcf...e55 1
got2go Skrevet 28. juli 2020 #3 Skrevet 28. juli 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi var forlovet og planla fremtiden vår sammen, jeg var gravid. Broren min hadde satt opp skjulte kameraer for oss grunnet tyver i nabolaget. Når han sa det ble jeg sint fordi han ikke hadde spurt først, selv om han mente at han hadde nevnt det og gjorde det av omtanke, så jeg gikk for å ta de ned, likte ikke tanken på kameraer i huset. SÅ oppdaget jeg at mannen min var utro. Når jeg konfronterte han løy han om det, helt til jeg ga han bevis, og da sa han det rett ut at han ville ha henne, jeg sa meg eller henne, han valgte henne. Er jeg virkelig så kjedelig?! Jeg er nødt til å møte han på grunn av sønnen vår, men jeg hater han som pesten. Hadde det vært opp til meg ville jeg aldri mer sett han igjen. Jeg gjør det kun for sønnen vår. Sliter med å forholde meg til dette, men holder plagene for meg selv. Livet er ikke like lett alltid Anonymkode: c881f...489 Gi det tid, du kommer til å klare å forholde deg til han på sikt. Han er en dritt, og du kommer til å være glad for at du oppdaget det såpass tidlig. 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #4 Skrevet 28. juli 2020 1 time siden, got2go skrev: Gi det tid, du kommer til å klare å forholde deg til han på sikt. Han er en dritt, og du kommer til å være glad for at du oppdaget det såpass tidlig. Støtter denne. TS, dette er ikke en fyr som har de verdiene du søker. Anonymkode: cb51d...c60 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #5 Skrevet 7. august 2020 Jeg har vært i samme setting å jeg følte et enormt hat til han i lang lang LANG tid, men sakte men sikkert gikk følelsene over og han ble som en ingenting for meg. Hater vil jeg nok alltid bære litt på men jeg vet nå at hadde han ville ha meg tilbake eller han hadde prøvd å få kontakt for å snakke ut ville han fått klar beskjed at han ikke har noe verdi i livet mitt mere. Jeg håper du kommer deg gjennom dette. Det er sjukt tøft å stå i, jeg formindel var ødlagt i flere år... men det gikk over. Anonymkode: df3d8...f6e
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #6 Skrevet 7. august 2020 Jeg har vært i samme setting å jeg følte et enormt hat til han i lang lang LANG tid, men sakte men sikkert gikk følelsene over og han ble som en ingenting for meg. Hater vil jeg nok alltid bære litt på men jeg vet nå at hadde han ville ha meg tilbake eller han hadde prøvd å få kontakt for å snakke ut ville han fått klar beskjed at han ikke har noe verdi i livet mitt mere. Jeg håper du kommer deg gjennom dette. Det er sjukt tøft å stå i, jeg formindel var ødlagt i flere år... men det gikk over. Anonymkode: df3d8...f6e
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #7 Skrevet 7. august 2020 On 7/28/2020 at 6:59 AM, AnonymBruker said: du er pliktig til å ha synlig skilt ang kameraovervåkning.. Anonymkode: e5bcf...e55 Ikke i eget hjem 😛 Anonymkode: d31d7...8c7 1
liljene Skrevet 8. august 2020 #9 Skrevet 8. august 2020 Så utrolig leit at dette skjer deg. Først sviket og deretter løgnen for ting som har skjedd i eget hjem. Jeg har ikke noe bedre å si enn at selv om det gjør vondt nå, så har du mulighet til å heles og gå videre. Det må bare ta den tiden det tar. Vær god mot deg selv. Kjenn etter hva som gjør deg lykkelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå