Hei004 Skrevet 27. juli 2020 #1 Skrevet 27. juli 2020 Hei dere! Jeg sliter litt med mørke ringer under øynene. Har ikke så veldig mye synlige ringer, men vil gjøre noe med dette før det blir verre. Om 3 uker starter jeg på vgs og jeg har lyst til å få de vekk så fort som mulig. Jeg bruker ikke sminke eller concealer så vil helst ikke ha det som tips. Jeg sliter veldig med søvnen også. Sover maks 7 timer hver dag. Har dere noen tips til hvordan jeg kan behandle de hjemme? Med ting jeg har hjemme slik at jeg slipper å kjøpe inn dyre øyekremer osv? håper på svar!
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #2 Skrevet 27. juli 2020 Kalde skjeer og agurkskiver Anonymkode: 9ebab...6a2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #3 Skrevet 27. juli 2020 For mange er ikke dette noe som kan fikses på, fordi det skyldes gener. Jeg er nok en av dem. Jeg husker jeg stresset med det samme på ungdomsskolen og vgs, men jeg har nå lært meg å akseptere at det er slik det er. Jeg har prøvd øyekremer, nok søvn, nok vann osv., uten at det har fjernet de mørke ringene. Anonymkode: e5a27...5c1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #4 Skrevet 30. juli 2020 På 27.7.2020 den 3.47, Hei004 skrev: Hei dere! Jeg sliter litt med mørke ringer under øynene. Har ikke så veldig mye synlige ringer, men vil gjøre noe med dette før det blir verre. Om 3 uker starter jeg på vgs og jeg har lyst til å få de vekk så fort som mulig. Jeg bruker ikke sminke eller concealer så vil helst ikke ha det som tips. Jeg sliter veldig med søvnen også. Sover maks 7 timer hver dag. Har dere noen tips til hvordan jeg kan behandle de hjemme? Med ting jeg har hjemme slik at jeg slipper å kjøpe inn dyre øyekremer osv? håper på svar! Er du tynn i ansiktet? Du Er med det samme som deg før men jeg var også veldig tynn. Så la jeg på meg og de mørke ringene ble borte. Om huden er veldig tynn under øynene får man en sånn blålig farge under øynene. Bare les det opp. Er også veldig ung sånn som deg Anonymkode: 4ec83...148
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå