Gå til innhold

Er sugardating prostitusjon?


Drizzt

Anbefalte innlegg

Det er selvsagt en form for prostitusjon - hadde disse jentene vært sammen med disse mennene hvis de ikke hadde fått penger, fine gaver og ferier osv av dem? Nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 27.7.2020 den 20.54, Uatskillelig skrev:

Jeg kan ikke klare å forstå hvorfor noen ville selge seg, frivillig. Hadde heller hoppet utfor en bro. Jeg synes heller ingenting om prostitusjonsindustrien, og jeg har null til overs for de som kjøper.

Dette er OT, men hadde jeg hatt markedsverdi, ville jeg ikke sett noe som helst problem med å selge sex. Jeg ser ikke den store forskjellen mellom å selge sex og hvilket som helst  annen tjeneste. Det er mennesker i denne verden som tjener til livets opphold med telefonsalg og dørsalg for guds skyld! Der har du jobber jeg hadde begynt å lete etter broer for. Eller enda værre : advokat!

Bli pult av en fyr mens du sier ord som bygger opp under ego hans ; jeg har jobbet innen IT-support. Mye det samme. På den annen side var det også ganske traumatisk, så kansje man burde forby mennesker med lav IQ og begrenset sinnekontroll å ringe support. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Druid skrev:

Dette er OT, men hadde jeg hatt markedsverdi, ville jeg ikke sett noe som helst problem med å selge sex. Jeg ser ikke den store forskjellen mellom å selge sex og hvilket som helst  annen tjeneste. Det er mennesker i denne verden som tjener til livets opphold med telefonsalg og dørsalg for guds skyld! Der har du jobber jeg hadde begynt å lete etter broer for. Eller enda værre : advokat!

Bli pult av en fyr mens du sier ord som bygger opp under ego hans ; jeg har jobbet innen IT-support. Mye det samme. På den annen side var det også ganske traumatisk, så kansje man burde forby mennesker med lav IQ og begrenset sinnekontroll å ringe support. 

Jeg er kvinne, ser heller ingen problem i å selge sex. Det er måten det skjer på som er problemet i mine øyne.

Du får heller aldri stoppet det, så da synes jeg man skal få gjøre det på en trygg måte. Samt ha det som en lovlig inntekt man skatter av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Apis skrev:

Vil det si at når det blir sex etter å ha kjøpt gaver til kona så prostituerer hun seg pr definasjon? 

Hun tilbyr ikke sex for å få en gave etterpå og så er de gift (samboere). Mannen eller samboeren hennes er ikke hennes kunde eller sugardaddy. De har et annet forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prostitusjon er detaljhandel av kvinner, ekteskap er kjøp av produksjonsmidlene. Hva som lønner seg avhenger av mannens evne til å få produksjonsmidlene til å produsere.

(Dette er det orginale synet på samliv, og er grunnen til at prostitusjon anses som moralsk galt: Det er uproduktivt.)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Drizzt skrev:

Hun tilbyr ikke sex for å få en gave etterpå og så er de gift (samboere). Mannen eller samboeren hennes er ikke hennes kunde eller sugardaddy. De har et annet forhold.

Men vis forholdet ikke er definert og avklart og i tillegg har en ubalanse i makt forholdet, da er det prostitusjon? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 7/28/2020 at 2:25 AM, Ellam said:

I artikkkelen sier noen at de ikke har sex med sine «klienter», så da vil det kanskje ikke være prostitusjon i ordets rette forstand, eller?

Jeg tror nok det mer handler om hvordan man definerer sex ("jeg bare suger han", "ikke komme inni meg"...).... Tror det er veldig få sugger daddies som gidder å betale for å holde hånd, uansett hvor søt hånden er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Apis skrev:

Men vis forholdet ikke er definert og avklart og i tillegg har en ubalanse i makt forholdet, da er det prostitusjon? 

 

Hvis det tilbys sex mot penger, gaver, reiser, you name it, så er det prostitusjon. Ektefeller og samboere gir hverandre gaver og penger ikke i bytte mot sex. Friends with benefits er også noe annet fordi målet med sex ikke er å få betalt for det, men det gjøres vederlagsfritt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...