Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Menn sveiper "liker" på alle profiler uavhengig om det er bilde av en stein i profilen eller en kvinne. Trigger Tinderalgoritmen og Klager på at ingen vil ha dem. Skjønner ikke hvorfor de ikke får matcher. Finnes det andre kriterier man kunne hatt med for å unngå all den ukritiske sveipingen?

Kvinner sveiper "liker" på 1/100 profiler og klager på at utvalget er dårlig, men vet ikke at det er nærmere dobbelt så mange menn som kvinner på Tinder. Er utvalget akkurat som i kleskapet deres, mye å velge mellom, men aldri noe som passer?

Finnes det håp?

Anonymkode: fad6e...54f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Utvalget er dårlig fordi menn som ikke har estetisk sans lager profiler der de ser ut som om de bor i Tangerudbakken. 

Jeg har sett menn i nærmiljøet på Tinder, helt normale, arbeidende menn som har hatt kjærester før og ellers er likt av folk/har venner. Men for personer som aldri har møtt dem før og ser dem på Tinder, jeeez, masse skrivefeil, fæle selfies tatt fra nedenfra og opp, eller mens de ligger i sofaen sånn at de får dobbelthake... 

Jeg sveipet på langt færre, antar 1 av 2000 (og jeg fant kjæreste på Tinder, etter 11 mnd med sveiping, han var den 4. jeg møtte gjennom den, mens han kun brukte appen i 3 uker og jeg var den eneste han møtte). Og jeg sveipet ikke vekk det jeg anser som normale, slanke, oppegående menn, men det jeg forbandt med mindre begavede, usunne/syke/crazy (overvektige, menn som så ut som junkier og narkiser, eller skrev/hadde bilder av syke ting som vitner om at de er på randen av å kjøpe våpen og gjøre noe dumt). 

Om du er en god mann, ha profilen til en god mann. Vi kan ikke gjette oss til at du er bra eller syk i hodet, vi kan bare bruke øynene våre der og da. 

Anonymkode: 33a49...f4e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...