Gå til innhold

Er eldre menn bedre i sengen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, SnillScorpion skrev:

Hvis kvinnen er lei og vil bare at han skal bli ferdig er det ikke god sex og han er ubrukelig amatør👎. Sex skal være nytelse og ikke det motsatte ☝️

Det kommer jo litt an på det da, noen kvinner kan ikke få nok orgasmer, og da er det en fordel å klare å holde ut mer enn 4 sek.

Anonymkode: 189a9...9ba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan umulig ha opplevd god sex. Det virker som sex for deg bare er å komme i mål og bli ferdig, trist.

Ja, du får felle noen tårer for meg og ta meg med i aftenbønnen :P 

For det at jeg ikke faller på kne og bifaller meningen til deg - o store mann - må jo bety at jeg ikke har peiling på sex og aldri opplevd god sex.

(Menn 50+ har forsøkt å fortelle meg dette siden jeg var 15, ellers takk!)

Anonymkode: 2039a...81e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, SnillScorpion skrev:

Hvis kvinnen er lei og vil bare at han skal bli ferdig er det ikke god sex og han er ubrukelig amatør👎. Sex skal være nytelse og ikke det motsatte ☝️

Ja, men for fader, menn som mener de vet bedre enn kvinner, hva kvinner liker, er uansett ALDRI noe tess!

Skrevet
På 26.7.2020 den 20.49, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er definitivt ja, eldre menn er bedre elskere, yngre peiser på å er opptatt av å komme i mål raskeskt mulig uten å tenke over damas nytelse.

Hva er din erfaring?

Anonymkode: 4a487...3e4

Jeg er nok det. Dette fordi jeg lytter til dama. Lytter til hva hun vil og ikke minst ønsker. Så har jeg lært meg noen triks opp igjennom tiden slik at jeg vet litt mere om hva og hvordan ting funker. 

Det jeg var bedre på før var vel tiden det tok å lade opp kanonen igjen. 

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du får felle noen tårer for meg og ta meg med i aftenbønnen :P 

For det at jeg ikke faller på kne og bifaller meningen til deg - o store mann - må jo bety at jeg ikke har peiling på sex og aldri opplevd god sex.

(Menn 50+ har forsøkt å fortelle meg dette siden jeg var 15, ellers takk!)

Oisann, ømme tær også...

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men for fader, menn som mener de vet bedre enn kvinner, hva kvinner liker, er uansett ALDRI noe tess!

Det har du helt rett i bortsett fra at det er mange kvinner med lignende holding også. Begge må forstå hverandres nytelse og være opptatt av det.🤗

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oisann, ømme tær også...

Nå er det ikke jeg som er sjalu på mine yngre kjønnsfeller, og setter en hel tråd på huet for å skryte av hvilke bra ting som følger med en geriatrisk kropp, må du huske! 

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, SnillScorpion skrev:

Det har du helt rett i bortsett fra at det er mange kvinner med lignende holding også. Begge må forstå hverandres nytelse og være opptatt av det.🤗

Er det nå egentlig det?

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det nå egentlig det?

Hva mener du med det? Jeg er jo egentlig enig med deg i din situasjon jo. Sier bare det at problemet er like mye hos kvinner og. Har vært bort i damer som var helt elendig feks. med sugiing. Skrapte hele penis med tenner at det gjorde sabla vondt mens de trodde at de var verdensmestre og var stolt...

Det jeg sier er at alle må ta ansvar for partners nytelse, være jordnær og lære det man er svak på. Ikke tro at man kan alt og følge med partners signaler 😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, SnillScorpion skrev:

Sier bare det at problemet er like mye hos kvinner og.

Javel, men akkurat i denne tråden er det altså en mann som holder på sånn. 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, SnillScorpion skrev:

Hva mener du med det? Jeg er jo egentlig enig med deg i din situasjon jo.

Beklager, ser nå at ikke du mente å støtte han fyren. 

• Liker 2
Skrevet

Og jeg "døpte" ham med "ubrukelig amatør" tittel og ingen døm på kvinnen. Tvertimot kvinnen i denne situasjonen er nærmest et offer.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, SnillScorpion skrev:

Og jeg "døpte" ham med "ubrukelig amatør" tittel og ingen døm på kvinnen. Tvertimot kvinnen i denne situasjonen er nærmest et offer.

Ja, jeg ser det nå! Beklager igjen! 

Er enig. Har hatt menn på 50+ etter meg helt siden jeg var veldig ung, som skal fortelle meg hva jeg skal føle og hva jeg skal like. Sånn sett er yngre menn ofte mye bedre, de er ofte ikke like masete. 

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager, ser nå at ikke du mente å støtte han fyren. 

Da er vi enige😉

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det ikke jeg som er sjalu på mine yngre kjønnsfeller, og setter en hel tråd på huet for å skryte av hvilke bra ting som følger med en geriatrisk kropp, må du huske! 

Hehe, sjalu skriver du av alle ting? Det oser jo sjalusi av det du skriver fordi du aldri har opplevd god sex med en som har levd litt, noe dine medsøstre opplever stadig vekk.

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, SnillScorpion skrev:

Da er vi enige😉

👍🏻

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er det det dummeste DU har hørt, det sier seg selv at menn benekter dette.

Jeg er kvinne, og synes det var ganske dumt jeg også. 

Jeg har tent på alle jeg har vært til sengs med. Det var derfor jeg gikk til sengs med dem. Kvaliteten har likevel vært svært forskjellig. 

Og nei, noen blir ikke gode elskere med alderen. Det er ikke gitt at de har skjønt hva som må til for det. 

Anonymkode: 1c4be...746

Gjest MadameDeRosa
Skrevet (endret)

Det har ikke med alder å gjøre. Det har med kjemi og kompabilitet å gjøre. Men, selvfølgelig et pluss med erfaring og at han tar hensyn etc etc. At han varer lenger enn ti minutter er også et pluss. Så jo, kanskje en voksen mann klarer dette bedre, men er ikke nødvendigvis en bedre elsker. 

Endret av MadameDeRosa
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne, og synes det var ganske dumt jeg også. 

Jeg har tent på alle jeg har vært til sengs med. Det var derfor jeg gikk til sengs med dem. Kvaliteten har likevel vært svært forskjellig. 

Og nei, noen blir ikke gode elskere med alderen. Det er ikke gitt at de har skjønt hva som må til for det. 

Anonymkode: 1c4be...746

Helt i orden, du er i det minste kvinne og har rett på en mening.

Det siste der, har jeg ikke sagt noe om, så hvis det er mine utsagn du refererer til, så har du misforstått. Jeg mener at menn ofte blir verre og verre med alderen, fordi de ikke lengre henger med på hva kvinner ønsker seg. 

AnonymBruker
Skrevet

Min er erfaring er at de ikke blir bedre elskere med åra. De er best mellom 30 og 45. Etter det daler det veldig. Selv om de mannfolka over 50 som henger her på KG kommer til å nekte. 

Anonymkode: e0770...6ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...