Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har et dilemma... Jeg treffer 2 menn, og er komt til det punktet hvor jeg ser jeg ikke kan holde på med begge samtidig. Jeg møtte han første for snart 3 mnd siden, og har tidligere lagd denne tråden om han:

Vi møttes for 3 mnd siden, men skrev litt over 2 i den tråden, fordi det var litt over 2 uker hvor vi ikke hadde så mye kontakt. Men han kontaktet meg igjen etter 2-3 uker for å møtes mer.

Da møtte jeg en annen fyr (24 år) i mellom tiden der, fordi jeg tenkte at jeg og han første ikke kom til å treffes mer. Vi kjente til hverandre litt fra før gjennom en felles interesse.

Han første har jeg dype samtaler med og diskuterer ting, og føler vi matcher hverandre bedre "mentalt" eller hvordan jeg skal si det. Han er veldig stabil og ordentlig. Han andre er mer umoden (naturligvis) og vi snakker ikke om så mange dype ting (enda) Av og til sier han litt «dumme» ting også... Og føler han ikke har et like høyt kunnskapsnivå som meg (selvfølgelig mer enn meg i visse ting, men jeg mener helt generelt) Men jeg liker veldig godt å vær med begge. 

Jeg har veldig veldig bra sex med han første, og vi har ekstremt god kjemi. Fra første gang vi hadde sex også. Han andre er litt uerfaren, men det går fint for det blir jo bedre etterhvert. Jeg har kun hatt sex med han 2 ganger (i løpet av denne helgen) og det er derfor jeg tenker jeg kun må fokusere på 1 av dem fremover...

Han andre jeg møter er morsom å være med, vi har en felles hobby og jeg føler jeg er mer på «samme nivå» som han. Når jeg er sammen med han så liker jeg han veldig godt, men når jeg sitter her hjemme så føler jeg at jeg liker han første best...

Så ønsker aller mest å vær kjæreste med han første, men jeg vet ikke om han vil vær det med meg. Men det har kanskje noe med at jeg er usikker på hvor jeg har han, og derfor vil ha han jeg ikke føler jeg kan få, aller mest...Rådene i tråden jeg lagde var bla. å se det litt an etter noen mnd, siden det enda var tidlig. Det kan også hende at jeg blir litt blendet av statusen til han første... 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre egentlig...😕 

Anonymkode: 2fb12...25b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må velge raskt, ellers får du ingen av de.   Høres ut som han første er bedre å satse på, hvis du får mulighet. Spør hva ha tenker.

Anonymkode: da291...829

Skrevet

Ja, snakk med han første og få en avklaring. Hvis det ikke går bra  kan du kanskje fortsette med nr. 2 med god samvittighet om at det ikke er noen andre eventuelt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du må velge raskt, ellers får du ingen av de.   Høres ut som han første er bedre å satse på, hvis du får mulighet. Spør hva ha tenker.

Anonymkode: da291...829

1 time siden, MarieLo skrev:

Ja, snakk med han første og få en avklaring. Hvis det ikke går bra  kan du kanskje fortsette med nr. 2 med god samvittighet om at det ikke er noen andre eventuelt.

Tusen takk for svar!

Jeg har tatt mindre initiativ med han nr 1 i det siste, i håp om at han kom til å ta mer, men det har ikke skjedd. Sist helg da vi møttes spørte jeg jo hva vi var (det jeg skrev i innlegget jeg linket til). Men etter dette har han knapt skrevet noe til meg, bare sendt et par "felles snapper". Denne helgen f.eks har han ikke kontaktet meg overhodet... Det gjør meg veldig usikker og lei meg.

Tror han nok helst bare ville ha sex med meg. Han visste at jeg ville ha kjæreste, det sa jeg tidlig at jeg ikke har sex med noen bare for sex. Men istedetfor å si at vi ikke er ute etter det samme, så har han nok bare latt være å si noe og fortsette å møte meg... Jeg vet jo ikke dette, men nå frykter jeg jo det.

Jeg vet ikke om det er så lurt å stille noe ultimatum på at vi skal være kjærester hvis vi fortsatt skal treffes, det responderer vel menn generelt dårlig på...

Skrevet (endret)
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar!

Jeg har tatt mindre initiativ med han nr 1 i det siste, i håp om at han kom til å ta mer, men det har ikke skjedd. Sist helg da vi møttes spørte jeg jo hva vi var (det jeg skrev i innlegget jeg linket til). Men etter dette har han knapt skrevet noe til meg, bare sendt et par "felles snapper". Denne helgen f.eks har han ikke kontaktet meg overhodet... Det gjør meg veldig usikker og lei meg.

Tror han nok helst bare ville ha sex med meg. Han visste at jeg ville ha kjæreste, det sa jeg tidlig at jeg ikke har sex med noen bare for sex. Men istedetfor å si at vi ikke er ute etter det samme, så har han nok bare latt være å si noe og fortsette å møte meg... Jeg vet jo ikke dette, men nå frykter jeg jo det.

Jeg vet ikke om det er så lurt å stille noe ultimatum på at vi skal være kjærester hvis vi fortsatt skal treffes, det responderer vel menn generelt dårlig på...

Selvsagt er ultimatum ikke noe bra.

Alle har en fri vilje og gjør som de vil. Hvis de ikke ønsker å møte deg på midten så er ikke det noe å bli usikker og lei deg for.

Han bestemmer ikke din verdi selv om han ikke ser den eller velger å ta den for gitt.

Og jeg vet ikke hva menn responderer bra på, men ville tippet ærlighet og bare si det du vil rett ut er mest effektivt. Vil han ikke det samme er det ikke så mye å gjøre med det.

Endret av MarieLo
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar!

Hvis du ønsker en kjæreste er et ultimatum veldig bra og helt nødvendig for din egen selvrespekt. Skal du fortsette å treffe ham og ha sex med ham når du ønsker kjæreste mens han ønsker sex? Skal hans ønsker og behov gå foran dine? Du kan være tøff og ærlig å si at du liker ham og ønsker å bli kjæresten hans. Så får han velge om han vil være med på det. Hvis ikke, kan du gå videre og finne det du ønsker. 

Anonymkode: f923e...48e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her tenker jeg at et «ultimatum» må til jeg egentlig.. 

Spørr om en prat og forklar hva du føler, og spørr rett ut hva han føler. Forklar at du ikke trenger noen å ha sex med, du trenger noe ordentlig. Mulig han ikke gir deg noe ordentlig svar, noen menn kan være litt pinglete, men her tenker jeg at alt annet enn «jeg vil også ha noe seriøst deg deg ............» er et nei. 

Er det ikke bedre å ta praten og få det avklart?

Anonymkode: 5ddb7...21d

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her tenker jeg at et «ultimatum» må til jeg egentlig.. 

Spørr om en prat og forklar hva du føler, og spørr rett ut hva han føler. Forklar at du ikke trenger noen å ha sex med, du trenger noe ordentlig. Mulig han ikke gir deg noe ordentlig svar, noen menn kan være litt pinglete, men her tenker jeg at alt annet enn «jeg vil også ha noe seriøst deg deg ............» er et nei. 

Er det ikke bedre å ta praten og få det avklart?

Anonymkode: 5ddb7...21d

Hear hear.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...