Gå til innhold

Altså...hvitt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg elsker hvit! Men hvem er det egentlig som bruker hvitt? Feks hvitt deksel til mobilen? Det blir jo så innmari skittent! Jeg har brukt blått, og selv det må vaskes nesten hele tiden for å ikke se udelikat ut. 
 

Hvite klær... hvordan holde seg ren? Jeg har 1 hva bukse og en par skjorter. Utenom det har jeg kuttet ut å bruke hvit... 

Det er fint, men når er liksom anledningen? 

Anonymkode: a3ed5...02a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker hvite topper støtt og stadig, jeg..? Det er da helt normalt? Før jeg fikk barn var det da overhodet ikke noe problem å holde seg ren.. Skjønner ikke helt problemstillingen, jeg.. Etter jeg fikk barn, skifter jeg til stygge-klær hjemme, siden jeg VET jeg blir innklint med tomatsaus når toåringen skal ha klem midt i middagen.. 

Anonymkode: 1c3c9...5fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både hvit telefon, hvite pledd hjemme, hvite joggesko, lys-beige jakker, og mange hvite overdeler. 

En sjelden gang kommer det litt kaffe eller mat på klærne - men ca 10 minutter med Vanish tar det. Jeg må skure sålen på joggeskoene nå og da. Jeg har innarbeidet vanen med å vaske telefonen flere ganger om dagen i disse dager, men var aldri noe problem at den ble møkkete før -  vasker hender, og det er rent i veskene mine, så ser ikke helt hvor den skal bli møkkete. 

Også kler jeg på meg før jeg sminker meg. Ingenting er så irriterende som at toppen du ønsket å bruke får puddermerker rundt halsen. 

Anonymkode: 206a3...3d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da ikke noe mer problematisk å bruke hvitt enn andre lyse farger. Har nesten bare hvite joggesko, bruker hvit bukse like ofte som annet og hvite overdeler er vel noe alle har.

Anonymkode: 0e38d...cfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker hvitt til ting og interiør 🤍 Forrige generasjon PC/mobil hos meg var helt hvite, gleder meg til neste igjen etter disse mørke nå. Ser så stilig og luksuriøst ut. Er jo bare å være litt ekstra forsiktig og ikke grise!

Anonymkode: 5b3c3...64a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Elsker hvitt til ting og interiør 🤍 Forrige generasjon PC/mobil hos meg var helt hvite, gleder meg til neste igjen etter disse mørke nå. Ser så stilig og luksuriøst ut. Er jo bare å være litt ekstra forsiktig og ikke grise!

Anonymkode: 5b3c3...64a

Hvitt interiør er bare helt forjævlig når det er den dominerende «fargen» spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...