AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #1 Skrevet 26. juli 2020 Jeg bor på et lite sted og i nabobyen er det et par som gjorde det slutt i desember i fjor. Jeg har festet sammen med dem flere ganger da de er venner av mine venner. De fikk et barn sammen i fjor og jeg sendte dem en liten gave/oppmerksomhet for å gratulere (det gjør jeg til alle jeg vet om som blir gravide, fordi jeg vet hvor mye det kan glede dem). Hun har flyttet til hjemlandet sitt og har kun sporadisk kontakt med ham (barnefaren). Han og jeg har alltid hatt veldig flotte samtaler når vi treffes på fest, absolutt ingen flørting og ingen av oss har vist interesse på romantisk eller seksuell måte. Nå traff vi imidlertid hverandre igjen for en måneds tid siden da jeg var i nabobyen for en helg og det var plutselig en helt annen stemning mellom oss, med litt forsiktig flørting. Vi har snakket sammen på telefon så og si daglig siden den gang og blitt veldig godt kjent og han har lyst til å ta meg med ut på en date, men jeg har holdt tilbake fordi jeg ikke har lyst til å trø på noens tær. Jeg vet at det vil bli sladder rundt omkring (det skjer alltid uansett her), men jeg er mest opptatt av denne eksen hans og at det kan bli feil. Ikke at det har noe å si, men hun mishandlet ham både mentalt og fysisk gjennom mer en halvparten av deres 6 år lange forhold. Jeg vet at dette stemmer fordi vi har sett det på fylla i tillegg til at alle deres nærmeste venner tryglet dem om å gjøre det slutt fordi de ikke var bra sammen. Jeg merker at jeg er veldig nysgjerrig på ham fordi vi virker til å være overraskende kompatible på alle områder. Vi opplever ekstremt mange sære tilfeldigheter mellom hverandre, så mange at det nesten er skremmende. Er jeg en bitch hvis jeg takker ja til en date og ser hvor det bærer? Bør vi informere henne? Jeg har skrevet noen meldinger med henne tidligere, men det er langt ifra å være slik at vi snakker sammen om løst og fast osv. Jeg aner ikke helt hva som er riktig her. Anonymkode: 4e4b2...e89
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #3 Skrevet 26. juli 2020 19 minutter siden, addict said: Kjør på. Vennene jeg har felles med dem synes det er veldig dårlig gjort av meg å «legge meg etter» eksen hennes siden de har et barn sammen. Jeg regner med at de tenker det vil bli ubehagelig for dem, dersom de kommer litt i mellom.. Føles dog dumt å gi slipp på en flott fyr pga det, selv om jeg heller ikke ønsker å såre eksen hans. Hun er sykelig sjalu og jeg kan nok regne med at hun skaper litt drama rundt det hele. Anonymkode: 4e4b2...e89
BuffyTheVampire Skrevet 26. juli 2020 #4 Skrevet 26. juli 2020 Han kan jo ikke være singel resten av livet bare fordi han har et barn med noen andre, vel? Hvorfor skal hun informeres? Om dere blir seriøse og du blir en del av deres barns liv, så bør hun informeres, men bare for en date? Hun trenger ikke vite noe før det eventuelt skulle bli seriøst. Han er singel, og er dermed fritt vilt. Synes du skal gå på date med god samvittighet. Gi det en sjanse. Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #5 Skrevet 26. juli 2020 22 minutter siden, BuffyTheVampire said: Han kan jo ikke være singel resten av livet bare fordi han har et barn med noen andre, vel? Hvorfor skal hun informeres? Om dere blir seriøse og du blir en del av deres barns liv, så bør hun informeres, men bare for en date? Hun trenger ikke vite noe før det eventuelt skulle bli seriøst. Han er singel, og er dermed fritt vilt. Synes du skal gå på date med god samvittighet. Gi det en sjanse. Lykke til! Tusen takk for At du tok deg tid til å svare! Jeg skal takke ja og ta det en dag av gangen. Det kan jo hende at det ikke fører til noe, selv om det allerede er en veldig sterk connection der, så jeg ser for meg at det kan bli noe fint. Vi får bare takle stormen hvis den kommer isåfall. Anonymkode: 4e4b2...e89
Lipyros Skrevet 26. juli 2020 #6 Skrevet 26. juli 2020 Hadde det vært en nær venninne hadde det vært helt annerledes. Men her er det bekjent og da ser jeg ikke problemet. Det er alltid noen som skal synse og mene i omgangskrets men hører du kun på det kan det jo være du går glipp av mannen i ditt liv! Gi det en sjanse men kanskje ikke informere alle før dere finner ut sammen om det er noe mer enn bare god kjemi nå?
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #7 Skrevet 26. juli 2020 Sånn som du legger det fram, høres det helt innafor ut å gå på date med han. Anonymkode: 9a60f...796
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #8 Skrevet 26. juli 2020 12 minutter siden, AnonymBruker said: Sånn som du legger det fram, høres det helt innafor ut å gå på date med han. Anonymkode: 9a60f...796 Takk skal du ha. Min nærmeste venninne kjenner dette paret og hun påstår at jeg også er venninne med eksen hans - selv ser jeg ikke på henne som dét. Vi har aldri truffet hverandre annet enn på fester med 20+ mennesker pluss på festivaler. Jeg har aldri hatt noen spesiell kjemi med henne, men det har alltid vært hyggelig når vi treffes på hverandre. For meg er det en bekjent.. Anonymkode: 4e4b2...e89
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå