AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #21 Skrevet 26. juli 2020 1 time siden, Dupers skrev: Jeg vet du ikke spurte om tips utover bosse og Texas, men jeg er sykt fan av små hunder med gammelmann-navn Hermann, Normann, Knut, Lars, Tor, Olav sånne navn. Ei venninne av meg har en pomeranian som heter Arnstein, og det navnet gjør han til den søteste hunden noen sinne (med et annet navn hadde han mest trolig bare sett ut som alle andre pomeranianer) Jeg har en miniatyrblanding som heter Frode Det er "farlig" å jobbe på dyreklinikk, da har man plutselig en hund som ikke har hatt det så greit før... Han het ikke Frode i utgangspunktet, så tidligere eier kan ikke kjenne igjen dette Anonymkode: 98951...f17 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #22 Skrevet 26. juli 2020 Basse ❤️ Ja, jeg liker det! Anonymkode: b1422...d66
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #23 Skrevet 26. juli 2020 Hm. Litt enig i at Texas kanskje ikke passer for en liten pomeranian. Men nå har sønnen min på 8 år så lyst til å kalle hunden Texas. Jeg ønsker i utgangspunktet Louie, men dette likte ikke sønnen min. Så vi endte opp med Texas og Bosse... Jeg kan selvfølgelig overstyre, men han syns det er sååå stas å få være med å bestemme navn. Han ville på død ig liv kalle han Rex, men har endelig fått han bort fra dette:/ Er Texas veldig rart på en pomeranian...?:/ TS Anonymkode: 63747...da8
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #24 Skrevet 26. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Basse ❤️ Ja, jeg liker det! Anonymkode: b1422...d66 Ja, jeg liker bare Basse mer og mer💙 TS Anonymkode: 63747...da8
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #26 Skrevet 26. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hm. Litt enig i at Texas kanskje ikke passer for en liten pomeranian. Men nå har sønnen min på 8 år så lyst til å kalle hunden Texas. Jeg ønsker i utgangspunktet Louie, men dette likte ikke sønnen min. Så vi endte opp med Texas og Bosse... Jeg kan selvfølgelig overstyre, men han syns det er sååå stas å få være med å bestemme navn. Han ville på død ig liv kalle han Rex, men har endelig fått han bort fra dette:/ Er Texas veldig rart på en pomeranian...?:/ TS Anonymkode: 63747...da8 Jeg synes små hunder kan være "helt Texas", så synes ikke det blir feil. Men det er jeg visst alene om her... Anonymkode: 5815c...1cc
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #27 Skrevet 26. juli 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg liker bare Basse mer og mer💙 TS Anonymkode: 63747...da8 Da kan du kalle han Sebastian når du må snakke alvorlig til han! 😄 Anonymkode: b1422...d66 1
bopera Skrevet 26. juli 2020 #28 Skrevet 26. juli 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hm. Litt enig i at Texas kanskje ikke passer for en liten pomeranian. Men nå har sønnen min på 8 år så lyst til å kalle hunden Texas. Jeg ønsker i utgangspunktet Louie, men dette likte ikke sønnen min. Så vi endte opp med Texas og Bosse... Jeg kan selvfølgelig overstyre, men han syns det er sååå stas å få være med å bestemme navn. Han ville på død ig liv kalle han Rex, men har endelig fått han bort fra dette:/ Er Texas veldig rart på en pomeranian...?:/ TS Anonymkode: 63747...da8 Når jeg nå leser at dette er noe du gjør sammen med sønnen din, så endrer jeg mening. Mye viktigere at dere gjør dette sammen, og at 8-åringen knytter seg til hunden. Når gutten har så stor glede av å være med på navneprosessen, så hadde jeg lett valgt Texas. Hunden skjønner ikke navnet sitt, uansett.😆 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #30 Skrevet 26. juli 2020 Pomeranian kalles ofte pomme, som er fransk for eple. Så Eple? Anonymkode: 5815c...1cc
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #31 Skrevet 26. juli 2020 45 minutter siden, bopera skrev: Når jeg nå leser at dette er noe du gjør sammen med sønnen din, så endrer jeg mening. Mye viktigere at dere gjør dette sammen, og at 8-åringen knytter seg til hunden. Når gutten har så stor glede av å være med på navneprosessen, så hadde jeg lett valgt Texas. Hunden skjønner ikke navnet sitt, uansett.😆 🥰 Anonymkode: 63747...da8 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #33 Skrevet 27. juli 2020 Synes Bosse var skikkelig kult. P Anonymkode: e2d2f...066
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #34 Skrevet 27. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Synes Bosse var skikkelig kult. P Anonymkode: e2d2f...066 Jeg synes det er fælt... 😖 Smaken er forskjellig. Anonymkode: 5815c...1cc 3
Gjest lillefrøkengrei Skrevet 27. juli 2020 #35 Skrevet 27. juli 2020 Det høres ut som sønnen din hadde fått veldig stor glede av det om dere kaller hunden Texas så synes dere skal kalle den det. I tillegg så har jo mange små hunder veldig store personligheter så kan godt hende det ender med å passer perfekt 😄
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #36 Skrevet 27. juli 2020 13 hours ago, AnonymBruker said: Hm. Litt enig i at Texas kanskje ikke passer for en liten pomeranian. Men nå har sønnen min på 8 år så lyst til å kalle hunden Texas. Jeg ønsker i utgangspunktet Louie, men dette likte ikke sønnen min. Så vi endte opp med Texas og Bosse... Jeg kan selvfølgelig overstyre, men han syns det er sååå stas å få være med å bestemme navn. Han ville på død ig liv kalle han Rex, men har endelig fått han bort fra dette:/ Er Texas veldig rart på en pomeranian...?:/ TS Anonymkode: 63747...da8 Om sønnen din vil han skal hete Texas så går du for det 🥰 Anonymkode: 0b3e8...9e8 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #37 Skrevet 29. juli 2020 Mikro? Ligner Miko som også er fint men det er mer for større hund. Det er jo en mikro hund 😛 Anonymkode: 0df58...233
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #38 Skrevet 29. juli 2020 Likte godt bosse 🥰 men det høres litt ur som et kallenavn/forhortelse/mellom navn. Type Bernard "bosse" etternavn 😅 Anonymkode: 4c244...316
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #39 Skrevet 31. juli 2020 Hadde jo også vært morsomt å kalle den Rex! Anonymkode: b13bb...93c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå