AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #1 Skrevet 26. juli 2020 Eller kan mangel på nærhet forårsake stress? Spør fordi jeg er i et forhold med lite av den type nærhet som en god klem eller kos. Opplever mye stress i hverdagen og klarer ikke å finne ut om mangelen på nærhet gjør det verre.. Anonymkode: 4e2bc...d57
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #2 Skrevet 26. juli 2020 Ja, en god klem av noen man er glad i, eller liker godt, kan redusere stress. Anonymkode: c9175...413
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #3 Skrevet 26. juli 2020 Du kan eventuelt vurdere å skaffe deg et kjæledyr. Det gjør litt av samme nytten, men er jo jobb og forpliktelse også. Anonymkode: c9175...413
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #5 Skrevet 26. juli 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan eventuelt vurdere å skaffe deg et kjæledyr. Det gjør litt av samme nytten, men er jo jobb og forpliktelse også. Anonymkode: c9175...413 Har katt, og selv om hun er fantastisk, så kjenner jeg ikke at den kan erstatte klem fra mannen. ts Anonymkode: 4e2bc...d57
Sheik Skrevet 26. juli 2020 #6 Skrevet 26. juli 2020 Jeg opplever mer stress med klemmer. Hater pliktklemmer (hver gang man hilser, hver gang man sier ha det, hver gang man får eller gir noe osv). Jeg liker ikke intimitet. 1
Gjest theTitanic Skrevet 26. juli 2020 #7 Skrevet 26. juli 2020 3 minutter siden, Sheik skrev: Jeg opplever mer stress med klemmer. Hater pliktklemmer (hver gang man hilser, hver gang man sier ha det, hver gang man får eller gir noe osv). Jeg liker ikke intimitet. Det er jo ikke hvilken som helst klem som reduserer stress. Det måtte vært fra en helt spesiell person for deg. Hilseklemmer og pliktklemmer er egentlig helt verdiløse.
Sheik Skrevet 26. juli 2020 #8 Skrevet 26. juli 2020 3 minutter siden, theTitanic skrev: Det er jo ikke hvilken som helst klem som reduserer stress. Det måtte vært fra en helt spesiell person for deg. Hilseklemmer og pliktklemmer er egentlig helt verdiløse. Jo, men selv med de som er spesielle for meg hater jeg å klemme. Jeg liker det ikke.
Gjest theTitanic Skrevet 26. juli 2020 #9 Skrevet 26. juli 2020 11 minutter siden, Sheik skrev: Jo, men selv med de som er spesielle for meg hater jeg å klemme. Jeg liker det ikke. Utgår all nærhet som kyss og sex også? Hvordan har du da forhold? Eller det har du kanskje aldri?
Egenskap Skrevet 26. juli 2020 #10 Skrevet 26. juli 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Eller kan mangel på nærhet forårsake stress? Spør fordi jeg er i et forhold med lite av den type nærhet som en god klem eller kos. Opplever mye stress i hverdagen og klarer ikke å finne ut om mangelen på nærhet gjør det verre.. Anonymkode: 4e2bc...d57 ja, jeg tror det. Styrken finner du i nærhet og klem i dem som vil deg godt, 100 % sikkert.
Sheik Skrevet 26. juli 2020 #11 Skrevet 26. juli 2020 2 minutter siden, theTitanic skrev: Utgår all nærhet som kyss og sex også? Hvordan har du da forhold? Eller det har du kanskje aldri? Ja, det utgår. Jeg har vært i forhold, men skal ikke inn i noen nye forhold etter det forrige ble avsluttet.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #12 Skrevet 26. juli 2020 27 minutter siden, Sheik skrev: Jeg opplever mer stress med klemmer. Hater pliktklemmer (hver gang man hilser, hver gang man sier ha det, hver gang man får eller gir noe osv). Jeg liker ikke intimitet. Enig i dette. Jeg trives veldig godt i disse Corona-tider. Haaaaater tvangsklemming. Liker egentlig ikke klemming i det hele tatt. Bare fra min mann. Absolutt ingen andre. Fikser ikke denne "klemminga" som ble så vanlig for noen tiår siden. Så dette Corona-greiene er bra for noe: Slutt på den j...... klemminga. Anonymkode: 6a63c...154
Lipyros Skrevet 26. juli 2020 #13 Skrevet 26. juli 2020 Ja. Når jeg er stresset kryper jeg inn i mannens armer, hører på hjertet hans og merker at mye av det forsvinner.
Sheik Skrevet 26. juli 2020 #14 Skrevet 26. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Enig i dette. Jeg trives veldig godt i disse Corona-tider. Haaaaater tvangsklemming. Liker egentlig ikke klemming i det hele tatt. Bare fra min mann. Absolutt ingen andre. Fikser ikke denne "klemminga" som ble så vanlig for noen tiår siden. Så dette Corona-greiene er bra for noe: Slutt på den j...... klemminga. Anonymkode: 6a63c...154 Ja, dette tiden er absolutt drømmesituasjon for noen som ikke liker all klemminga.
Gjest Daryl Dixon Skrevet 26. juli 2020 #15 Skrevet 26. juli 2020 Klemming med den man et glad i utløser hormonet oxytocin, dette er kjærlighetshormonet. Kortisol er stresshormon og i studier om klemming viste det at det sank betydelig hos kvinner etter en klem med den man er glad i. Det har blitt gjort flere studier på dette, bare å Google. I tillegg skal det være ekstra effektivt om du kjenner lukten av den du er glad i samtidig, og hud mot hud. Det er altså ikke så rart heller, for dyr og mennesker bruker lukt som trygghet. Så klem i veg på de du liker å klemme på og sniff godt inn samtidig.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #16 Skrevet 27. juli 2020 Søk etter Mother Love (1959) Full film på YouTube. Så får du se eksperimenter av Harlow på dette. Anonymkode: 92a03...4af
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå