Gå til innhold

Drikker du vaniljesaus?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jepp.😏

Anonymkode: d0ef4...9ba

Videoannonse
Annonse
Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Ja. Har en kartong stående som er bare min. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Om jeg har det i hus, hender det at jeg tar en slurk eller to.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, blir kvalm av tanken

Anonymkode: e664b...c9b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hallo, det er jo det beste med å ha noe med vaniljesaus. Ta seg en sup av den når maten er spist  opp, namm...

Anonymkode: 3b54c...2ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er jo godt, men hadde aldri fått meg til det. Hadde følt at jeg la på meg med en gang mye. Er ikke det mye kalorier, og er ikke det veldig kunstig tilsetningsstoffer i fabrikklaget? Tror det er et stoff som er ganske ille i dem, men husker ikke.

Anonymkode: b2e05...c23

AnonymBruker
Skrevet

Gjorde det når jeg var liten og tenåring :P Kunne nok ha funnet på å gjøre det igjen.

Anonymkode: 99423...d29

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er jo godt, men hadde aldri fått meg til det. Hadde følt at jeg la på meg med en gang mye. Er ikke det mye kalorier, og er ikke det veldig kunstig tilsetningsstoffer i fabrikklaget? Tror det er et stoff som er ganske ille i dem, men husker ikke.

Anonymkode: b2e05...c23

Nei.. Det er ikke lov å selge mat med stoffer som er "ganske ille" her til lands. Ja, det er nok kunstige tilsetninger i det, men det er ikke farlig.. Det finnes masse dønn naturlige ting som er livsfarlige, som diverse sopper og planter. Det som lages kunstig, er laget for å være trygt å spise.. 

Anonymkode: 3b54c...2ab

• Liker 3
Skrevet (endret)

Nei, aldri. Jeg er overhodet ikke noe glad i vaniljesaus. Synes den er kvalmende. Ikke har jeg noensinne likt pudding heller, som i sjokoladepudding etc. Liker ikke konsistensen. Husker brødrene mine pleide å spise sjokoladepudding med vaniljesaus i blant til dessert eller bursdag da vi var barn. Ikke jeg!

Endret av Million
AnonymBruker
Skrevet
På 27.7.2020 den 21.57, AnonymBruker skrev:

Jeez, det er dessert. Burde helt klart kun spises en sjelden gang. Er vel de samme menneskene som er så uheldig å være overvektig uten noen skyld i det selv. Spiser kun sunt og er super aktiv.

Anonymkode: 6903b...5af

Du er nok morsom på fest. 

Anonymkode: 04bac...45e

• Liker 3
Skrevet

Jeg kan finne på å gjøre det ja, for det er veldig godt. Ytterst sjeldent jeg gjør det, skal sies. ;) 

Pleier å bruke vaniljesausen til å lage vaniljesauskake i stedet for. :) 

Skrevet

Ved siden av jordbær er det dødsdigg, men alene med sugerør liksom?? Vel, jeg likte det godt da jeg var barn (tada, jeg var lubben som barn...), men nå fikser jeg ikke å drikke det. Blir litt som å spise Nutella rett fra glasset. Klissete dritt som gjør at jeg føler meg helt dritt mens jeg drikker/ spiser det.

Skrevet (endret)

Tine har lettmelk med vaniljesmak som smaker vaniljesaus, kjempegod i iskaffe og kakao! 

Endret av Saph
AnonymBruker
Skrevet
På 27.7.2020 den 21.49, AnonymBruker skrev:

Som overskriften- drikker du ever vaniljesaus? Drakk litt av toppen på et piano-beger med piano sjokoladepudding, og samboer mente det var helt syyykt, og sa hun aldri hadde drukket vaniljesaus. Det haaar hendt at jeg har gjort det for å si det sånn 😆

Anonymkode: 29ad9...042

Gjorde det nå nettopp😆

Var som å drikke melk bare tykkere😁

Anonymkode: c50cd...683

AnonymBruker
Skrevet

JA! 

Da jeg var gravid, og mannen ville være ekstra snill mot meg, skjenket han et stooort glass vaniljesaus til meg, i et vinglass på størrelse med en fiskebolle. 😂

Anonymkode: d7989...432

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, æsj...det hørtes litt voldsomt ut. Som å drikke ut av fløtekartongen.

Anonymkode: 22ec7...751

Skrevet
På 27.7.2020 den 21.59, AnonymBruker skrev:

Ikke kjedelig, bare slank og happy med det

Anonymkode: 6903b...5af

Jeg er slank, men spiser godteri hver helg. Drikker gjerne vaniljesaus også. 

Skrevet

Personlig så nei, men broder'n tar gjerne et glass :lol:

Skrevet

Jeg syns vaniljeaus er veldig godt, og kunne garantert "tatt en sup" som ts gjorde, men jeg kunne ikke drukket fra glass, rett og slett fordi det er for mektlg. Men at noen gjør det har jeg full forståelse for. 😄

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Det er helt fantastisk. 

Jeg synes det er sykt å mene at det er sykt å drikke vaniljesaus. Det er sykt å ikke drikke vaniljesaus.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...