Gå til innhold

Hvordan laste ned musikk til mobilen

Anbefalte innlegg

Gjest Skogsbæret
Skrevet

Noen som vet hvordan jeg kan få musikk på mobilen min? Har en Sony Ericcson K700i. Det står jo at den har mp3-spiller så det må da være mulig å få lasta ned litt musikk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan f.eks overføre fra pc til mobil via bluetooth eller infrarød, men da må du jo selvfølgelig ha det på pc'n også.

Gjest Guest
Skrevet
Du kan f.eks overføre fra pc til mobil via bluetooth eller infrarød, men da må du jo selvfølgelig ha det på pc'n også.

Typisk, det har jeg jo ikke... :(

Gjest Chica
Skrevet

Jeg har et annet mobilmerke, men jeg kobler telefonen til pc'n, og flytter over musikk fra der jeg har lagret musikk på pc'n til katalogen for mobilen.

(tjoho - dårlig forklaring ser jeg...) Men - har du lest bruksanvisningen, lagt inn programmet som sikkert fulgte med på cd på data'n? Da er du mange steg nærmere å få det til iallfall!

Gjest Guest
Skrevet

Dersom du kjøpte telefonen orginalt, følger det med driver-cd og kabel for å koble til en PC. Koble til og installer driverne. Resten er en lek. Du får også kjøpt kabel dersom du har fomlet bort denne.

Du kan jo også simpelthen lese brukermanualen da. Alt står der!

Skrevet

Jeg har også den telefonen, men det fulgte ikke med ekstra kabler da jeg kjøpte min...

Bluetooth kan du foressten kjøpe og plugge rett i USB'en. Koster rundt 300-500.

Skrevet
Noen som vet hvordan jeg kan få musikk på mobilen min? Har en Sony Ericcson K700i. Det står jo at den har mp3-spiller så det må da være mulig å få lasta ned litt musikk...

Det må være en USB kabel for den tlf. Spør hos de som selger mobil stuff. (haha jeg har IR)

Gjest lilletroll
Skrevet

Kjøp en sånn Bluetooth USB sak til å sette i pc'n og vips!! Det er helt genialt!!

Skrevet
Kjøp en sånn Bluetooth USB sak til å sette i pc'n og vips!! Det er helt genialt!!

Ja, det er genialt :)

• 3 år senere...
Gjest Sanderman
Skrevet
Ja, det er genialt :)

Helt Enig (*)

• 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...