AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #1 Skrevet 26. juli 2020 Er det noen som vet hvordan jeg får overført bilder fra pc til mobil? Går det? Jeg har Samsung mobil. Anonymkode: 5130f...39f
powerpuffen Skrevet 26. juli 2020 #2 Skrevet 26. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som vet hvordan jeg får overført bilder fra pc til mobil? Går det? Jeg har Samsung mobil. Anonymkode: 5130f...39f Du setter inn en kabel som går fra ladeporten på tlf og inn i USB kontakten i pcen
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #3 Skrevet 26. juli 2020 1 minutt siden, duftlyset skrev: Du setter inn en kabel som går fra ladeporten på tlf og inn i USB kontakten i pcen Jeg har gjort det, men da får jeg bare opp alternativet å overføre fra mobil til PC og ikke motsatt. Anonymkode: 5130f...39f
mordi Skrevet 26. juli 2020 #4 Skrevet 26. juli 2020 (endret) Høyreklikk på windows symbolet. Ttykk på filutforsker. Da får du opp hardisken og mobilen.Trykk på mobilen på pcskjermen.Dra bildene fra pc'n til ønsket mappe på mobilen. Endret 26. juli 2020 av mordi
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #5 Skrevet 26. juli 2020 Steg 1: Marker>høyreklikk>kopier bildene du vil overføre fra din pc. Steg2: Bruk ladekabelen og koble den i pc'en. Så finner du Samsung telefonen din i den samme listen som en ev. Usb disk eller ekstern harddisk ville dukket opp. Som regel under "Min datamaskin" et sted. Steg3: fortsatt på pc'en: dobbeltklikk på telefon ikonet og åpne den. Du må kanskje skrive inn passordet på din mobil for å kunne få tilgang. Steg4: bla igjennom mappene til du finner et passende sted å kopiere inn bildene. Kan være greit å legge dem i den samme mappen de andre bildene ligger hvis du er usikker. Steg5: høyreklikk i mappen>lim inn. Bildene skal nå overføres. Litt røft forklart da jeg ikke sitter ved en pc. Er i grunn samme prinsipp som ved en hvilken som helst disk. Anonymkode: 2c24c...705
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #6 Skrevet 26. juli 2020 Du kan også ordne det via e-post. Send det til deg selv på e-post, så går du inn på e-posten på mobilen, trykker deg inn på bildet, og velger last ned. Anonymkode: fbbd9...990
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #7 Skrevet 26. juli 2020 Tusen takk folkens😁 Anonymkode: 5130f...39f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå