Gå til innhold

Navn pomeranianvalp

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Dupers skrev:

Jeg vet du ikke spurte om tips utover bosse og Texas, men jeg er sykt fan av små hunder med gammelmann-navn

Hermann, Normann, Knut, Lars, Tor, Olav sånne navn. Ei venninne av meg har en pomeranian som heter Arnstein, og det navnet gjør han til den søteste hunden noen sinne (med et annet navn hadde han mest trolig bare sett ut som alle andre pomeranianer) 

Jeg har en miniatyrblanding som heter Frode :) Det er "farlig" å jobbe på dyreklinikk, da har man plutselig en hund som ikke har hatt det så greit før... Han het ikke Frode i utgangspunktet, så tidligere eier kan ikke kjenne igjen dette :) 

Anonymkode: 98951...f17

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Basse ❤️ Ja, jeg liker det! 

Anonymkode: b1422...d66

AnonymBruker
Skrevet

Hm. Litt enig i at Texas kanskje ikke passer for en liten pomeranian. Men nå har sønnen min på 8 år så lyst til å kalle hunden Texas. 

Jeg ønsker i utgangspunktet Louie, men dette likte ikke sønnen min. Så vi endte opp med Texas og Bosse... 

Jeg kan selvfølgelig overstyre, men han syns det er sååå stas å få være med å bestemme navn. Han ville på død ig liv kalle han Rex, men har endelig fått han bort fra dette:/ 

Er Texas veldig rart på en pomeranian...?:/

TS

Anonymkode: 63747...da8

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Basse ❤️ Ja, jeg liker det! 

Ja, jeg liker bare Basse mer og mer💙

TS

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hm. Litt enig i at Texas kanskje ikke passer for en liten pomeranian. Men nå har sønnen min på 8 år så lyst til å kalle hunden Texas. 

Jeg ønsker i utgangspunktet Louie, men dette likte ikke sønnen min. Så vi endte opp med Texas og Bosse... 

Jeg kan selvfølgelig overstyre, men han syns det er sååå stas å få være med å bestemme navn. Han ville på død ig liv kalle han Rex, men har endelig fått han bort fra dette:/ 

TS

Jeg synes små hunder kan være "helt Texas", så synes ikke det blir feil. Men det er jeg visst alene om her... :sjenert:

Anonymkode: 5815c...1cc

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg liker bare Basse mer og mer💙

TS

Da kan du kalle han Sebastian når du må snakke alvorlig til han! 😄 

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

Når jeg nå leser at dette er noe du gjør sammen med sønnen din, så endrer jeg mening. Mye viktigere at dere gjør dette sammen, og at 8-åringen knytter seg til hunden. Når gutten har så stor glede av å være med på navneprosessen, så hadde jeg lett valgt Texas. Hunden skjønner ikke navnet sitt, uansett.😆

• Liker 4
Skrevet

Den må da hete "Pompom" syns jeg!  :jepp:  

AnonymBruker
Skrevet

Pomeranian kalles ofte pomme, som er fransk for eple. Så Eple?

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, bopera skrev:

Når jeg nå leser at dette er noe du gjør sammen med sønnen din, så endrer jeg mening. Mye viktigere at dere gjør dette sammen, og at 8-åringen knytter seg til hunden. Når gutten har så stor glede av å være med på navneprosessen, så hadde jeg lett valgt Texas. Hunden skjønner ikke navnet sitt, uansett.😆

🥰

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lucky 😍 

Anonymkode: df4d9...d8a

AnonymBruker
Skrevet

Synes Bosse var skikkelig kult. P

Anonymkode: e2d2f...066

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes Bosse var skikkelig kult. P

Anonymkode: e2d2f...066

Jeg synes det er fælt... 😖

Smaken er forskjellig.

• Liker 3
Gjest lillefrøkengrei
Skrevet

Det høres ut som sønnen din hadde fått veldig stor glede av det om dere kaller hunden Texas så synes dere skal kalle den det. I tillegg så har jo mange små hunder veldig store personligheter så kan godt hende det ender med å passer perfekt 😄

AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

TS

Om sønnen din vil han skal hete Texas så går du for det 🥰

Anonymkode: 0b3e8...9e8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mikro? Ligner Miko som også er fint men det er mer for større hund. Det er jo en mikro hund 😛 

Anonymkode: 0df58...233

AnonymBruker
Skrevet

Likte godt bosse 🥰 men det høres litt ur som et kallenavn/forhortelse/mellom navn. Type Bernard "bosse" etternavn 😅

Anonymkode: 4c244...316

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jo også vært morsomt å kalle den Rex! 

Anonymkode: b13bb...93c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...