AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #1 Skrevet 27. juli 2020 Jeg er så redd for å feile i alle valg. Spesielt redd er jeg for at foreldrene mine skal dømme meg i de valgene jeg tar feil. De har gjort det i alle år. «Det var det jeg sa» «du lærer jo aldri» « Du hører aldri på meg» osv. Hvordan jeg jeg endre meg på dette her? Anonymkode: 5cf6f...a1c 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #2 Skrevet 27. juli 2020 Hvordan kan jeg endre meg på dette her? Skrivefeil over Anonymkode: 5cf6f...a1c
Candiru Skrevet 28. juli 2020 #4 Skrevet 28. juli 2020 Det er ikke nødvendigvis sånn at du har tatt feil valg selv om foreldrene dine mener det. Du er en egen person og ikke en forlengelse av dem. Valgene du tar skal være bra for deg og ingen andre. Hva de mener om dine prioriteringer i livet er egentlig ikke relevant for deg foruten at du tar deg nær av det de sier. Tar de bare bra valg? Feiler de aldri i noe de gjør?
Banankaka04 Skrevet 28. juli 2020 #6 Skrevet 28. juli 2020 (endret) Hei! Du feiler ikke i alle valg, kjære deg! Foreldrene dine bør støtte deg i valgene du tar, ikke dømme deg! Det er kun du som vet hva som er best for deg og ditt liv, og dersom foreldrene dine ikke aksepterer det, er det synd for dem! Det er ikke din feil, ok? Det er foreldrene dine som er nødt til å skjerpe seg! De vil helt sikkert bare ditt beste, men de skal ikke hindre deg i å også ta dine egne valg! Har du snakket med dem om dette? Endret 28. juli 2020 av Banankaka04
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå