AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #1 Skrevet 27. juli 2020 Nettopp ferdig med å barbere leggene, og kom til å tenke på en ting fra langt tilbake i tid. Da jeg var yngre, husker ikke helt nøyaktiv hvor gammel jeg var, men var sånn 13-14 år. Jeg begynte jo å barbere vagina, husker spesielt denne ene dagen, håret var blitt langt så jeg tok saks og begynte klippe der før barbering, rask dusj og i full hast klarte jeg selvfølgelig å klippe inntil den ene kjønnsleppen. Husker det gjorde så for j*velig vondt! Blødde litt men ikke så mye, så var ikke store kuttet. Jeg reagerte ganske fort å fikk saksa fort vekk. I ettertid har jeg alltid vært veldig følsom der nede, merker det spesielt under mens og etter jeg har hatt sex for eks. Kan dette ha noe med det som skjedde å gjøre? Noen ganger får jeg en skikkelig ekkel følelse der nede (Vanskelig å beskrive) og da blir jeg påmint det som skjedde selvfølgelig, og blir uvel av tanken på dette, for etter det der skjedde tålte jeg plutselig ikke blod lenger. Har noen opplevd det samme eller lignende? Jeg er vel en typisk jente som har uflaks hele tiden. Jente 24. Anonymkode: 4285a...3f3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #2 Skrevet 27. juli 2020 Det har nok ikke en sammenheng med at du har hatt et lite kutt nei. Klitoris blir gjerne mer følsom i visse perioder i syklusen. Anonymkode: af6dc...b52
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #3 Skrevet 27. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nettopp ferdig med å barbere leggene, og kom til å tenke på en ting fra langt tilbake i tid. Da jeg var yngre, husker ikke helt nøyaktiv hvor gammel jeg var, men var sånn 13-14 år. Jeg begynte jo å barbere vagina, husker spesielt denne ene dagen, håret var blitt langt så jeg tok saks og begynte klippe der før barbering, rask dusj og i full hast klarte jeg selvfølgelig å klippe inntil den ene kjønnsleppen. Husker det gjorde så for j*velig vondt! Blødde litt men ikke så mye, så var ikke store kuttet. Jeg reagerte ganske fort å fikk saksa fort vekk. I ettertid har jeg alltid vært veldig følsom der nede, merker det spesielt under mens og etter jeg har hatt sex for eks. Kan dette ha noe med det som skjedde å gjøre? Noen ganger får jeg en skikkelig ekkel følelse der nede (Vanskelig å beskrive) og da blir jeg påmint det som skjedde selvfølgelig, og blir uvel av tanken på dette, for etter det der skjedde tålte jeg plutselig ikke blod lenger. Har noen opplevd det samme eller lignende? Jeg er vel en typisk jente som har uflaks hele tiden. Jente 24. Anonymkode: 4285a...3f3 Må bare: Vagina er skjeden. Det er ikke hår inne i skjeden. Du har klippet og barbert underlivet ditt. Ikke vagina. Så nå vet du det. Anonymkode: 5253e...7cd 4
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #4 Skrevet 27. juli 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må bare: Vagina er skjeden. Det er ikke hår inne i skjeden. Du har klippet og barbert underlivet ditt. Ikke vagina. Så nå vet du det. Anonymkode: 5253e...7cd Jeg visste ikke helt hvilket ord jeg skulle bruke. Ville ikke skrive f'tte her. Men regner med dere alle skjønte hva jeg mente Ts Anonymkode: 4285a...3f3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #5 Skrevet 27. juli 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har nok ikke en sammenheng med at du har hatt et lite kutt nei. Klitoris blir gjerne mer følsom i visse perioder i syklusen. Anonymkode: af6dc...b52 Takk for svar Ts Anonymkode: 4285a...3f3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå