Gå til innhold

Dyreparken, hakkebakkeskogen togtur


Piruette

Anbefalte innlegg

Hei! Er det noen som har vært i dyreparken og fikk tatt seg en tur med hakkebakkeskogen toget uten forhåndsbestilt billett? Vi hadde i utgangspunktet billetter, men måtte endre dato på  billettene og den dagen var det tom for tog billetter. Det var selve høydepunktet for turen med 2åringen😢😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du slipper ikke inn uten forhåndsbestillt bilett. Var mange som prøvde seg da vi sto i kø men blei avvist. Vi hadde selvfølgelig billetter og turen anbefales virkelig. 

Anonymkode: b7bf7...eb0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turen er jo nitrist i forhold til hva den pleier å være, så for min del syns jeg nesten ikke det var verdt de 160 kronene man måtte betale for 5 billetter...

Anonymkode: 36502...a9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Turen er jo nitrist i forhold til hva den pleier å være, så for min del syns jeg nesten ikke det var verdt de 160 kronene man måtte betale for 5 billetter...

Anonymkode: 36502...a9d

Hva mener du? Var jo helt kånnge! 2-åringen elsket det, sett filmen mange ganger i forkant for å «forberede», satt med munnen på vidt gap hele tiden, gøy for de voksne også.

Hvordan pleier det å være, mener du?

Anonymkode: c869d...ea4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.7.2020 den 16.34, Piruette skrev:

Hei! Er det noen som har vært i dyreparken og fikk tatt seg en tur med hakkebakkeskogen toget uten forhåndsbestilt billett? Vi hadde i utgangspunktet billetter, men måtte endre dato på  billettene og den dagen var det tom for tog billetter. Det var selve høydepunktet for turen med 2åringen😢😢

Mange selger billetter på Finn, se om du finner noe der.

Anonymkode: c869d...ea4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange selger billetter på Finn, se om du finner noe der.

Anonymkode: c869d...ea4

Vi letet Finn igjennom men ingen dager som passet. Men det gikk helt fint! De hadde en egen drop-in kø til plassene som ikke ble fylt opp, så både vi og familien vi reiste sammen med fikk tatt en tur😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du slipper ikke inn uten forhåndsbestillt bilett. Var mange som prøvde seg da vi sto i kø men blei avvist. Vi hadde selvfølgelig billetter og turen anbefales virkelig. 

Anonymkode: b7bf7...eb0

Merkelig. Vi var der to dager på rad og begge dagene var det drop in kø der. Vi var to familier på tur + snakket med flere i parken. Alle vi snakket med inkl oss fikk tatt oss en tur🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis kan man stille seg i kø og få plass på toget, men pga. korona i år så man ha forhåndsbestilte billetter.

Vi var i sommer og hele familien ELSKET togturen. Virkelig et høydepunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.7.2020 den 22.47, Amatariel skrev:

Vanligvis kan man stille seg i kø og få plass på toget, men pga. korona i år så man ha forhåndsbestilte billetter.

Vi var i sommer og hele familien ELSKET togturen. Virkelig et høydepunkt.

Hei! Som jeg skrev rett ovenfor her så hadde de faktisk en egen dropin kø begge dagene vi var der. Så det var ingen problem å få tatt oss en tur. Og ja, helt enig, dette var definitivt høydepunktet og hun snakker ikke om annet enn togturen 🥰😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...