Gå til innhold

Tåkehjerne til helsepersonell?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Av ren nysgjerrighet; er det andre her som får en slags tåkehjerne/hukommelses problemer når de skal til lege(eller annet helsepersonell)? Jeg sitter ofte dagen i forveien og lurer på hvorfor i all verden jeg bestilte time sånn til å begynne med. Altså, ikke som i at plagen har forsvunnet, eller at jeg rett og slett har glemt hvorfor, men det er som om det er lagt et slør over plagen jeg skulle dit for. Som en drøm som man husker dårligere og dårligere jo lengre man er våken. Jeg har begynt å skrive ned god tid i forkant, men likevel klarer jeg ikke å få den emosjonelle tilknytningen til det jeg har skrevet. Dette gjelder særlig om jeg skal til legen for noe psykisk. Oppdaget en venn av meg også har det sånn så jeg måtte spørre:P

Anonymkode: 3a52e...411

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, de få gangene jeg er hos legen vet jeg eksakt hvorfor jeg bestilte timen. 

Anonymkode: b6a36...e48

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er hos legen en gang i uka. Skriver alltid ned huskeliste på mobilen slik at jeg skal huske å ta opp de tingene som er viktige, så vi ikke snakker oss bort eller at legens spørsmål tar hele timen.

Anonymkode: d988c...d18

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg kronisk sykdom som har tåkehjerne som et av symptomene, så i mitt tilfelle er det ganske standard problem. :P