Gå til innhold

Hvor lett blir du kåt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lett blir du kåt? 

Er det lett å forstå kvinner er kåt? Det er vel da hun kommer med alle hintene at mannen skal forstå

Sender du sms, ringer du, skriver på Facebook, eller annet?

Anonymkode: 38e11...e1d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om det er noen dager siden, blir jeg kåt allerede noen timer før jeg vet han skal komme. Har gledet meg, lengtet og tenkt på hvor deilig det blir. 

Om vi har mange dager sammen trenger jeg ofte litt forspill, om vi ikke har bygget opp stemningen først. 

Så det varierer fra dag til dag. 

Han forstår temmelig godt når jeg har lyst eller ikke. Det er ikke til å misforstå. 

Anonymkode: 196ce...cf3

AnonymBruker
Skrevet

Blir sjelden kåt av han når vi er sammen, men jeg blir kåt at tanken på han og hva vi gjør sammen i senga. Så kåtskapen er noe som kommer innenfra egentlig. 

Anonymkode: 7bfef...1b4

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
På 27.7.2020 den 10.04, AnonymBruker skrev:

Blir sjelden kåt av han når vi er sammen, men jeg blir kåt at tanken på han og hva vi gjør sammen i senga. Så kåtskapen er noe som kommer innenfra egentlig. 

Enig! 

Du blir jo kåt når du er sammen med den andre personen også, men kåthet kommer innenfra

Anonymkode: 251f2...38b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir kåt av omtrent ingenting. Har vært gift i 6 år nå, men får fremdeles ereksjon bare vi gir hverandre en klem eller holder hender.

Anonymkode: 408dc...7f7

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir kåt av omtrent ingenting. Har vært gift i 6 år nå, men får fremdeles ereksjon bare vi gir hverandre en klem eller holder hender.

Anonymkode: 408dc...7f7

Hahah! 

Goals! 😍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Enig! 

Du blir jo kåt når du er sammen med den andre personen også, men kåthet kommer innenfra

Jepp, det var det jeg mente.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir kåtere alene enn når jeg er sammen med kjæresten min.  Er det normalt? 

Anonymkode: dcc66...5b5

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir kåtere alene enn når jeg er sammen med kjæresten min.  Er det normalt? 

Anonymkode: dcc66...5b5

Skjer det hver gang? 

Hvis det er hver gang, ville jr gksnsje ha reagert litt, men er det siruasjonsbetinget f eks, så er det helt normalt, tenker jeg:) 

Kommer jo ann på ganske mye da, er jo ikke et enkelt spørsmål med ett svar akkurat dette.. 

Skrevet

Lyden av et glidelås, trusestrikklyd, kvinner som rødmer... Det skal forbausende lite til for å få meg kåt💦

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

når hun setter kløft med hensikt. Da...

AnonymBruker
Skrevet
På 27.7.2020 den 5.32, AnonymBruker skrev:

Hvor lett blir du kåt? 

Holder med at jeg ser eller tenker på ei digg jente mellom 18 og 23..

Anonymkode: 350a8...6d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...