Londres Skrevet 27. juli 2020 #1 Skrevet 27. juli 2020 Hei. Har begynt å bruke min MacBook Pro. Jeg er vant til iPad og iPhone fra før av. Når jeg søker etter bilder i Safari, la oss si jeg leter etter bilder av Nidarosdomen, så ønsker jeg at bildene fyller skjermen når jeg velger bildet (slik som på de andre epleproduktene jeg har). På Mac`en så får jeg opp en kolonne til høyre i søket med bildet, men det er like lite som i det originale søket. Hvordan kan jeg endre dette? Hilsen novisen
spinner Skrevet 28. juli 2020 #2 Skrevet 28. juli 2020 Kolonnen til høyre er en ny preview (som også viser bilder i sammenheng med det du har klikket på), her har Apple gjort det litt omstendelig. Hvis du holder pila over bildet ser du hvor mange pixler det inneholder. Mange bilder fyller uansett ikke skjermen på MacBooken din. Hvis du klikker på bildet blir du sendt til nettstedet bildet er fra. Hvis du bare vil se bildet høyreklikker du og velger "Åpne bilde i ny fane (eller nytt vindu)". Da får du bilde i full størrelse. Er det for stort for vinduet må du klikke på det igjen for å se full størrelse.
Londres Skrevet 28. juli 2020 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2020 4 timer siden, spinner skrev: Kolonnen til høyre er en ny preview (som også viser bilder i sammenheng med det du har klikket på), her har Apple gjort det litt omstendelig. Hvis du holder pila over bildet ser du hvor mange pixler det inneholder. Mange bilder fyller uansett ikke skjermen på MacBooken din. Hvis du klikker på bildet blir du sendt til nettstedet bildet er fra. Hvis du bare vil se bildet høyreklikker du og velger "Åpne bilde i ny fane (eller nytt vindu)". Da får du bilde i full størrelse. Er det for stort for vinduet må du klikke på det igjen for å se full størrelse. Hei. Takk for svar. Det jeg leter etter er etter muligheten til å bla videre til neste bilde i søket som jeg kan gjøre på telefonen min. La oss si jeg er veldig interessert i Nidarosdomen , da vil jeg jo se bildene i søket uten å måtte klikke meg ut og inn... Savner dette veldig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå