Gå til innhold

Har hatt sopp i 3 måneder

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har jeg fått svar fra legen etter dyrkningsprøver og diverse; det er IKKE sopp jeg har. Det viste også negativt på alle andre tester.

Men hva i all verden feiler meg da, når jeg har alle symptomene på sopp, men det er ikke det?

Noen som har opplevd lignende?

TS

Anonymkode: 40e31...8f2

Dersom du har begynt på behandling før prøven ble tatt kan den være falsk negativ. 

Jeg hadde kronisk soppinfeksjon (dog med positiv prøve også) og det eneste som hjalp for meg var å bruke multigyn actigel hver gang etter samleie og kanskje 1-2 ganger i måneden utenom det. Det er noe du kan bruke uansett om du har sopp eller ikke. 

Anonymkode: dc841...d91

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke symptom har du da?

Anonymkode: 4e48b...dcd

Tykk, hvit, kremete, kornete/litt klumpete utflod, lukter gjær. Rød og sår rundt skjedeåpningen. Kløe og svie. Vondt under samleie.

Tenk alle pengene jeg har brukt på soppkurer når det ikke var det som var problemet...

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tykk, hvit, kremete, kornete/litt klumpete utflod, lukter gjær. Rød og sår rundt skjedeåpningen. Kløe og svie. Vondt under samleie.

Tenk alle pengene jeg har brukt på soppkurer når det ikke var det som var problemet...

Legen har sikkert sagt noe om hva det kan være, nå som dere har utelukket sopp?

Anonymkode: f1c92...a3a

AnonymBruker
Skrevet
På 28.7.2020 den 14.49, AnonymBruker skrev:

Legen har sikkert sagt noe om hva det kan være, nå som dere har utelukket sopp?

Anonymkode: f1c92...a3a

Bare at det er ubalanse.

• 4 år senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.7.2020 den 12.52):

Da har jeg fått svar fra legen etter dyrkningsprøver og diverse; det er IKKE sopp jeg har. Det viste også negativt på alle andre tester.

Men hva i all verden feiler meg da, når jeg har alle symptomene på sopp, men det er ikke det?

TS

Hei Ts. Er du fortsatt plaget eller fant du løsning på problemet ditt?

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har selv fått plutselig kløe i underlivet. Og snublet over tråden din idag...

AnonymBruker skrev (På 28.7.2020 den 12.56):

Hvilke symptom har du da?

Anonymkode: 4e48b...dcd

Anonymkode: 24311...4fc

Skrevet

Vet at lege Richard Knobel på Balderklinikken jobber med det og der er de flinkere enn andre leger etter min erfaring.

Jeg var mye plaget som ung og stress var nesten enda verre enn sukker. Stress OG sukker, da fikk jeg garantert sopp. 

Anonymkode: 808e1...f9e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.7.2020 den 0.12):

Har prøvd alt; Canesten, diflucan, donaxyl x antall ganger. 

Ingenting hjelper.  Donaxyl hjalp litt men 1 uke så er det tilbake. 

Jeg er så frustrert. 

Hva kan hjelpe?

Sikkert at det er sopp da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.7.2020 den 12.52):

TS

Jepp dette  skjedde meg, det var vel sånn vulvodyni. Jeg fikk smertestillende salve av gynekologen, det skulle visst desensitivisere de områdene å bruke smertestillende der. Men det som løste det til slutt var expressive writing (du kan google det). Jeg skrev ut følelser jeg hadde rundt voldtekt og andre seksuelle overgrep jeg har vært utsatt for, og da ble jeg etterhvert bra.

Anonymkode: a0bce...af9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...