AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #21 Skrevet 26. juli 2020 Brsøk ett par timer hver dag hadde gått helt fint Anonymkode: f4960...d25 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #22 Skrevet 26. juli 2020 Jeg hadde klart meg til søndag, men drømt om døden siden fredag. For min smak blir dette alt for sosialt. Men folk er forskjellige. Jeg hadde dog forsøkt å sette opp dager med avslapping sånn at barna fikk hente seg inn. Er ikke like kos for dem å sosialisere med foreldrenes venner som det er for foreldrene. Anonymkode: a8c2f...407 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #23 Skrevet 26. juli 2020 Jeg hadde trengt 14 dagers karantene etterpå. Det høres utrolig slitsomt ut å henge med andre hele tiden, men hver sin smak Anonymkode: 89a59...278 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #24 Skrevet 26. juli 2020 Hva er egentlig planen? Altså: «besøk av svigers» og «besøk av venninne», hva gjør dere? Og hva gjør barna? Er det å sitte og drikke kaffe i en sofa i en kjip utleiehytte, vanvittig kjedelig. Er det bading, krokett, fjellturer, superhyggelig å være med svigers for barna, litt rødvin og brettspill og god mat og motto: topp ferie. Hva skal dere GJØRE? Du skriver jo bare med hvem, og dere skal stort sett være ett sted? Anonymkode: 7a10a...853 3
Note92 Skrevet 26. juli 2020 #25 Skrevet 26. juli 2020 Hvor er barnas aktiviteter lagt opp? Ser ut som en ferie for voksne og deres behov. Slitsomt både med og uten barn, vi planlegger aldri med mindre vi skal på noe som krever billetter (dyrepark etc) 😅 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #26 Skrevet 26. juli 2020 Takk for svar dere. Til deg som spurte: Barnet er 2 1/2. Jeg er redd det blir mye stress med dette opplegget, og at ungen kommer til å bli fryktelig sliten - det gjelder meg også. Og svarene her har bekreftet at det ikke bare er jeg som synes dette opplegget er litt too much. Men min samboer blir dritsur hvis jeg tar dette opp. Besøkene er med både barnløse par og par med barn i skolealder. Vi tenker å dra i Zoologisk hage en av dagene. Men er enig i at det er lite med dette opplegget som er ut i fra barnets behov. Jeg er introvert og blir fort sliten av for mye folk og mas. I tillegg sliter jeg med migrene som lett trigges av stress. Føler på meg at dette blir en av de mest slitsomme feriene jeg har hatt. Fikk nettop vite at den eneste ettermiddagen som kunne ha gitt noen sårt tiltrengte timer meg egentid, også blir sammen med svigers😔. Men har bestemt meg som en skrev her, å bite tennene sammen og gjøre det beste ut av det. Anonymkode: 59ee5...618
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #27 Skrevet 26. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Par med barn, som drar på 14 dagers ferie til den enes hjemsted. Det er lagt opp til enten å få besøk eller dra på besøk hver dag gjennom ferien. Hadde dette stresset dere? Planen ser foreløpelig slik ut: Onsdag kveld: Ankomst til feriestedet Torsdag kl.10:30 : Dra på besøk til venner Fredag hele dagen: Besøk av svigers Lørdag kl.13:30: Besøk av venninne Søndag kl.15:30: Dra på besøk til vennepar Mandag hele dagen: Dra til svigers Tirsdag hele dagen: Utflukt med innlagt besøk hos vennepar. Onsdag: Bytur med innlagt treff med kompis Torsdag: Hele dagen: Besøk av vennepar Fredag kl.16:00: Besøk av vennepar Lørdag hele dagen: Besøk av svigers Søndag: Kort besøk på formiddag, deretter pakking Mandsg: Avreise Ser dette greit ut, eller hadde dere synes det ble for mye? Anonymkode: 59ee5...618 Har folk seriøst så spesifikke ferieplaner?Blir svett ved å lese dette.. Hvem i all verden planlegger alle dagene sånn? Anonymkode: 77f00...dae
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #28 Skrevet 26. juli 2020 Hvor skal dere bo da, om ikke hos svigers altså? Dine foreldre? Anonymkode: c85ec...238
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #29 Skrevet 26. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor skal dere bo da, om ikke hos svigers altså? Dine foreldre? Anonymkode: c85ec...238 Vi bor i fritidsboligen. Svigers bor 45 min med bil unna. Anonymkode: 59ee5...618
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #30 Skrevet 26. juli 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men min samboer blir dritsur hvis jeg tar dette opp. Liker ikke dette! Liker det veldig dårlig. Anonymkode: a8c2f...407 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #31 Skrevet 26. juli 2020 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar dere. Til deg som spurte: Barnet er 2 1/2. Jeg er redd det blir mye stress med dette opplegget, og at ungen kommer til å bli fryktelig sliten - det gjelder meg også. Og svarene her har bekreftet at det ikke bare er jeg som synes dette opplegget er litt too much. Men min samboer blir dritsur hvis jeg tar dette opp. Besøkene er med både barnløse par og par med barn i skolealder. Vi tenker å dra i Zoologisk hage en av dagene. Men er enig i at det er lite med dette opplegget som er ut i fra barnets behov. Jeg er introvert og blir fort sliten av for mye folk og mas. I tillegg sliter jeg med migrene som lett trigges av stress. Føler på meg at dette blir en av de mest slitsomme feriene jeg har hatt. Fikk nettop vite at den eneste ettermiddagen som kunne ha gitt noen sårt tiltrengte timer meg egentid, også blir sammen med svigers😔. Men har bestemt meg som en skrev her, å bite tennene sammen og gjøre det beste ut av det. Anonymkode: 59ee5...618 Uff, dette hørtes slitsomt ut. Tror jeg ville tatt en prat med samboer og heller bare tålt surheten hans. Dagen han skal treffe kompis gir du beskjed om at du ikke blir med. Så tar du en fridag da! Ellers kan du også si at noen av besøkene må bli korte. Og noen av vennene kjenner hverandre sikkert - hva med å slå sammen noen av disse besøkene? Denne kampen ville jeg tatt! Anonymkode: 0b1e8...718 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #32 Skrevet 26. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar dere. Til deg som spurte: Barnet er 2 1/2. Jeg er redd det blir mye stress med dette opplegget, og at ungen kommer til å bli fryktelig sliten - det gjelder meg også. Og svarene her har bekreftet at det ikke bare er jeg som synes dette opplegget er litt too much. Men min samboer blir dritsur hvis jeg tar dette opp. Besøkene er med både barnløse par og par med barn i skolealder. Vi tenker å dra i Zoologisk hage en av dagene. Men er enig i at det er lite med dette opplegget som er ut i fra barnets behov. Jeg er introvert og blir fort sliten av for mye folk og mas. I tillegg sliter jeg med migrene som lett trigges av stress. Føler på meg at dette blir en av de mest slitsomme feriene jeg har hatt. Fikk nettop vite at den eneste ettermiddagen som kunne ha gitt noen sårt tiltrengte timer meg egentid, også blir sammen med svigers😔. Men har bestemt meg som en skrev her, å bite tennene sammen og gjøre det beste ut av det. Anonymkode: 59ee5...618 For meg hadde ikke dette vært kos og ferie i det hele tatt. Jeg er som deg; blir fryktelig sliten av å ha mange mennesker rundt meg hele tiden, og jeg synes det er urimelig av samboeren din å kreve alt dette når en ferie er noe begge skal trives med. Må dere begge være med da alle disse vennene skal møtes? Kan dere kanskje bli hjemme og slappe av litt mens samboeren din treffer barnløse venner? Kanskje kan han ta med seg barnet deres til svigers alene en av gangene, så du får hentet deg inn og slappet litt av? Anonymkode: 400ca...804 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå