AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #1 Skrevet 27. juli 2020 *forskjellige tall og numre*@support.facebook.com Er dette en legitim mailadresse? Mottok en mail fra denne adressen angående instagram-kontoen min, etter å ha sendt inn en forespørsel om hjelp på instagrams nettside. Her er mailen jeg fikk: Hei, Takk for at du kontaktet Instagram. Vi trenger følgende informasjon for å kunne hjelpe deg med å komme inn på kontoen din igjen: 1. En kort beskrivelse av problemet, inkludert datoen da du sist fikk tilgang til kontoen, og hvordan du mistet tilgangen. 2. E-postadressen eller mobilnummeret du brukte til å registrere kontoen din. 3. Enheten du brukte til å registrere kontoen din (f.eks. iPhone, Android, iPad, datamaskin). Hvis du registrerte deg på en datamaskin eller et nettbrett, må du også fortelle oss hvilket operativsystem du brukte (f.eks. Windows, MacOS, Linux) da du registrerte deg. 4. Eventuelle tidligere brukernavn du har hatt på kontoen som henvendelsen gjelder. Husk at vi ikke kan hjelpe deg før vi har fått denne informasjonen. Du kan også gå til hjelpesenteret for å få hjelp til å logge inn på kontoen din: https://help.instagram.com/374546259294234/?ref=cr Hilsen Instagram-teamet -- Men hvorfor skulle facebook (mailen) sende meg en melding om dette, er facebook og instagram eid av samme personer, eller er dette spam? Har ikke fått noe annen melding fra instagram siden jeg kontaktet dem Anonymkode: 91f29...9dd
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #2 Skrevet 27. juli 2020 Facebook eier Instagram. Jeg syns spørsmålene var litt i overkant detaljerte, men hvis linkene går dit de sier (hold musepekeren på linken uten å klikke, se i nedre venstre hjørne, det skal stå det samme som linken i mailen) så er det sikkert riktig. Du har jo kontaktet dem for hjelp til noe. Anonymkode: 8fe1c...385 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #3 Skrevet 27. juli 2020 Tja. Han Facebook Mark eier jo Instagram også. Men litt rart likevel. Anonymkode: b0a6c...e1b
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #5 Skrevet 28. juli 2020 Takk for svar i tråden. Hvis noen skulle lure på det samme i fremtiden: Jeg svarte på mailen og det var en ekte mail, fikk hjelp til det jeg trengte 😀 Ts Anonymkode: 91f29...9dd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå